Andere uitlaat vfr 1200x honda

5 jaar gelden was het ook al niet normaal. Ik kom trouwens nooit op die dijken dus mij boeit het niet. Het is even irritant in de woonwijk, in de stad of in het dorp.

Voel je niet aangevallen trouwens; vind het gewoon algemeen belachelijk dat mensen moeten rijden met een open uitlaat. Houd een beetje rekening met elkaar.
 
Helemaal met dat laatste eens. Dat is ook mn punt.

Die paar mensen die nog genieten van een uitlaat sterven vanzelf uit. Houd ook een beetje rekening met hen. Onderdeel van het motorrijden was voor hen ooit ook het geluid. Toch lullig als voor die mensen hun mooie hobby kapot wordt gemaakt?
Als voorbeeld geef ik: we accepteren mensen die hun tuinpaadje vrij van blad willen hebben middels een bladblazer ook met zn allen. Dikke teringherrie in de weekend ochtenden om het meest nutteloze doel te behalen wat er bestaat, en het is nog slecht ook voor alle insecten en de bodemkwaliteit in je tuin.
 
Je kiest dan dus bewust om je DB killer eruit te laten voor meer herrie onder het mom van "genieten"

Nee sorry, die gaat er bij mij niet in.
 
Als ik de meeste zo hoor dan moet ik maar gauw beginnen aan een elektrische motor👍
 
Je kiest dan dus bewust om je DB killer eruit te laten voor meer herrie onder het mom van "genieten"

Nee sorry, die gaat er bij mij niet in.

Ik draai hem als advocaat van de duivel even om:
Je (in algemene zin, niet jij) kiest er bewust voor om op een dijk te rijden waar je door 99% van de omwonenden en mede gebruikers wordt uitgekotst en weggewenst in het kader van genieten?
Is dat niet hetzelfde egoisme?
 
Gisteren bij een monteur geweest en die gaf aan dat het beste is om de popnagels lost te maken en het carbon kapje eraf te halen om vervolgens de DB killer eruit te boren. Alleen weet hij niet honder procent zeker of hij erbij kan als het carbon kapje eraf gaat. Iemand hier ervaring mee?
 
Hij is er eindelijk af! Heerlijk geluid totaal niet overdreven. Ik weet zeker dat er uitlaten zijn met db die veel luider zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan