andere motor of andere vriendin...???

Misschien haar achterop nemen, weet je zeker dat ze niet meer sneller is, als dat je doel is dan.. ;)
 
Kijk, het is al eerder foutgegaan: namelijk toen jij haar voor het eerst voorstelde om OOK motorrijlessen te gaan nemen... daarna is het fout gegaan, toen jij voor haar die andere motor op MP op de kop tikte... en daarna is het helemaaaaal fout gegaan toen jij voorstelde om eens SAMEN naar een circuitdag te gaan.
Voor DIE fouten, moet je nu helaas op de blaren zitten.
We maken allemaal onze fouten, het is niet anders ;) ;) :+
 
Been there.... :P
Was van de 5 sessies, 4 keer sneller dan hij.
M'n ex reageerde juist heel relaxt en was volgens mij zelfs een beetje trots (ondanks dat het inmiddels al uit was tussen ons en hij dus ook heel flauw had kunnen reageren)!
Bovendien reed hij z'n knie aan de grond en dat wilde ík juist graag es doen, dus daardoor stonden we wel weer quitte ;)
 
Laatst bewerkt:
Je hebt tenminste en een vrouw en een motor, heel veel mensen alleen het 1 of de ander :+

Misschien toch stiekum tussentijds zelf wat circuitdagen pakken en dat niet vertellen?
In de tussentijd wijzelijk je mond houden en de pijn verbijten.. O-)
 
Zoals ik altijd zeg voordat we gaan rijden , nemen we de vrouwen mee of maken we het gezellig ?:P
 
Sommige mensen maken dermate domme opmerkingen dat je er maar beter helemaal niet op kunt reageren. :Z :Z


Vandaar.
Heeft die een gevoelige snaar geraakt. ;)

Het is overigens zo dat ze niet kunnen rijden hoor.
Die rechte stukken doen ze fantastisch. :+
 
Laatst nog achter een chopperrijder aangereden, die reed nog redelijk door
*met zn dochter met fietshelmpje en korte broek/t-shirt achterop :X :X
 
stel dat je samen een circuitdag geboekt hebt,
en je vriendin rijdt veel betere tijden dan jou,
ga je dan voor een andere motor....
of ga je dan voor een andere vriendin (aangezien je op elk feestje te horen krijgt dat je een slome slak bent)

ik ben benieuwd O-)

Simpel, als ze net zo goed is in bed motor ruilen... anders andere vriendin
 
Gewoon saboteren die fiets van d'r!

Maar wie zegt dat je vriendin bij je wil blijven als ze weet dat haar vriend niet eens motor kan rijden ;)
 
Laatst bewerkt:
O en ik weet niet of ik je met 18 jaar ervaring als echtgenoot moet feliciteren of ......................................................... _O- _O- _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan