Amsterdam - Praag

T_Gixxer

MF veteraan
11 mrt 2011
1.641
0
IJmuiden
Hi MF,

Ik ben naar Praag verhuisd, en ik zoek iemand/een groep welke toevallig de route Amsterdam - Praag(CZ) rijdt met een bus/aanhanger.
Compensatie kunnen we gerust bespreken. Mijn motor staat in IJmuiden, moet gedropt worden in Praag West, en zoek iemand/een groep wie de motor voor me mee kan vervoeren omdat de motor momenteel niet rijklaar is. Buiten dat sta ik er niet op te popelen om 1000km op een SuperSport af te leggen. Ik heb de route al een keer zo gereden en graag geen tweede keer :').

Stuur me een PB als je iets weet! Het heeft geen haast. De motor staat op mijn naam, om de grappen over oost europa even terzijde te houden :+
 
Als je 1000 km op zo'n ding al niet trekt dan zou ik 'm lekker verkopen en niet die kant uit laten komen want dan is het duidelijk niet jouw type motorfiets.
 
Tis jammer gezegt David en ook geen antwoord op de vraag.

Roy "R" hier op MF is vrachtwagenchauffeur misschien kan hij je op weg helpen.
 
Met David_ZZR eens!
Mijn opmerking hier wel vaker gemaakt op MF=> Stoere motorrijder willen zijn, maar al na 300km huilie-huilie aan 't stuur hangen!
De verkeerde motor of een conditie als een krant..................:?

Niet zeiken! Repareer die brommerd en gaan met die banaan :]
Gooi de tank vol en met enkele uurtjes aan het gas sta je in Praag aan de Moldau!
 
Als je 1000 km op zo'n ding al niet trekt dan zou ik 'm lekker verkopen en niet die kant uit laten komen want dan is het duidelijk niet jouw type motorfiets.

En dat zegt een GS rijder?

Op jouw tourfietsjes rij ik lachend naar Noord Korea.

Met David_ZZR eens!
Mijn opmerking hier wel vaker gemaakt op MF=> Stoere motorrijder willen zijn, maar al na 300km huilie-huilie aan 't stuur hangen!
De verkeerde motor of een conditie als een krant..................:?

Niet zeiken! Repareer die brommerd en gaan met die banaan :]
Gooi de tank vol en met enkele uurtjes aan het gas sta je in Praag aan de Moldau!

Even vergeten dat op MF praatjes de gaatjes vullen.
 
Nou ik denk dat de Mf lid beter zijn vraag ergens anders had kunnen stellen ,hulp krijgen ho maar , maar wel nutteloos commentaar hebben .
 
Wel een beetje wat we van het MF gewend zijn toch?

Ik heb geen plannen om naar Praag te rijden, maar misschien kan ik mn vrienden overtuigen om er een vakantie van te maken. Offroad motoren achterin de bus, SS ernaast en in Tsjechië mooi de natuur in. Sta je er voor open om een deel van de benzinekosten mee te betalen?
Ik kom er op terug, maar laten we dat via PB doen.

Mocht er iemand anders zijn, laat mijn 'aanbod' je er niet van weerhouden om zelf ook een aanbod te doen.
 
Nee ik heb geen GS en wil deze ook niet omdat ik het een schijtlelijk overbetaald hok vind. Wel heb ik een V-strom 1000 waar de 1100 per dag met gemak mee te doen zijn en als ik daar niet op rij dan doe ik dat op een Vespa P200E (en daar is 400 binnendoor wel de max mee) maar met mijn ZZR 600 ook geregeld een weekendje dolomieten gedaan (1 dag heen, 2 dagen daar, 1 dag terug), toen ik nog wat jonger was was 1380 op een dag haalbaar ermee. Dus nee verwijt mij niet dat ik een luxe GS rij.
De beste oplossing vind ik nog steeds opstappen en gas geven, met misschien een overnachting tussendoor maar dat is dan nog goedkoper dan lasten transporteren en het gedoe er om heen.
 
Ik dacht precies hetzelfde als wat Djeepert zegt.
Dat hoeft allemaal niet de wereld te kosten. Heb ooit mijn motor deur-to-deur laten bezorgen in Marbella, koste heen en terug ik meen € 500,-
Duurste was omdat we de motor in Marbella wilden hebben. Als we in Madrid hadden laten afzetten, wat het ongeveer de helft geweest.

Dus het wordt nog een stuk goedkoper als je hem terplekke ergens bij een transporteur laat afzetten en hem daar zelf ophaalt.
 
Ik dacht precies hetzelfde als wat Djeepert zegt.
Dat hoeft allemaal niet de wereld te kosten. Heb ooit mijn motor deur-to-deur laten bezorgen in Marbella, koste heen en terug ik meen € 500,-
Duurste was omdat we de motor in Marbella wilden hebben. Als we in Madrid hadden laten afzetten, wat het ongeveer de helft geweest.

Dus het wordt nog een stuk goedkoper als je hem terplekke ergens bij een transporteur laat afzetten en hem daar zelf ophaalt.

Heb je een adresje? PM me :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan