Andere motor.. maar wat??

MrkHgwg

MF'er
22 okt 2008
87
0
Oostzaan
Hallo allemaal,

Heb een aantal vragen, ik ben op zoek naar een andere motor en ben eigenlijk helemaal weg van Honda..

Helemaal van de sp1, alleen daar heb ik dus juist wat vragen over. Ik ben zelf 1.95 lang en ben ik (in mijn ogen ) al snel "te" groot voor een mooie sportieve racer.

Mijn vraag is eigenlijk hebben jullie adviesen voor een lang iemand zoals ik (ben nou ook weer niet een enorme reus ofzo) en eventuele ervaringen zouden top zijn!

Alvast bedankt!!

Gr. Mark.
 
Tja, al een keer op een SP1of 2 gezeten?

Fiets ziet er idd nogal klein uit en voelt ook zo aan...



Wel mooi...


2157055-1-2-2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Een leuke tegenhanger van de SP1 is een TL1000R van Suzuki.
Die is een stukje groter en kan jij makkelijk op zitten, zonder dat je boven dat ding uitsteekt. :Y
 
Hey..!

Ja heb er weleens op gezeten (op die sp1), maar daartom heb ik ook me twijfels, ik vind het gewoon zo een stoer apparaat, maar weet dus niet of ik te groot ben.. En wat detreft de TL1000R, bedankt voor de tip maar vind die achterkant echt afschuwelijk.. maje moet je van houden denk ik..

In ieder geval alvast bedankt en mochten er nog meer suggesties zijn altijd welkom, eveneens foto's van lange mensen met een sp1 haha en dan natuurlijk wel ff de lengte vermelden..

Nou nogmaals alvast bedankt,

Gr Mark
 
Ik heb een Honda cbr1100xx super blackbird ( een hele mond vol...) en daar heb je lekker veel ruimte op. Een vriend van me had er ook 1 en was 2 meter lang. Paste prima. Ik had toen een CBR 600f2 en als hij daarop ging zitten was het echt geen gezicht.

Enne een blackbird is ook lekker snel....
 
Terug
Bovenaan Onderaan