Ander stuur op SV 650 uit 2003 (ronde model)

Combat barbie

Rookie
20 jun 2005
17
0
Den Haag
Ik wil heel graag een sbk stuur (of iets soortgelijks) op mijn SV 650 zetten om mijn zithouding te veranderen. Echter, men heeft mij gezegd dat dit niet kan omdat je bij het sturen met een breder stuur tegen de kuip aanzit (en dat wil je niet! :? )

WIe heeft er tips of ideeen of is handig en heeft dit op een andere manier opgelost?

Thanks!
 
Ik wil heel graag een sbk stuur (of iets soortgelijks) op mijn SV 650 zetten om mijn zithouding te veranderen. Echter, men heeft mij gezegd dat dit niet kan omdat je bij het sturen met een breder stuur tegen de kuip aanzit (en dat wil je niet! :? )

WIe heeft er tips of ideeen of is handig en heeft dit op een andere manier opgelost?

Thanks!
Welk model heb je? Je spreekt over een SV650 en niet over een SV650S (dat is het model met de stuurkuip). Het ronde model is van 1999 t/m 2002 gemaakt waarna het door een hoekiger model is vervangen. Ik denk dat je een SV650S van modeljaar 2002 hebt.

Ik ken mensen met een SV650S met een breder stuur dus het kan wel, alleen hebben die volgens mij iets met het remvloeistofreservoir moeten doen. Ik heb zelf ook een superbikestuur maar dan op het naked model, kan je dus niet veel helpen. Ben ook benieuwd of de remslangen en gaskabel etc lang genoeg zijn. Bij mij was het allemaal maar net lang genoeg.
 
Ja inderdaad ik heb de sv650s uit 2002, ik vergis me elke keer als ik het jaartal van mijn motor moet noemen.

Dat probleem met al die kabels heb ik ook gehoord, maar vooral de stuuruitslag en het kuipje.

Dank je voor je reactie. Hoop dat iemand een oplossing weet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan