Andere valpartij

Hij stuntend op zn fiets tussen het verkeer is minder gevaarlijk/risicovol dan paar jongens die gewoon het gas erop zetten....vinnet een beetje krom om te gaan zeike over waar ie het doet...

Zoals je zelf al zegt: iedereen gaat wel een keer onderuit. Als er dan niemand in de buurt is, is het risico gewoon veel kleiner dat iemand anders erbij betrokken raakt.
Kan me voorstellen dat je je kapot schrikt als je er achter rijdt, flink op de rem gaat staan om hem te ontwijken en dat je achterligger vervolgens lekker bij jou binnen komt rijden.

Ik lees hier nogal eens: "ik stunt wel, maar zorg er wel voor dat ik geen anderen in gevaar breng". Hoorde van het weekend een verhaal van een bekende: die werd op de rondweg bij Zutphen links en rechts ingehaald door motoren. Schrok zich ook kapot. En dan gaan janken als er klachten binnenkomen over asociaal weggedrag... :j :j

Stunten is allemaal leuk en aardig en ziet er vast kicke uit, maar let wel op waar je het doet. Zelf op je bek: eigen schuld. Iemand anders in gevaar brengen: ongelofelijk stom. Klaar.
 
Op maandag 27 mei 2002 10:59 schreef Ralfie het volgende:Stunten is allemaal leuk en aardig en ziet er vast kicke uit, maar let wel op waar je het doet. Zelf op je bek: eigen schuld. Iemand anders in gevaar brengen: ongelofelijk stom. Klaar.

Enige wat ik duidelijk probeer te maken is dat het risicofactor relatief laag is...een kut golf GTI die loopt te zigzaggen is gevaarlijker als Darius :} aan het stunten...maar ja...dit is stunten, dus bij voorbaat al gevaarlijk he...dus gaan jullie er lekker over ouwehoeren...
 
Enige wat ik duidelijk probeer te maken is dat het risicofactor relatief laag is...een kut golf GTI die loopt te zigzaggen is gevaarlijker als Darius :} aan het stunten...maar ja...dit is stunten, dus bij voorbaat al gevaarlijk he...dus gaan jullie er lekker over ouwehoeren...

Nee hoor, ik weet zeker dat jij verrekte goed weet war je mee bezig bent. En die onvoorspelbaarheid van het andere verkeer komt er nog eens bij inderdaad. Heb je ook geen last van als het iets rustiger om je heen is. Geef alleen even mijn mening over dit ongeluk.

Ik vind dat stunten overigens wel geinig hoor, vergis je niet... :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan