Andere motor: Thunderace!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor jullie leuke reacties (de emeeste dan he ;) )
Ik heb vandaag ook nog een kilometertje of honderd erop gereden... ik ben nu denk ik een beetje verliefd... hahaha!!!

Groeten :] , René
 
Bedankt voor jullie leuke reacties (de emeeste dan he ;) )
Ik heb vandaag ook nog een kilometertje of honderd erop gereden... ik ben nu denk ik een beetje verliefd... hahaha!!!

Groeten :] , René

Vlinders in de buik?
Geen eetlust?
Slecht slapen?
De hele dag aan haar denken?

Yep, dan ben je in love gevallen.
 
Ik had eerst ook een zzr600, wat een rommel ding vergeleken met de ace, ben er ook erg tevreden mee, rijdt super, stuurt als een mes en supersnel en niet te vergeten supermooi!!
Veel plezier ermee!
 
Ik had eerst ook een zzr600, wat een rommel ding vergeleken met de ace, ben er ook erg tevreden mee, rijdt super, stuurt als een mes en supersnel en niet te vergeten supermooi!!
Veel plezier ermee!


Jezus christus....Je reageert 3 jaar later.. :X
 
Hoi, ik weet niet of het iemand wat boeit, maar ik heb een andere motor :]
Het is YZF 1000 R Thunderace, van 1996,kleuren grijs/zwart, met 41 duizend op de klok... :}
Ik ben er echt helemaal gelukkig mee 8-) ...
Wat een supermotor zeg... wel wat anders dan mijn ZZR-600, ondanks dat dat ook een hele leuke motor is hoor!
Nu nog alleen een beetje lekker weer...


Zon zelfde weet ik ook te staan ;)

Alleen het weerhoudt mij ervan om hem aan te schaffen, omdat ik steevast als opmerking krijgt dat een Thunderace nogal veel olie verbruikt '(

Anders had ik hem al lang gekocht '(
 
Zon zelfde weet ik ook te staan ;)

Alleen het weerhoudt mij ervan om hem aan te schaffen, omdat ik steevast als opmerking krijgt dat een Thunderace nogal veel olie verbruikt '(

Anders had ik hem al lang gekocht '(
wat is veel

ik had er ook een uit '96
en die verbruikte ongeveer 1 liter op de 5000km met bijna 50k op de teller
 
wat is veel

ik had er ook een uit '96
en die verbruikte ongeveer 1 liter op de 5000km met bijna 50k op de teller
De ene zuipt wel de andere niet.....me pa moest elke 1000km bijna een liter erbij gooien... :X Toen ie naar zuid-frankrijk reed, kon ie bij elke keer tanken ook wat olie tanken, daar was ie zat van. :X Nu een BMW....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan