Amsterdam - MFA deel 37: Okay stop, Wheelietime!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tip: Schellingwouderbrug pakken en bij de rotonde rechts de ring onderdoor om vervolgens de dijk af te knallen vanaf Durgerdam via marken naar Volendam en Edam of zelfs hoorn. Afhankelijk van beschikbare tijd kan je terugrijden bij elk dorp over de 80 wegen via Broek in waterland. Heb je alle tijd van de wereld? Dan kan je ook weer met de dijk terug naar Amsterdam. Bonus: High speed stukje terug via oprit Volendam tot aan Watergraafsmeer. Er staan geen camera's(meer) en er is geen ruimte voor mobiele flitsers. Kan je even je top aantikken bij de tunnel bij Zeeburg.
 
Hey Man!,
Na heeeel lang weg te zijn geweest, vorige week een lang bericht getikt...
Denk leuk! Laat ik weer eens proberen om iets te beginnen...

0,0 reactie...

vandaar ... -O-
De meeste mensen die vroeger ritjes mee reden komen hier niet zo vaak meer. Maar ik denk dat er best animi is voor een reunierit. Dan moeten we iedereen actief benaderen via PMs, Facebook en Whatsapp. Datum prikken en gaan.
 
De meeste mensen die vroeger ritjes mee reden komen hier niet zo vaak meer. Maar ik denk dat er best animi is voor een reunierit. Dan moeten we iedereen actief benaderen via PMs, Facebook en Whatsapp. Datum prikken en gaan.

en beetje van te voren plannen, zoals vroeger de avond ervoor iets roepen en om 12:00 bij de BK verzamelen gaat hem niet worden ;)
 
vampie, tommy, jappie :W

hoe gaat 't?



Hey Man!,
Na heeeel lang weg te zijn geweest, vorige week een lang bericht getikt...
Denk leuk! Laat ik weer eens proberen om iets te beginnen...

0,0 reactie...

vandaar ... -O-


dude!! :W

het is hier niet meer zo actief als vroeger, en dat ben ik ook niet, maar langzaam aan zie ik toch weer bekende namen verschijnen!
alles goed? waar woon je nu dan? (zet anders ff lekker je adres op het forum :P ) heb je nog je R1?
ik ben fucking druk nu, en de motor heeft sinds afgelopen week kuren waar ik niet aan toe kom om naar te kijken,
maar dat ritje komt er wat mij betreft zeker :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik kom hier veels te weinig maar een MFA reünie ritje zie ik zeker wel zitten. Zal dan wel ff de noppen van Mn ktm moeten halen 😂

We zullen dan iedereen per whatsapp Facebook etc moeten contacten want hier kijk ik ook nooit meer... leuk idee!!
 
En toen was het weer stil hier :)
Ritje klinkt wel leuk, lang niet meer in een groep gereden maar ik woon ook niet meer in Amsterdam (werk er nog wel) en met een kind heb ik daar heel weinig tijd voor.
Dus als er ooit weer een leuke rit georganisserd word kom ik graag met mijn nieuwe motor ff aanhaken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan