Amsterdam - MFA deel 37: Okay stop, Wheelietime!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen herkansing :Y

Spanningsregelaar is weer gefixed.
Verplaatst naar onder het achterspatbord, hangt nu vrij en wordt dus veel minder heet
En ik ben van de potentiele brandhaard onder m'n buddy af, zit toch een stuk lekkerder :)

Dus wil morgen eigenlijk wel ff gaan rijden, wie zin heeft gaat mee :]
 
hallo mede 020 rijders,
mijn naam is Crip en heb sinds deze week mijn A rijbewijs, en ik woon in de regio van Amsterdam(Amstelveen) het leek me wel leuk om effe me zelf voor te stellen.
Ik rij op een Suzuki Bandit 600 uit 99.

hoop een leuke tijd te beleven :D
 
Welkom crip waar is the blood?


Als je vaker wilt rijden dan de gemmidelde 1 x per honderd jaar via MFA meld je indien je fb hebt jeself even aan bij wie rijdt? Op fb. Dan komt het vast goed
 
Welkom crip waar is the blood?


Als je vaker wilt rijden dan de gemmidelde 1 x per honderd jaar via MFA meld je indien je fb hebt jeself even aan bij wie rijdt? Op fb. Dan komt het vast goed
had me zelf al aangemeld maar ik wacht geloof ik nog op goedkeuring *D
 
Aangezien het mooie weer van het weekend, wie heeft hier lekker gereden afgelopen weekend en waar? Ben nieuw en leuke plekjes om te rijden!
 
Laatst bewerkt:
Xtine moet je niet te serieus nemen, daar zit een steekje bij los. Ik bedoel, ze koopt een motor met 100+ PK en gaat vervolgens op een parkeerplaats zo veel mogelijk achtjes draaien en langzame slalommen doen
rolleyes.gif


Leuke route ten noorden van Amsterdam is de Molenroute. Begint bij de Zaansche Schans en is bewegwijzerd (dacht ik). Alternatief is de Koggenroute. Op een zonnige zondagmiddag zijn dit wel drukke routes (veel fietsers), maar op andere momenten is het heerlijk rijden.
 
Wat ook leuk is is om langs de dijk richting Hoorn te rijden. Begin je in Schellingwoude/Durgerdam en kom je langs Uitdam, Monnickendam, Volendam, Edam, Warder, Schardam en dan Hoorn. En als je het dan zat bent kun je de A7 terug racen.
 
volg de amstel vanaf amsterdamse bos, als je het goed doet kom je bij de lekdijk terecht. terug omhoog naar veluwe om via de afsluitdijk terug te gaan naar den helder- hoorn (zeedijk), monnickendam - durgerdam en weer terug naar amsterdam.

ben je wel een dag zoet en een pijnlijke kont
 
Waarschijnlijk blijf je rondjes in het Bos rijden, op zoek naar de Amstel :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan