Ander vizier

thijsschetters

MF veteraan
20 aug 2006
2.955
501
Huijbergen
Hoi allemaal,

Ik heb een nolan N84 helm, dat is er een met dat VPS, een los zonneviziertje. En de heeft ook een pinlock standaard.

Bij de motorzaak dachten ze dat je het zonnevizier ook kon verwijderen, maar ik heb geen id hoe. kan em wel afzagen, maar das ook zo zonde he. :P

Het liefste zou ik namelijk allebei de vizieren verwijderen en er zo'n zilveren vizier opzetten, of geblindeeerd ofzo, maar liefst zilver.

Heeft iemand van jullie ervaring met deze helm of iig met VPS van nolan, en weet iemand of er zilveren vizieren voor te krijgen zijn,ik kan ze niet vinden namelijk.

MvG Thijs Schetters
 
en hoe lomp is het als ik geen vizier kan vinden om het vizier goed schoon te maken, en er daarna folie op te plakken wat normaal voor autoruiten te blinderen word gebruikt?
 
Gewoon zwart spuiten

spuiten1_8.jpg


Niet te dik :+
 
Waarom zou je dat ding niet kunnen verwijderen?

bild18.jpg


Als je het standaardvizier weghaalt dan komt het zonnevizier mee toch? Pleur het zilveren vizier erop en laat het zonnevizier achterwege lijkt me.
 
Ik zal je even uit de brand helpen. Bij aankoop van je helm kreeg je een zakje met daarin het boekje. Hiebij zaten 2 schijfjes, waarschijnlijk in de kleur van je helm, anders zwart of dark smoke. Die heb je nodig.

Stappenplan:

1 haal de klepjes waar vps op staat van je helm af
2 haal dat zonnevizier weg
3 pak die plaatjes die ik net noemde
4 schroef deze erop> deze houden geen ruimte over voor het vps systeem en sluiten de boel mooi af.

5 mocht stap 1 tm 4 niet werken, ga langs de zaak waar je jouw helm gekocht hebt.

Voor de N84 zijn de volgende vizieren leverbaar:
helder, smoke, dark smoke, metal silver (spiegel zilver) en metal blue (spiegel blauw)

Enjoy!

Nick
 
NickT

Hardstikke bedankt, precies wat ik wilde horen, maaaar, weet je ook een i-net site ofzoiets waar je die vizieren kunt bestellen
 
Je kunt even kijken op www.nerons.nl, maar waarom ga je niet gewoon naar een motorzaak? Dat lijkt mij net zo makkelijk namelijk, meestal hebben ze een zilver spiegelvizier wel op voorraad liggen.

Ciao!

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan