Andere remklauwen voir gsx-r 600 k4

Sem r

MF'er
5 okt 2021
59
12
Hoi ik ben opzoek naar ander klauwen voor mn circuitmotor een gsx-r 600 k4 weer iemand welke klauwen van andere modelen hier ook op past gaat er om dat ik van die tokico klauwen afwil
 
Honda CBR600/CBR1000 Tokico monoblock.

Yamaha R6/R1/MT09/MT10 heeft ook een monoblock klauw die past.

GSXR1000 K9 of jonger heeft ook een tokico monoblock.
 
Hoogstwaarschijnlijk zul je ook een andere remleidingen nodig hebben bij een remklauw wissel. Bij de Yamaha klauwen wel bij de monoblock GSXR K9 1000 niet.
 
Honda CBR600/CBR1000 Tokico monoblock.

Yamaha R6/R1/MT09/MT10 heeft ook een monoblock klauw die past.

GSXR1000 K9 of jonger heeft ook een tokico monoblock.
Aw top bedankt ga is kijken wat er allemaal te koop is
 
Honda CBR600/CBR1000 Tokico monoblock.

Yamaha R6/R1/MT09/MT10 heeft ook een monoblock klauw die past.

GSXR1000 K9 of jonger heeft ook een tokico monoblock.
Heeft de r1 ook oof de zelfde schijf diameter als mn k4?
 
ZX6R(2009+) en ZZR1400 Nissin klauwen (zijn dan wel geen monoblocks, m'goed) zijn ook goed.
Die zijn inderdaad een stuk beter dan de Tociko's, ik heb ze zef ook als upgrade maar het nadeel vind ik wel die 4 blokjes per remklauw.
Hierdoor is er minder keus in remblokken en zijn ze duurder.
 
Die zijn inderdaad een stuk beter dan de Tociko's, ik heb ze zef ook als upgrade maar het nadeel vind ik wel die 4 blokjes per remklauw.
Hierdoor is er minder keus in remblokken en zijn ze duurder.
Praktisch is idd 4 blokjes per remklauw onhandig..
Maar er is toch niet weinig keuze? Hele Brembo gamma is volgens mij wel te verkrijgen voor deze?
Z04's hiervoor zijn wel echt schreeuwend duur, maar SR blokjes zijn iets van 5 tientjes per klauw? Vind ik niet duur.
 
Praktisch is idd 4 blokjes per remklauw onhandig..
Maar er is toch niet weinig keuze? Hele Brembo gamma is volgens mij wel te verkrijgen voor deze?
Z04's hiervoor zijn wel echt schreeuwend duur, maar SR blokjes zijn iets van 5 tientjes per klauw? Vind ik niet duur.
Brembo heeft ze inderdaad en de meeste gerenommeerde merken wel. Prijsverschil is ca 15-20 euro per setje
 
ik denk dat die van de cbr tokico van honda makkelijkste zijn.
en anders een setje R1/R6 klauwen maar dan moet je minimaal 310mm schijven hebben.

PHOTO-2021-04-18-10-03-40.jpg
 
Aw top bedankt ga is kijken wat er allemaal te koop is
Ik heb net de tokico monoblock remklauwen van mijn CBR gehaald. Deze kwamen van een Fireblade. Ik was er niet echt super tevreden over. Misschien wel beter als jouw meuk, maar top vond ik ze ook niet.


Ik heb op een projectje Triumph klauwen gemonteerd van Nissin. Deze mogen eventueel de verkoop in omdat ik ze toch niet gebruik. Deze zijn net iets te hoog voor de CBR600RR voorvork. Als je interesse hebt stuur je maat een PB 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan