Ik rijd nu mijn ww verkeer (Purmerend-Amsterdam) op een 180cc scootertje. Dat bevalt me goed maar het scootertje krijgt de laatste tijd wat kuren. Het zadel begint te scheuren, demper is doorgeroest en hij vreet ineens knipperlichten.
Binnenkort verhuis ik waardoor ik 10km verder naar mijn werk moet rijden. Daarbij heb ik nog een triumph 900TT die nog maar heel zelden de schuur uit komt wegens 1001 andere hobby's/verplichtingen.
Nu overweeg ik mijn Triumph en mijn huidige scoot weg te doen en daar 1 woonwerk fiets voor terug te kopen. Ik twijfel of dit weer een scooter moet worden of dat een dullville of transalp ofzo beter is. Ik krijg maar heel minimaal reiskosten vergoed dus een beetje gunstig verbruik/kosten zijn mooi meegenomen.
Het voordeel van een scooter is de goede bescherming. Nadeel is dat het (voor mij) niet echt motorrijden is. Ik vind schakelen enzo wel leuk en onderdeel van de rijbeleving.
wie kan hier iets slims over zeggen??
Binnenkort verhuis ik waardoor ik 10km verder naar mijn werk moet rijden. Daarbij heb ik nog een triumph 900TT die nog maar heel zelden de schuur uit komt wegens 1001 andere hobby's/verplichtingen.
Nu overweeg ik mijn Triumph en mijn huidige scoot weg te doen en daar 1 woonwerk fiets voor terug te kopen. Ik twijfel of dit weer een scooter moet worden of dat een dullville of transalp ofzo beter is. Ik krijg maar heel minimaal reiskosten vergoed dus een beetje gunstig verbruik/kosten zijn mooi meegenomen.
Het voordeel van een scooter is de goede bescherming. Nadeel is dat het (voor mij) niet echt motorrijden is. Ik vind schakelen enzo wel leuk en onderdeel van de rijbeleving.
wie kan hier iets slims over zeggen??