Amsterdam wil voertuigen illegale autoracers afpak

[me]Yuri moet toch es beter lezen |(
[/me]

nahja druk met werk zullen we maar zeggen he *D
 
Verders iedereen die "circuit Zandvoort op 25Km" lopen te roepen, weet je wat dat kost, een dagje Zandvoort afhuren, ik geloof dat je begint te praten over bedragen als 20 a 25K !!
jij wilt het meteen exclusief voor jezelf huren... er zijn toch wel avonden e.d. dat je daar kunt rijden?
Er zitten inderdaad bochten in, da's minder he? :9

In amerika zijn er op diverse lokaties kartmijl races (400 Mtr) .
is lekker vergelijkbaar....

ach, ik ben het wel es gaan bekijken in het westelijk havengebied, wel grappig, maar soms ook erg gevaarlijk ....

Met de "mannen onderelkaar" kun je nog steeds best wel sprintjes trekken hoor.
Maar het was daar veel te massaal, het werd meer een evenement. En dan gaan mensen zich uitsloven.

En wie neemt de verantwoordelijkheid als het misloopt? jij niet toch?
 
[me]Yuri moet toch es beter lezen |(
[/me]

nahja druk met werk zullen we maar zeggen he *D

Het was je meteen al vergeven hoor ;)

GuZ=> Gelukkig behoor ik niet tot de organisatie/vereniging die dit "organiseert" , bovendien als er wat gebeurd is dat voor mensen hun eigen verantwoording vindt ik, kijk naar mensen die een koprol maken met hun motor }) , dat moet toch ook op wat voor manier dan ook weer rechtgetrokken worden, of bedoelde je niet materiele schade......?

Wat de bochten betreft, die zijn leuker met de motor dan met de auto, i totally agree !

En sommige avonden zal je ongetwijfeld kunnen vrijrijden ja, maar iedere zaterdag avond is veel leuker. (de een hangt dan in de kroeg, en de andere doet iets anders)

[edit]alles in een keer opschrijven is toch makkelijker[/edit]

 
Laatst bewerkt:
automobilisten weten ook niet wat ze willen....

maandagochtend klagen over de file en dan zaterdag zelf één creëren ...

verslag gezien op AT5... stelletje primaten...

"skaters hebben een skatebaan, wij willen kunnen racen".. en dat roepen 20km van zandvoort vandaan

Die gasten willen niet racen. Die willen stoer doen met hun anabole Kadetten en Golfjes en zo. Racen impliceert doorgaans ook bochten en zo, om over voertuigbeheersing maar te zwijgen.

Edit: voor er mensen gaan zeuren, ik ken een aantal mensen die regelmatig aan dergelijke evenementen deelnemen. Ben er zelf ook een paar keer meegeweest.

Tip: als zandvoort te duur is, er zijn meer circuits. Daarnaast is er ook nog zoiets als 'karten'.
 
Laatst bewerkt:
Die gasten willen niet racen. Die willen stoer doen met hun anabole Kadetten en Golfjes en zo. Racen impliceert doorgaans ook bochten en zo, om over voertuigbeheersing maar te zwijgen.

Edit: voor er mensen gaan zeuren, ik ken een aantal mensen die regelmatig aan dergelijke evenementen deelnemen. Ben er zelf ook een paar keer meegeweest.

Tip: als zandvoort te duur is, er zijn meer circuits. Daarnaast is er ook nog zoiets als 'karten'.

Tip om flamewars te voorkomen, zet er even bij dat het je mening is, en doe niet voorkomen alsof hetgeen jij schertst de waarheid is.

:)
 
Gizzmo, heeft die agent van gisteren nog uitgelegd wat de definitie van RACEN is???? :]

Sukkel, dat grietje was snel omgeluld, maar hij deed moeilijker.
Volgens hem alles wat maar enigszins daarop lijkt, als er tijden worden bijgehouden, maar ook als twee rijders tegen elkaar rijden, maar waar het eigenlijk op neer kwam, als hij het denkt.
Uiteindelijk was het wel een rustig gesprek, misschien dat die nu toch ietsje rustiger reageert volgende keer. Maar dat zal wel niet.
 
Dit moet je eens lezen.



Hoofddorp _ Tijdschriftenuitgeverij Sanoma in Hoofddorp overweegt een klacht in te dienen bij justitie. Sanoma, voorheen VNU, is woedend over een inval bij de redactie van het blad Autoweek, waarbij justitie afgelopen vrijdagavond een cd-rom met digitaal opgeslagen foto's in beslag nam. Over de precieze reden van de actie heerst nog onduidelijkheid.

De meegenomen foto's zijn gemaakt tijdens een onlangs gehouden straatrace op een industrieterrein in Hoorn. Bij die race zouden zo'n honderd auto's betrokken zijn geweest. Op de foto's, gemaakt door freelance fotograaf Oudshoorn, zijn behalve de racende wagens ook personen te zien. Het beeldmateriaal is nog niet gepubliceerd. De kentekens van de meerijdende auto's zouden voor de reportage in Autoweek onherkenbaar worden gemaakt, maar zijn op het ruwe fotomateriaal wel te zien.

Uitgeverij Sanoma is met name verbolgen over het 'overdreven intimiderende optreden' van de bij de inval dienstdoende officier van justitie en de aanwezige rechercheurs. Zij zouden onder meer hebben gedreigd de hoofdredacteur van Autoweek te laten gijzelen als hij het fotomateriaal niet wilde afstaan. Ook werd gedreigd met een miljoenenclaim tegen de uitgeverij en het vergrendelen van haar gehele kantoorpand.

Sanoma wil van justitie bovendien tekst en uitleg over de vraag waarom voorbij is gegaan aan het journalistieke verschoningsrecht, het recht van het weekblad om haar bronnen te beschermen.

Voorzitter Ron Abram van de journalistenvakbond NVJ reageert verontwaardigd. Hij zal justitie om opheldering vragen. De journalistenvakbond zal de freelance fotograaf zo nodig juridische bijstand verlenen. ,,Dit is een schandalige actie, buiten alle proporties. Zelfs als het zou zijn gegaan om een zwaar criminele organisatie, dan nog heeft justitie zich gewoon aan de regels te houden. En dat is hier niet gebeurd,'' aldus de NVJ-voorzitter.




Dan zijn het wel een stelletje hondenlullen dat ze die CD hebben gegeven,
naderhand klagen over verschoningsrecht journalisten is een beetje laat voor
een ieder die erop staat met zijn kenteken.

Ze hadden die CD gewoon niet moeten geven en eerst die rechtzaak moeten
afwachten.
Voorlopig hebben die juten toch lekker wat ze wilden hebben. :(
 

Het is echt te belachelijk voor woorden !!!
Als ik ze een band van me zie lekprikken, dan zal ik de dienstdoende agent eens lekprikken, omdat ik gefrustreerd van hem raak.
Als ze dit doen, wordt het oog om oog, tand om tand en zullen er waarschijnlijk ook veel politieauto's het moeten bekopen met lekke banden, als een agent even z'n auto alleen laat.
 
In Nederland zitten de grootste gekken blijkbaar bij de politie zelf.
Herinner een artikel in Kickxstart over een motorrijder die opzettelijk werd aangereden door een politiewagen omdat hij een radartoestel aan het bepotelen was. De jongeman raakte hierbij zwaar gewond (ik dacht dat dit in Hulst gebeurde)

ivm de inbeslaggenomen fotos: wat gaan ze je ten laste leggen?? op die fotos staat geen snelheid als het enkel statiche beelden zijn kan er bitter weinig ten laste gelegd worden.

Stelletje gefrustreerde mensen bij de politie :j

Sigma

http://communities.msn.be/FastbikesBelgium
 
heb je die spelende kinderen langs de baan gezien?

Al eens van de term "spijkers op laag water zoeken gehoord??"
Bovendien, spelende kinderen om 22.00 uur zaterdag avond op een van god verlaten industrieterrein |( |(

Lezen is ook een vak Guz, ga dat eerst maar eens in dit hele topic doen alvorens je een errrrug onzinnige reply doet die kant noch wal slaat!

Het punt is hier in dit topic dat het tussen automobilisten motorrijders gaat en dat er daarom zo laagdunkend gereageerd wordt.
Had ik al verteld dat er een stuk of 5 motorrijders aanwezig zijn die ook graag mee willen racen....???
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan