Amsterdam - MFA deel 37: Okay stop, Wheelietime!

Status
Niet open voor verdere reacties.
en ik rijd tegenwoordig een bankstel :X

24912bcb-96f2-4503-bc2c-a9bf9cc2354e-png.1382693
 
Sup ya''ll....

Was ff oldtime pica's aan t checken in mn profiel, dacht gelijk weer ff buurten in ons oude topic!!

MFA nog aan t rocken?



Kak, heb geen bike meer....
Maar komt absoluut weer een andere bike hehe!

Laterzzz
Flo.
 
wazzup whitebro homeboy flo?
hier wordt weinig gerockt,
dat wil zeggen, bij mij thuis wel, maar MFA ligt op z'n gat!
nothing here but dust and tumble weed

1395265
 
Vraagje voor de Amsterdammers.
Ik kom eigenlijk nooit met de motor in Amsterdam, maar binnenkort moet ik een visum ophalen tussen de Apollobuurt en het Willemspark. Mag en kun je in Amsterdam gewoon de motor overal gratis op de stoep zetten? En staat hij er dan een uur later ook nog?
 
Vraagje voor de Amsterdammers.
Ik kom eigenlijk nooit met de motor in Amsterdam, maar binnenkort moet ik een visum ophalen tussen de Apollobuurt en het Willemspark. Mag en kun je in Amsterdam gewoon de motor overal gratis op de stoep zetten? En staat hij er dan een uur later ook nog?

Jawel joh. Er zijn plaatsen waar het NIET mag maar dan wordt het specifiek met borden aangegeven dat je daar bijvoorbeeld alleen in de vakken/lijnen wel mag staan.

Ik zet hem eigenlijk altijd gewoon op de stoep en heb hier nog nooit problemen mee gehad.
 
Vraagje voor de Amsterdammers.
Ik kom eigenlijk nooit met de motor in Amsterdam, maar binnenkort moet ik een visum ophalen tussen de Apollobuurt en het Willemspark. Mag en kun je in Amsterdam gewoon de motor overal gratis op de stoep zetten? En staat hij er dan een uur later ook nog?

Jawel joh. Er zijn plaatsen waar het NIET mag maar dan wordt het specifiek met borden aangegeven dat je daar bijvoorbeeld alleen in de vakken/lijnen wel mag staan.

Ik zet hem eigenlijk altijd gewoon op de stoep en heb hier nog nooit problemen mee gehad.
 
Klopt, parkeren op de stoep is gemeentebeleid. Zorg er wel voor dat je niet de weg versperd voor rolstoelen en kinderwagens.

Of hij er na een uur nog staat kan ik natuurlijk niet garanderen, maar het is de meest sjieke buurt van de stad dus er is ongetwijfeld wat duurders te jatten dan jouw motor ;)
 
Haha danku heren, dit wilde ik even weten.

Ten westen van Amersfoort is normaal alles voor mij buitenland dus kom er eigenlijk nooit, al helemaal niet met de motor _O-
 
iemand zin om morgen een ritje te doen?

ik heb wel behoefte aan wat ouderwetse MFA gezelligheid met wat oude bekenden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan