andere kleur motor, zelf te doen?

Mercato

Rookie
24 jun 2004
26
0
Een vriend van me heeft een vorige week een motor gekocht. Een Suzuki GSX 550 es gekocht voor een redelijk leuk prijsje van 6oo euro. Echter de kleur is minder lichtblauw met wit. Heeft er iemand ervaring met het zelf overspuiten van een motor? is dit te doen en zo ja hoe?
En hoe staat deze motor over het algemeen bekend? (foto als bijlage toegevoegd)

Bijlage: motor.jpg
 
Ik wil niet lullig doen hoor maar,

Kan je niet beter het geld wat het je kost om hem te laten spuiten gebruiken om een andere te kopen. Ben bang dat spuiterij duurder gaat kosten dan de dagwaarde van deze fiets.

En zelf spuiten, dan moet je wel heel erg handig zijn anders wordt dat niets.
En aan gezien je al hulp vraag is het niet wijs om daar aan te beginnen.
Maar aan de andere kant je kan ook weinig verpesten :)

full
 
Hij staat toch gewoon netjes in zijn originele lak wat is daar mis mee?

Lekker zo laten, neem aan dat die maat van je er niet oneindig op blijft rijden.. :+
 
Zoek eens een spuiter die "zonder"bonnetje spuit.

Zelf alles aanleveren, hem laten schuren en spuiten
moet je volgens mij ergens tussen de 400 en 500 euro wel klaar zijn.

Of natuurlijk, zelf schuren en voorbewerken en dan alleen laten spuiten. (moet je wel handig voor zijn) Dan kan het voor 150-200 euro waarschijnlijk al wel.
 
Als hij z'n motor matzwart wil met de kwaststrepen erop dan is het goed te doen :)
Wil hij z'n motor netjes strak in de lak krijgen dan is het een ramp '(
 
Vind die Suzuki-racing-kleuren wel mooi hoor, daar zou ik niet aan gaan spuiten. Lekker zo laten


En als het dan echt eens moest, kuip&koffer er af en matzwart kwasten :9
 
zo'n brik moet je niet laten spuiten gewoon zelf doen!

shuren een voorbwerken...naar de verhandel gaan een leuk kleurtje laten maken!

en spuiten met die handel

ff in verdiepen natuurlijk ....niet klakkeloos spuiten!
 
zo'n brik moet je niet laten spuiten gewoon zelf doen!

shuren een voorbwerken...naar de verhandel gaan een leuk kleurtje laten maken!

en spuiten met die handel

ff in verdiepen natuurlijk ....niet klakkeloos spuiten!

Als je geen ervaring hebt met spuiten, zou ik er niet aan beginnen. Ik heb inmiddels heel wat spul gespoten, maar zeker een tank en kuip die direct in het zicht zitten, zou ik niet zelf spuiten. En zeker niet met een spuitbus. Daar krijg je alleen maar spijt van en kun je beter tegen misschien een niet zo mooie kleur aan kijken, dan naar een motor kijken die lelijk is gespoten (hoe mooi de kleur ook is. Bij het eerst heb je tenminste nog kans dat iemand het mooi vindt. Bij de tweede heb je 100% zekerheid dat niemand het mooi vindt. Of zoek iemand die inderdaad zonder rekening spuit, zoals al is aangegeven of doe het niet.
 
Hij wordt niet mooier dan hij nu al is ;)

[me]HansGSX-R die denkt dat een Suzuki blauw/wit hoort te zijn.[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan