Andere kleur tellerblad in je cockpit!!

veranderen of niet?

  • Nee joh, staat kermis!

    Stemmen: 2 13,3%
  • Nee, heb orgineel al een andere kleur

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee, mijn uitzicht is goed zo

    Stemmen: 3 20,0%
  • Ja, is wel apart

    Stemmen: 3 20,0%
  • Ja, alles beter dan standaard

    Stemmen: 2 13,3%
  • Ja, heb ik weer wat te knutsellen

    Stemmen: 5 33,3%
  • Zou kunnen, kan ik de teller aanpassen aan de kleur van de m

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    15

R1-tje

Die hard MF'er
2 jun 2003
424
0
Heelsum
aangezien je ze alleen in engeland kan krijgen, heb ik nu iemand gevonden in nederland die ze kan leveren.
Wil je je toerenteller en bij sommige motors dan ook de kilometerteller in een andere kleur hebben, bijvoorbeeld wit met zwarte letters of een groene of gele of rode of blauwe achtergrond?
Mail me dan even, dan stuur ik je het emailadres van die man die ze levert.
Het staat heel apart, maar wat zouden jullie van zoiets vinden?
Weet niet of ik er 1 moet bestellen.
 
Laatst bewerkt:
..'Typical Dutch'..heet dat, 't mag weer nix kosten.. B| Maar goed, 't is wel OK dat ze nu ook in nederland te verkrijgen zijn :) Ik heb zelf een set over laten komen uit de UK (..uiteindelijk was de kleur niet naar m'n zin '( ..) en daarna uit Noorwegen meen ik. Die zijn echt top! *D

edit: Hierbij 't linkje: http://www.deltagfx.com/mainsetup_e.html .. ;)
 
Laatst bewerkt:
Die man vraagt er wel maar liefst 70 euro voor, weet niet wat ze in engeland enzo kosten?
Misschien valt er iets te pingelen.
Als je het wilt hebben of je hebt vragen, mail dan naar: cleartaillights@hotmail.com
 
IS het niet heel veel werk om je tellers uit elkaar te halen? En geven de tellers dan nog wel de goede standen aan? Ik vind het wel :9 , heb nu een zwarte achtergrond, wit staat lekker sportief!
 
wel geinig maar wel duur he, voor een paar plaatjes...

dashboard1_net.jpg
TIs wel mooier maar of ik dat 70 euro waard vind
 
IS het niet heel veel werk om je tellers uit elkaar te halen? En geven de tellers dan nog wel de goede standen aan? Ik vind het wel :9 , heb nu een zwarte achtergrond, wit staat lekker sportief!


Nou, een uurtje werk schat ik.
Je moet de wijzer gewoon weer op dezelfde stand erin zetten en voor je alles dichtschroeft even controleren of hij nog steeds dezelfde toeren met stationair aangeeft
 
d8 het wel willy wortel,koop jij nou maar een scooter kan je eerst oefenen,voordat je met de grote jongens mee rijd. :+
 
Ik heb een tijdje geleden de tellerplaten van de Ex500 (gpz500) zelf aangepast.
De motor is geinporteerd en heeft dus een dashboard met mijlen.

Dus heel die cokpit gesloopt tellerplaten ingescand, een nieuwe schaalverdeling gemaakt.

De aangepaste versie op een laserprinter op een stickervel afgedrukt. sticker op een plexiglas geplakt, uizagen en klaar. (en 3 uur minder weekend *D *D )

Quanta kosta 3euro *D *D *D
full


de achtergrond is de tatoo van mijn vriendin (tis ook haar EX500)

ps hier een site waarop staat hoe je het MOET doen
www.cartestsoftware.com/fz1/whitegaugegraphics.html
 
Laatst bewerkt:
Ik heb deze tellerplaat enkele weken geleden besteld.....51 euro incl verzendkosten...moet er wel bijzeggen dat ze uit Canada komen :)

full
 
Ik heb deze tellerplaat enkele weken geleden besteld.....51 euro incl verzendkosten...moet er wel bijzeggen dat ze uit Canada komen :)

Wanneer je de achtergrond afbeelding zelf gaat monteren zet dan voordat je de wijzers demonteerd een streepje zodat je weet waar je de wijzers EXACT weer moet monteren. Dit klusje is prima tedoen maar is wel ZEEEER nauwkeurig, een milimeter verschil is al 5km afwijking. voor info zie http://www.cartestsoftware.com/fz1/whitegaugegraphics.html haal de wijzers voorzichtig los, dit kun je het beste doen met 2 eetlepels, maar dat staat allemaal beschreven op die site succes


edit?
volgens mij heb je ze al gemonteerd he!!
geen tellerafwijking?
 
..'Typical Dutch'..heet dat, 't mag weer nix kosten.. B|


wat eem bulshit zeg, iedereen heegft hier van alles ui aan zijn motor, ie,mand vind 70 euro durr voor een stickertje, en dan is het weer typical dutch.
Ik vind het eerlijk gezegd ook nogal duur, voor dat geld heb ik ook 2 setjes C.L. SBK 3 remblokken en rem olie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan