Amsterdam - MFA deel 37: Okay stop, Wheelietime!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik rijd straks ook 6 dagen in de week met woon- werkverkeer. :D
En weet niet wat jullie uitvreten maar ik heb al een paar lekkere lange ritten gereden hoor, zaten een paar hele mooie dagen bij.
Blijven julle maar lekker poetsen, kom ik van de week mijn motor even bij jullie langs brengen. :P
 
rij ook dagelijks hoor

Maar sinds de hele gemeente op de groepsapp zit wordt hier alleen maar gepost over poetsen kennelijk.
 
ik zit ook niet op de app en voel me ook niet geroepen :)

een forum leest veel prettiger en ik zit al in andere groep apps waar je soms al gek van wordt van het posten.
 
Ik zit niet in de groepsapp én ik heb niet gepoetst afgelopen weekend. Ik voel me dus dubbel buitengesloten... ;(
 
28697_k-hh-copy.jpg
 
Das een flinke groep Amsterdammers die zich nu buitengesloten voelt, me included :-)
Tijd voor een Amsterdams toertje? Of is dat al lang besproken in een ene of andere groeps app?
 
Als er mensen in de app willen, PB mij.

En er wordt natuurlijk ergens half/eind april (afhankelijk van het weer) weer een seizoensopener georganiseerd.
 
Ah jammer dan zal ik die moeten missen, zit tot 30 april in Java. Hoop de volgende ronde er dan bij te zijn! Zal ff een pb sturen.
 
en vandaag weer gepoetst!

rotzooi van eind november tot nu af gehaald. Its shining baby!

uitlaatbocht glimt dankzij belgom alu... wat een middel zeg 0,o

een ander dagje ff langer ervoor zitten om het goed te doen :P

maar eerst rijduh :]
 
Laatst bewerkt:
en vandaag weer gepoetst!

rotzooi van eind november tot nu af gehaald. Its shining baby!

uitlaatbocht glimt dankzij belgom alu... wat een middel zeg 0,o

een ander dagje ff langer ervoor zitten om het goed te doen :P

maar eerst rijduh :]
Dan kan het nog beter/makkelijker. Belgom is er ook in een variant voor staal/RVS. De alu-versie is speciaal voor aluminium, en dat zijn jouw uitlaatbochten echt niet.......
Peek heeft een variant poetsmiddel dat voor zowel staal als ook alu geschikt is.
 
Laatst bewerkt:
Dan kan het nog beter/makkelijker. Belgom is er ook in een variant voor staal/RVS. De alu-0versie is speciaal voor aluminium, en dat zijn jouw uitlaatbochten echt niet.......
Peek heeft een variant poetsmiddel dat voor zowel staal als ook alu geschikt is.

heb een knikkergrootte op een doek gezet, vervolgens ingewreven op de uitlaatbocht en het 'bruinig spul' kwam al meteen eraf met een glanzende ondergrond.

alleen moet het nog geschuurd worden, alleen ben ik nog te lui :P
 
Dan kan het nog beter/makkelijker. Belgom is er ook in een variant voor staal/RVS. De alu-versie is speciaal voor aluminium, en dat zijn jouw uitlaatbochten echt niet.......
Peek heeft een variant poetsmiddel dat voor zowel staal als ook alu geschikt is.

Het ontloopt elkaar niet veel hoor, belgom alu kan je eigenlijk voor alle soorten metaal gebruiken. Zijn uitlaatbochten worden er in ieder geval niet slechter van.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan