Amsterdam - MFA deel 37: Okay stop, Wheelietime!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klinkt wel naar. Het is wel een rare invoeg met verkeersdrempel daar, en dan een zeer overzichtelijk kruispunt waar automobilisten er toch in slagen rare dingen te doen. Kan me voorstellen dat dat verwarrend is als je er niet dagelijks rijdt.
 
Ja want als je de bocht uikomt krijg je ineens 2 rijstroken, die thv de BP en het hotel weer samengevoegd worden naar 1 rijstrook. Ik heb zelf wel eens dat een auto zich er alsnog tussenpropt op het laatste moment. Het loopt er heel vreemd, maar ik ben er aan gewend. Volgens mij maakt hij het overigens goed, toen Vrolijk wegging met de motor was er een motorrijder bij, denk dat hij het zelf was..kort ziekenhuis bezoek in dat geval :) Fingers crossed voor hem :)
 
kettingpons is het enige wat je evt als extra nodig hebt...

is questie slijp, sleep, trek, bevestig, verzegel ;)
kan je evt ook laten doen door hun denk ik...
en anders die grote vriend van je vragen die het altijd voor je doet (ketting strekken) :+

O-) ik ga ik je niet alle fijne kneepjes van het vak aan je leren :P
:+ _O-


desalniettemin, if you need help......
 
Laatst bewerkt:
er is ook een gast hier op het forum (motorfreak zo uit het hoofd) en die heeft tandwieltjes liggen tegen gereduceerd tarief ;)


kijk effe of tie wat heeft liggen voor jou

ik heb er een 52 gehaald voor de projectbike
 
Laatst bewerkt:
Allo, hoe is het leven in onze hoofdstad :z
Kwam zomaar per ongeluk op MF, dus dacht even zwaaien :W

Las iets over een reünie...voor ouwe lullen... -O-
(ok...waar kan ik me opgeven :$ )
 
Ola Andy, good to see you're back ;)
Laatst nog een mooi ouderwets rondje gedaan met m'n neef (heeft sinds dit jaar een 998).
Langs de Lek, de Hollandse Ijssel en uiteraard even het mooie circuit(je) langs de Vlist.
Was weer een leuk rondje.
Hoewel, na al die tijd niet langs de Lek gereden te hebben miste ik m'n voorrijder wel :P }) :]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Udo en Captain America!

Zeker lang geleden he!
reünie lijkt mij ook wel heel leuk na zo'n tijd de meeste niet gezien te hebben...

Langs de Lek blijft :] maar met de MFA clan was inderdaad toch altijd veel meer kicken }) :P

@Captain: weet je dit nog, dat was toch ook wel behoorlijk legendarische dag, wij samen naar beneden aan het knallen vanaf de Stelvio...hahaha dan is de Lek toch wel een boerenweggetje in vergelijking! https://www.youtube.com/watch?v=6g9KLA6rEgY&list=UU6mteP387rMtpyegG6RQsxw
 
Laatst bewerkt:
Hey Udo en Captain America!

Zeker lang geleden he!
reünie lijkt mij ook wel heel leuk na zo'n tijd de meeste niet gezien te hebben...

Langs de Lek blijft :] maar met de MFA clan was inderdaad toch altijd veel meer kicken }) :P

@Captain: weet je dit nog, dat was toch ook wel behoorlijk legendarische dag, wij samen naar beneden aan het knallen vanaf de Stelvio...hahaha dan is de Lek toch wel een boerenweggetje in vergelijking! https://www.youtube.com/watch?v=6g9KLA6rEgY&list=UU6mteP387rMtpyegG6RQsxw

So, da's lang geleden.
Ik weet nog dat ik in m'n broek scheet met die ex-circuitbanden en een beetje nattigheid :)
(heb ook opeens aandacht voor de omgeving, lijkt wel (chicken _O- )
Waren die pipo's (toch?) een betere keuze ;)
Nee, dan langs de Lek, heb je daar niet nog wat materiaal van liggen? :9

En idd binnenkort weer eens een meet&ride *O*
(dinsdag op CPZ, dus mocht je in de buurt zijn)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hier lag het tempo dan toch wat hoger
en weer op versleten banden, het is wat... ;) of dat oeps-momentje bij 2.51 (zag ik later) :o

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ola!

@Andy: nope, soms is het hier verbazend stil.
Gebeurt meer met Whatsapp, ik heb me afgemeld wegens juist ietwat (te)veel berichten...

Gisteren een heerlijke dag gehad op CPZ *O*

28vby3l.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
off topic i know...

maaruh, morgen gamen op de xbox one met de boys van game kings op de officiele release party van de xbox one in rotterdam :)
had zowaar n prijsje gewonnen met de pre order van de nieuwe xbox..

vette shit :)

mooi, leuk begin van mn weekend ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan