Andere valpartij

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.794
478
Iedereen die regelmatig filmpjes download, kent waarschijnlijk ook wel de filmpjes van Darius.

Ondanks dat het lijkt of die gozer alles kan, is het toch een beetje fout gegaan.
Zie hieronder een filmpje van wat die wilde doen.
Daaronder een verslag van hem zelf en enkele foto's.

http://www.r1-forum.com/videos/movie.php?vid_id=72&action=embed&comments=true (FILMPJE)


Verslag Darius:

sometimes when i would be riding my bike doing like 90 mph i would look at the ground and think what it would be like to hit the ground at that speed, now i know. i was doing a wheelie 3 rd gear 85-90 when i decided to jump to the tank, i have done this many times, but this time was diffrent, i have been doing a lot of donuts lately and dropped my bike many times which broke off both my pegs, when i went to jump to the tank my left foot slipped off and caused me too put too much wieght on one side of the bike, the bike dipped hard to the right, when i tried to compensate for it, it shot left coming off the ground both wheels 2 feet in the air and landing at 90 degrees, i flew off the bike very fast and tumbled for about 200 feet, going from the fast lane to the slow lane, i got up and ran to the shoulder in shock cause it all happened so fast, i got in my girls car and went to the hospital, i got road rash on my hands, back,elbows,forearm, knees,but not to bad cause i didnt really slide just tumbled, i dislocated my wrist really bad and broke a bone in it, got 2 pins that will come out and 1 screw that will stay in for good, i broke a bone in my foot because my shoe came off as i tumbled, got some pins in the foot too, doctors say 3 months for the wrist, 2 months for the foot, it will take a while for the wrist probably 6 months to a year to be about 50 to 80% but i think i will be riding in about 4 months, sucks!!!!!! i got some advice for you all, wear good shoes, high tops at minimum, something that laces up tight, i could be walking right now but instead i am in a whelchair, dont wear dirtbike gloves, mine tore to shreds and i got rash on all my fingers and knuckles, i was wearing my leather jacket that helped a lot but it still wasnt a good one, anyway ride safe everybody will crash you just got to be prepared as best you can, i got it all on tape,it was kinda hard for me to watch, but i can see what went wrong, i will put it at the end of my movie which i hope to have out in a couple months, i am typing with one hand , this shit took me like a hour, thanks to everybody who came to came to see me in the hospital and

DARIUS1.JPG

DARIUS2.JPG

DARIUS3.JPG.(1).JPG

DARIUS4.JPG.(1).JPG
 
Laatst bewerkt:
;(

Veel filmpjes van hem gezien, die gast kan anders erg goed omgaan met een motor :} maar blijkbaar moet het eens misgaan... :(
 
Leuk dat er geen andere weggebruikers zijn die verongelukt zijn door de actie's van die BADMUTS.
Stunten op de motor is OK maar doe het daar waar je alleen jezelf aan prut kan rijden..... Fijn Dankuwelentotziens !!!
By the way, ik ben ook geen heilig boontje maar ik houd wel rekening met mede weggebruikers.

C.U.


:j
 
Ik kan dat filmpje van die crash trouwens nergens vinden :? , op die link staat een ander filmpje van hem.
 
Tsja t moest er eens van komen bij hem....maar kennelijk heeft ie nu wel t licht gezien wat betreft "pijnbestrijdende kleding" :}
 
is een aardige crasch maar hij brengt wel
het overige verkeer in een gevaarlijke
situatie :j als je zulke stunts uithaald
niet dat ik het altijd goed doe MAAR
dit haal ik ook zeker niet aan de hand
en als ik het wel zou probeeren dan op
een circuit of een afgeslooten stuk weg
 
is een aardige crasch maar hij brengt wel
het overige verkeer in een gevaarlijke
situatie :j als je zulke stunts uithaald
niet dat ik het altijd goed doe MAAR
dit haal ik ook zeker niet aan de hand
en als ik het wel zou probeeren dan op
een circuit of een afgeslooten stuk weg
Misschien af en toe een punt en/of komma in dit stukje? :)
 
Leuk dat er geen andere weggebruikers zijn die verongelukt zijn door de actie's van die BADMUTS.
Stunten op de motor is OK maar doe het daar waar je alleen jezelf aan prut kan rijden..... Fijn Dankuwelentotziens !!!
By the way, ik ben ook geen heilig boontje maar ik houd wel rekening met mede weggebruikers.

C.U.


:j
:^ enne badmuts vind ik wel een goede omschrijving ja |(
 
Het gaat ooit eens mis met dit soort gasten,ik zie het om mij heen.Tuurlijk ze kunnen het erg goed maar toch...dit is 1 van de redenen dat ik dit op zo'n wijze never wilt leren....de grens ligt voor ieder op een ander punt,het asfalt niet..die is keihard voor iedereen.

Maar die darius kan het verdomd makkelijk in zijn spijkerbroekkie.....lef heeft tie wel :]
 
lef ??

Ik zie bijna al die amerikanen in spijkerbroek stunten.
Het is al heel wat als ze een leren jas aan hebben..
 
he max...en jij wil nog steeds dit jaar een wheelie maken met 250?

mmm....als ik dit zie...wordt je toch wel voorzichter geloof ik...althans ik wel :)
 
Tja, het kan niet altijd goed gaan.

Maar wat een kleding heeft ie aan.
Om zo te gaan stunten moet je ze gewoon niet op een rijtje hebben.
 
Shit happens he...en IEDEREEN gaat een keer...de vraag is niet OF, maar WANNEER...en hij mensen in gevaar brengen? Mwoh...hij weet wattie doet, en heeft zn fiets goed onder controle...veel gevaarlijker zijn die gasten die idioot inhalen....dat gaat vaker fout...
 
Die gozer is een goeie entertainer, jammer dat ie op z'n bek is gegaan..

Van z'n kleding is inderdaad niet bijster snugger, maar het lijkt erop dat de amerikanen niet beter weten.
 
Verder is het inderdaad een eikel, dattie dat tussen al dat verkeer doet. Loosah!!!!

Hij stuntend op zn fiets tussen het verkeer is minder gevaarlijk/risicovol dan paar jongens die gewoon het gas erop zetten....vinnet een beetje krom om te gaan zeike over waar ie het doet...
 
Terug
Bovenaan Onderaan