Ander stuur naked bike

Malissa1993

MF veteraan
16 okt 2019
2.410
1.073
Hoogeveen
Hallo

Ik ben van plan om op mijn naked bike een ander stuur te zetten.
Ik vind het fijner om net iets rechter op te zitten en ik merk dat ik het fijner vind rijden als mijn handen verder uit elkaar staan. ( orginele stuur, vind ik ook te ver naar elkaar toe buigen)
Uiteraard koop ik er stuurverhogers bij. Anders zit het alsnog laag. :)

Welk stuur raden jullie aan ? Had al wat gezien van ABM en LSL. Maar, geen idee welke breed uitvalt en iets rechter is.
 
Voor een Sparta zou ik lsl nemen, is het een gazelle.... Toch meer de abm. |(

Misschien iets meer informatie, we hebben maar 1 kristallen bol, volgens mij heeft Zot die en die wil hem niet teruggeven.
 
Hallo

Ik ben van plan om op mijn naked bike een ander stuur te zetten.
Ik vind het fijner om net iets rechter op te zitten en ik merk dat ik het fijner vind rijden als mijn handen verder uit elkaar staan. ( orginele stuur, vind ik ook te ver naar elkaar toe buigen)
Uiteraard koop ik er stuurverhogers bij. Anders zit het alsnog laag. :)

Welk stuur raden jullie aan ? Had al wat gezien van ABM en LSL. Maar, geen idee welke breed uitvalt en iets rechter is.

Zoek een verkoopsite op die de belangrijke maten per stuur vermeld, (hoogte, breedte, hoever de uiteindes naar achter komen, dat soort dingen) en meet ook die maten op bij je huidige stuur zodat je weet wat het verschil is. hou er rekening mee dat er geen oneindige rek zit in je kabels en leidingen die op je stuur zitten, je kan geen Apehanger monteren zonder die dingen aan te passen ;)

Je hebt trouwens een 22mm/7/8e inch diameter stuur
 
Zoek een verkoopsite op die de belangrijke maten per stuur vermeld, (hoogte, breedte, hoever de uiteindes naar achter komen, dat soort dingen) en meet ook die maten op bij je huidige stuur zodat je weet wat het verschil is. hou er rekening mee dat er geen oneindige rek zit in je kabels en leidingen die op je stuur zitten, je kan geen Apehanger monteren zonder die dingen aan te passen ;)

Je hebt trouwens een 22mm/7/8e inch diameter stuur

Bedankt voor de tip om het stuur op te meten. Ik weet dat mijn kabels niet gaan passen met het verhogen van een stuur. Daar was ik mij al van bewust. :)
 
Zowel ABM als LSL als Renthal hebben een heel assortiment sturen,in allerlei breedtes,hoogtes en vormen.
Dus bekijk hun websites waarop alle afmetingen staan,niet de websites van dealers/webshops,want daar staan mogelijk niet alle type's op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan