andere fiets gekocht....toch weer een kawa... :-)

Fozzy

Die hard MF'er
28 mei 2002
648
0
H.I.Ambacht
ik heb een andere fiets gekocht. na anderhalf jaar (en veel kilometers) op de CBR600 was het tijd voor wat anders, weer een kawa. de CBR had groot onderhoud nodig en we waren eigenlijk van plan om volgend jaar voor een wat jongere fiets te kijken, dat hebben we dus nu gedaan. goed begin van de vakantie toch? 8-)

ik zou eigenlijk gisteren gaan proefrijden op een ZX-9R uit '98 maar die vonden we eigenlijk toch wat kaal en besloten we om verder te kijken voor een ZX-6R. op internet kwamen we een ZX-6R 636 tegen met weinig kilometers en een leuk prijsje bij streetbikes in fijnaart. wij erheen, proefgereden, lang nagedacht (NOT! :P ) en de beslissing genomen... vroeg ik voor de grap of ik hem diezelfde dag nog op kan halen, was dat geen probleem! motor kreeg direkt zijn 5000 km beurt en een andere werknemer ging direkt naar het postkantoor om hem op naam te zetten. zo snel heb ik nog nooit een motor of auto afgeleverd zien worden! :}

en dit is hem dus geworden, ZX-6R 636 '02, met alarm en Laser hotcam

full


full



[me]Fozzy zijn vakantie kan niet meer stuk... O-) [/me]
 
Wat is dit nou ?? :) Hebbie net andere uitlaat gekocht voor de CBR, gaat die weg :) ..

Gefeliciteerd met je nieuwe bike, hou hem heeel.
 
ALLEEN MAAR KAWA KOPEN!!!!! :} veel plezier met je mega mooie fiets,ik wil iig NOOIT meer iets anders dan zx-r(cant wait 4 zx-10r)
 
Laatst bewerkt:
vroeg ik voor de grap of ik hem diezelfde dag nog op kan halen, was dat geen probleem! motor kreeg direkt zijn 5000 km beurt en een andere werknemer ging direkt naar het postkantoor om hem op naam te zetten. zo snel heb ik nog nooit een motor of auto afgeleverd zien worden! :}


Ze wilden waarschijnlijk snel van dat ding af....

zonder dollen: Streetbikes is een prima zaak waar echte kawafielen werken :)
 
[me]Skoezie begint dat groen van die Kawa's steeds mooier te vinden...
[/me]


Ik pak ff 2 aspirines en ga op bed liggen, misschien dat het zo wel weer over is :P

Maar leuke brommer. Have fun :]
 
[me]Skoezie begint dat groen van die Kawa's steeds mooier te vinden...
[/me]


Ik pak ff 2 aspirines en ga op bed liggen, misschien dat het zo wel weer over is :P

Maar leuke brommer. Have fun :]

als je dat geld van al die aspirines opspaart, kan je er waarschijnlijk binnenkort ook één kopen :P
 
en je komt uit de buurt, dussss.... wanneer ga je mee naar Gorinchem :9

nou ik ben de hele maand vrij dussss der zal best wel een dag zijn dat ik zin heb om te rijden :P
ik zit me meer af te vragen of er ook een dag komt dat ik geen zin heb :P :P
meel me maar ff
 
Terug
Bovenaan Onderaan