Analoog - digitaal kilometerteller mod?

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.140
3
Zoals jullie allemaal weten mankeert mijn '99 gsxretje 1 cockpit.
Nu, een digitale snelheidsmeter vind'k toch net ietsje leuker en stel dat mijn verzekering geld geeft.. Kan ik daar dan simpelweg een digitaal afleesgedoe in stoppen?
Of zijn meer (dure) kunstgreepjes nodig om dit te verwezenlijkken?
 
Pooh,

Volgens mij mankeert er momenteel nog wel meer aan je GSXR? Of niet?

Ik ben ook erg geinterersseerd in een dergelijke mod voor een CBR. Niet dat ik nog geld heb of zo, maar het is toch leuk om over te dromen...
:9~
 
Ik heb een fiets-computertje op de kawa zitten. Zo'n ding van 3 tientjes bij de Halfords.
Meet snelheid tot 300 km/uur, rit- en totale afstand en er zit nog een klokje in ook.

Tom
 
Ik heb een fiets-computertje op de kawa zitten. Zo'n ding van 3 tientjes bij de Halfords.
Meet snelheid tot 300 km/uur, rit- en totale afstand en er zit nog een klokje in ook.

Tom

en dan met je dikke handschoenen op die kleine knopjes gaan duwen.. no thx.. 'k wil een echte :)


En inderdaad ik heb nog geen centen. Dealer zei 100.000 tot 150.000 BEF ongeveer btw (2500 EUR tot 3700 EUR) maar ik wil voorbereid zijn mocht de verzekering betalen :) Als hun dat niet willen.. noujah, hehe
 
zou enkel digitaal nemen als het goedkoper zou zijn (waarschijnlijk niet)
analoog is veel mooier en makkerlijker te zien zonder echt te moeten kijken
met zo'n digitale zal je cockpit er ook leeg uitzien denk 'k
 
Op mijn R6 zit een digitale, als ik zou mogen kiezen ging ik zeer zeker voor zo'n mooi overzichtelijke analoge snelheidsmeter. Hoewel de digitale ook wel wen(d)(t).

(Had ik maar een taalknobbel :j )
 
Terug
Bovenaan Onderaan