Andere regelgeving

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Beste bezoekers,

Het is lang goed gegaan, maar het punt is nu blijkbaar toch aangekomen.

De regels moeten strenger, flink strenger. Er zijn teveel mensen die teveel offtopic/onzin posten, flamen, schelden en blijven doorzagen over iets wat al een 'done deal' is.

Denk aan de verhalen rond Ragonite, de 25kw'er die zijn rijbewijs kwijtraakt, etc.

We worden er doodmoe van, zowel de modjes als ik. En als we iets doen, dan is het ook nooit goed.
Als we een topic sluiten, dan is het weer censuur, en als we er eentje open houden die vrij pittig is, dan krijgen we daar weer mailtjes over.

Mensen blijven ook onzin posten, en dat snap ik wel, want het is altijd wel mondjesmaat toegestaan geweest.

Iedereen weet inmiddels wel dat de discussies soms hoog oplopen, en daarom moeten we gewoon met een strenger beleid komen.

De volgende zaken worden aangepakt:
* Echt offtopic posten in een topic die serieus moet blijven.
* Zware onzin
* Flamen
* Schelden/beledigen/etc
* Blijven doorzagen over een beslissing van de modjes

Als je echt zaken wil regelen met iemand, dan doe je dat maar via mail/icq/msn, en NIET via het forum!

Bij een van deze overtredingen krijg je een waarschuwing...ga je nog een keer de fout in -->ban.

Deze kan permanent zijn, maar ook een week. (Moeten we het nog over hebben)

Geen gezeur, geen gemekker tegen de modjes. Jammer voor je!

Het klinkt allemaal wat hard, maar we moeten (helaas) wel. Er zijn gewoon te veel mensen die zichzelf niet in de hand kunnen houden, en die kunnen we alleen op deze manier aanpakken.


Het is de bedoeling dat motor-forum gezellig en leuk blijft, en als iederen de waarden en normen respecteerd dat is het helemaal geen probleem.



Tevens moeten wij (admin en modjes) de zaken beter met elkaar afstemmen, we lopen nogal eens langs elkaar heen. Dus we proberen (vooral vanaf nu) zo rechtvaardig mogelijk te reageren op eventuele problemen en andere zaken.

Het harder aanpakken van bepaalde zaken kan natuurlijk alleen maar goed werken als wij als mods/admins er ons best voor doen.

PS.
Tevens wil ik even melden dat LCB zich dus officiëel bezig houdt met het organiseren van allerlei zaken, de BBQ is de eerste actie van haar.
Het lijkt mij, dat ze niet erg serieus genomen wordt, en dat vind ik erg jammer. Laat ik dus hiermee melden dat ze officiëel bij de 'crew' hoort, okee?
 
Laatst bewerkt:
Begrijpelijk, maar 'k zou jezelf niet vastpinnen op straffen (waarschuwing-> ban). Situaties verschillen en de maatregelen ook.

Verder heb'k er beetje tweezinnige ideeën over. 2ne kant vind het prima, andere kant denkt dan weer dat de sterkte van mf het offtopic gelul is, de input van diverse uiteenlopende en soms iets te sterk verwoorde meningen.

De modjes en adjes nog iets beter samen laten werken en hetzelfde idee hebben lijkt me goed plan, al moet je natuurlijk wel de eige interpretatie van de modjes laten. Diversiteit is goed!

Wel een hint als je wil dat bezoekers snappen wat je wil: VEEL typen, telkens ze fout gaan uitleggen waarom en hoe en niet gewoon kortweg afkappen.
Discussie met modjes moet mogelijk blijven, zij het in het daarvoor bestemde forum en niet in het topic der discussie.

Noujah, 'k weet dat't allemaal best lastig is dus mijn zegen om't te proberen heb je.
 
Verder heb'k er beetje tweezinnige ideeën over. 2ne kant vind het prima, andere kant denkt dan weer dat de sterkte van mf het offtopic gelul is, de input van diverse uiteenlopende en soms iets te sterk verwoorde meningen.
ik leef voor off topic gelul, zolang je niemand beledigd moet dat toch kunnen ???
 
Snap best dat dit nodig is, maar hoop niet dat de sfeer hier teveel onder gaat lijden. Tuurlijk zijn er hier wel eens topics en mensen die over de schreef gaan, maar dat heb je op elk forum.

We zullen het zien. Laten we met z'n allen de schouders er onder zetten, dan ben ik er van overtuigd dat het goed komt :)
 
Verder heb'k er beetje tweezinnige ideeën over. 2ne kant vind het prima, andere kant denkt dan weer dat de sterkte van mf het offtopic gelul is, de input van diverse uiteenlopende en soms iets te sterk verwoorde meningen.
Ik denk inderdaad ook dat sommige van de problemen beginnen bij het uiten van meningen. Sommigen onder ons uiten erg graag een duidelijk hun mening. Dit kan wel eens leiden tot reacties. En sommigen zijn nog wel eens geneigd om meningen al dan niet zo bedoeld min of meer op te dringen aan anderen.
Misschien dat mensen gewoon moeten proberen iets minder hun mening te spuien hier? Misschien type ik nu wel onzin hoor, maar ik probeer wel mee te denken over hoe het beter zou kunnen :)
 
Ik kan me er wel iets bij voorstellen en ik wil de adjes en de modjes er heel veel succes bij wensen! Zal wel wennen worden denk ik.
 
Off-topic gepraat mag natuurlijk wel in Algemene Praat, maar ik wil daarmee benadrukken dat het niet TE moet worden, snappie?

De grens is lastig te zoeken...maar hou het er op dat we gewoon strenger worden.

En idd pooh, ik ben niet te beroerd om aan iemand uit te leggen waarom....
 
Klein beetje off topic kan/mag toch wel :?

Yammie houdt wel van een beetje zwarte humor en vertier.

Zelf vind ik al dat ik mij reeds behoorlijk inhoud met dat off topic gedoe ;)
 
Klein beetje off topic kan/mag toch wel :?

Yammie houdt wel van een beetje zwarte humor en vertier.

Zelf vind ik al dat ik mij reeds behoorlijk inhoud met dat off topic gedoe ;)

Hopelijk moeten wij nu ons eigen forum niet beginnen

http://www.offtopic-zwartehumorforum.nl (www.offtopic-zwartehumorforum.nl)
 
En idd pooh, ik ben niet te beroerd om aan iemand uit te leggen waarom....

Dat werd eigenlijk toch altijd al gedaan!?
Ik denk dat het inderdaad goed is om het een en ander weer duidelijk te stellen. En de spelregels weer duidelijk op te hangen.
Ik heb niet het idee dat er wezenlijk iets veranderd, alleen meer duidelijke taal van de modjes.
Wel goed dat de koppen bij elkaar gestoken zijn om weer een frisse wind door het vernieuwde MF te laten waaien. :}
 
Sorry dak het moet zeggen, maar ut zat der aan te komen.... kben hier opzich nog nie zo lang, maar merkte al wel verandering ten opzichte van het begin. Veel onzin (niet motordingen) Vragen over mp3 enzo horen hier gewoon niet thuis.

Naja khoop dat het nieuwe beleid beetje gaat werken en dat het een fun motor forum kan blijven :)
 
Niet verkeerd dat de regels duidelijk worden neergezet. In de (korte) tijd dat ik hier zit te posten heb ik het aantal gebruikers zien verdubbellen en zoiets brengt natuurlijk groeistuipen met zich mee. Natuurlijk is het leuk om ff lekker off-topic te posten, zolang we maar niet vergeten dat het een motor forum is en we de autoriteit (dat klinkt wel erg officieel) van onze admin en mod's respecteren. Laten we het leuk *D houden *D
 
Ik ben benieuwd of het gaat werken.

De laatste tijd was het wat rommelig op het forum,
daar ben ik het met jullie eens.

En wie neemt LCB niet serieus :?
 
Ik ben benieuwd of het gaat werken.

De laatste tijd was het wat rommelig op het forum,
daar ben ik het met jullie eens.

En wie neemt LCB niet serieus :?

Er hoeven geen namen genoemd te worden...
Mensen die zich aangesproken voelen weten dat zelf wel...

Doet ook niet echt terzake in deze. Gaat om de duidelijkheid die er geschept moest worden voor zover die er nog niet was.
 
Sorry dak het moet zeggen, maar ut zat der aan te komen.... kben hier opzich nog nie zo lang, maar merkte al wel verandering ten opzichte van het begin. Veel onzin (niet motordingen) Vragen over mp3 enzo horen hier gewoon niet thuis.

Naja khoop dat het nieuwe beleid beetje gaat werken en dat het een fun motor forum kan blijven :)

Algemene praat
Voor alle onderwerpen die niet in de andere forums passen. Het hoeft niet persé over motoren te gaan. De mods houden dit forum goed in de gaten om de kwaliteit te waarborgen.

Ik vind dat er best wel eens over andere dingen kan worden gekletst
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan