ander blok

edZ650

MF'er
23 jan 2005
120
0
Ik wilde eens vragen wat is er allemaal voor nodig als ik een ander blok er in wil hangen bijv een gpz750 blok.
Wat moet ik veranderen aan bedrading,bobines,spaningsregelaar,etc,moet er ook een computer in (cdi) geloof ik weet niet zeker.
Of moet alle electra over gezet worden?
 
Ik wilde eens vragen wat is er allemaal voor nodig als ik een ander blok er in wil hangen bijv een gpz750 blok.
Wat moet ik veranderen aan bedrading,bobines,spaningsregelaar,etc,moet er ook een computer in (cdi) geloof ik weet niet zeker.
Of moet alle electra over gezet worden?
zal eerst maar eens gaan kijken of het gpz blok in het frame past,het gpz frame heeft een heel andere ophanging.en het blok heeft andere afmetingen.alle bedrading inc cdi moet je over zetten.en het gpz blok is een 16 klepper heeft dus meer pk's,dus moet je ook je frame verstevigen,een hele klus dus.heb zelf een paar blokken in een ander frame gebouwd en dat is soms bloed zweet en tranen.maarja als het project af is rijdt er niet nog een van rond en daar gaat het om.goed informeren dus.
 
Oke bedankt voor de informatie staat op marktplaats een gpz750 blok te koop dit leek me wel wat op de foto ziet het blok het zelfde uit als de z650 maar als het niet past begin ik er niet aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan