andere motor of andere vriendin...???

Sheldon

MF most wanted
13 apr 2004
40.895
57
Knokke
stel dat je samen een circuitdag geboekt hebt,
en je vriendin rijdt veel betere tijden dan jou,
ga je dan voor een andere motor....
of ga je dan voor een andere vriendin (aangezien je op elk feestje te horen krijgt dat je een slome slak bent)

ik ben benieuwd O-)
 
Met een stalen gezicht zeggen dat je er achteraan rijdt om te kijken of ze wel de juiste lijnen rijd enzo.... En als ze je op een ronde gaat zetten, gewoon aangeven dat het is om haar te leren inhalen op een circuit...
 
Met het kopen van een andere motor loop je wel het risico nog harder af te gaan he ;)
Welke verhalen gaat ze vertellen als je op een nieuwe snellere motor nog steeds alleen haar achterwerk kunt bekijken op het circuit :9
 
gewoon meer oefenen en je niet gek laten maken.
Je doet het toch voor je plezier ?

(tenzij je motor natuurlijk echt aan vermogen tekort komt aan die van haar)
 
als je erop staat een keuze te moeten maken zou ik gaan voor een andere vriendin.. als je 't met een blade al niet kan dan is er geen hoop meer voor je..

maar eigenlijk moet je het gewoon retecool vinden.. :+
 
Tja, dat heb je, he! Je moet ook niet met de PSIII tegen je vriendin gaan rijden, maar tegen een ander, die ook geen zeeën van tijd heeft om te oefenen als jij op je werk bent......
Of een nieuwe versie kopen, GPracer laatste versie schijnt wel leuk te zijn!

Andere optie: Playstation voor jezelf houden, geef haar een Wii, blijft ze ook goed in shape........ *D

Of probeer het eens in het echt, gewoon op een circuit van asfalt, met vangrails enzo, op een echte motor....... _O-

O-)
 
Laatst bewerkt:
stel dat je samen een circuitdag geboekt hebt,
en je vriendin rijdt veel betere tijden dan jou,
ga je dan voor een andere motor....
of ga je dan voor een andere vriendin (aangezien je op elk feestje te horen krijgt dat je een slome slak bent)

ik ben benieuwd O-)


_O-


dit topic wordt epic... nu al :')
 
Wat is er mis met het in leer gehulde achterwerk van je vriendin te bestuderen tijdens een lekker circuitdagje? ;)

En als het je echt dwarszit kan je haar toch gewoon wat tips vragen? :)
 
ik zou een chopper kopen :$ net als de rest van de bevolking die niet kan rijden
 
Laatst bewerkt:
stel dat je samen een circuitdag geboekt hebt,
en je vriendin rijdt veel betere tijden dan jou,
ga je dan voor een andere motor....
of ga je dan voor een andere vriendin (aangezien je op elk feestje te horen krijgt dat je een slome slak bent)

ik ben benieuwd O-)

gewoon de avond voor die circuitdag zo gi-gantisch nemen, dat ze 2 dagen niet normaal kan zitten, zal het met die snelle tijden ook wel mee vallen denk ik zo...... :X :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan