Anderhalve SV650s in Onderdelen incl. USD voorvork

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jitensha

Die hard MF'er
19 jul 2012
283
4
Een zwartgrijze uit '06 (zwart frame incl kenteken) en een blauwe (zilver frame incl kenteken) uit '04.
Zowat alles nog aanwezig, van het meeste twee stuks.

Eén motorblok met 21kkm in uitstekende staat en de andere is met ongeveer 70kkm vastgelopen zonder olie.

De pareltjes zjn de op maat gemaakte USD gsxr750 vork en een dubbele (incl bochten) mivv carbon uitlatenset. Maar ook bijvoorbeeld duo seat cover 2x, race schakelset, compleet frame op kenteken 2x, etc.

e7LhHjE.jpg


ugPoUMT.jpg

Aan de andere kant zit dus dezelfde demper.

Q0rKgWv.jpg



Zal de post later nog uitbreiden.



DxPqDy9.jpg
 
Laatst bewerkt:
Een zwartgrijze uit '06 en een blauwe uit '04.
Zowat alles nog aanwezig, van het meeste twee stuks.

Eén motorblok met 21kkm in uitstekende staat en de andere is met ongeveer 70kkm vastgelopen zonder olie.

De pareltjes zjn de USD gsxr750 vork en een dubbele (incl bochten) mivv carbon uitlatenset. Maar ook bijvoorbeeld duo seat cover 2x, race schakelset, compleet frame op kenteken 2x, etc.


Zal de post later nog uitbreiden.

Ik heb wel interesse in de GSXR voorvork.

kan je me een paar foto's sturen?
 
@richardm: voor het blok wil ik €850 hebben.

@TambuGSXF: de vork is op maat aangepast voor een sv650, dus op een ander type zal die niet zomaar passen.
 
Ja dat is zeker waar, maar aangezien een, op een sv650 passende, USD nogal een zeldzaam goedje is lijkt het me een economisch onverstandige optie voor je om deze aan te gaan passen.

De dealer heeft destijds een nieuwe gsxr vork passend gemaakt, weet niet hoe hij dat exact heeft gedaan. Heb die vork later wel eens op een andere SV, waar toen nog de normale vork op zat, gezet. Dat ging alsof die ervoor gemaakt was. Is die natuurlijk eigenlijk ook :]

Heb een (archief) foto in de OP gezet.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat is zeker waar, maar aangezien een, op een sv650 passende, USD nogal een zeldzaam goedje is lijkt het me een economisch onverstandige optie voor je om deze aan te gaan passen.

De dealer heeft destijds een nieuwe gsxr vork passend gemaakt, weet niet hoe hij dat exact heeft gedaan. Heb die vork later wel eens op een andere SV, waar toen nog de normale vork op zat, gezet. Dat ging alsof die ervoor gemaakt was. Is die natuurlijk eigenlijk ook :]

Heb een (archief) foto in de OP gezet.


no big deal , stuurpen overzetten , of poten in andere kroonplaten steken .

maat van de klemming is dan WEL belangrijk
 
Ik heb wel interesse in de mivv uitlaten voor mijn sv650. Stuur maar een pb met een richtprijs als je wilt. Misschien komen we er dan wel uit.

Misschien is het ook wel handig om te vermelden of je de voorvork met remmen/kroonplaat verkoopt.
edit: ik zie dat jouw sv volgens mij dezelfde kleur heeft als die van mij. Dus verkoop je toevallig ook je belly pan cover? ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel interesse in de mivv uitlaten voor mijn sv650. Stuur maar een pb met een richtprijs als je wilt. Misschien komen we er dan wel uit.

Misschien is het ook wel handig om te vermelden of je de voorvork met remmen/kroonplaat verkoopt.
edit: ik zie dat jouw sv volgens mij dezelfde kleur heeft als die van mij. Dus verkoop je toevallig ook je belly pan cover? ;)
Van toeval is hier geen sprake, aangezien alles te koop is ;)

De remmen/kroonplaat dus ook.
 
Prijzen kom ik volgende week ergens op terug, heb het momenteel erg druk.
Bieden mag natuurlijk altijd alvast ;)
 
Ja dat is zeker waar, maar aangezien een, op een sv650 passende, USD nogal een zeldzaam goedje is lijkt het me een economisch onverstandige optie voor je om deze aan te gaan passen.

De dealer heeft destijds een nieuwe gsxr vork passend gemaakt, weet niet hoe hij dat exact heeft gedaan. Heb die vork later wel eens op een andere SV, waar toen nog de normale vork op zat, gezet. Dat ging alsof die ervoor gemaakt was. Is die natuurlijk eigenlijk ook :]

Heb een (archief) foto in de OP gezet.

ik zie dat het geen vork met radiale klauwen is dus ik haak af.

Veel success met de verkoop !
 
ik ben wel benieuwd wat er allemaal aangepast moet worden voor de GSX vork in mijn SV/

Zou ik alleen de poten moeten vervangen, of ook kroonplaten, remmerij etc.

Richtprijsje voor de vork+toebehoren zou ik ook wel willen weten.
 
ik ben wel benieuwd wat er allemaal aangepast moet worden voor de GSX vork in mijn SV/

Zou ik alleen de poten moeten vervangen, of ook kroonplaten, remmerij etc.

Richtprijsje voor de vork+toebehoren zou ik ook wel willen weten.

gsxr 600/750 van 2004 kan je er zo inlepelen, MAAR je snelheidsopname zit in je voorwiel en de as is niet even dik. dit is op te lossen met magneten. ook zul je een andere rempomp moeten vinden, want de originele werken niet al te best met de radiale klauwen. verhoogde aftermarket clipons zijn redelijk prijzig, maar die van tl1000s zijn ook verhoogd en 50mm en niet te duur.

je moet DB-tje even een pb doen als je wilt weten wat er allemaal moet gebeuren. hij heeft zijn standaard gele sv650s voorzien van een radiale gsxr voorvork.


aan TS, wat wil je voor de rem schakelset?
 
Laatst bewerkt:
Excuses heren, ben last minute op vakantie gegaan en ben vergeten dat hier te vermelden.

@MaartenP, ik heb eerlijk gezegd geen idee wat er precies vervangen moet worden, Ik heb hem een keer overgezet van de ene sv naar een andere, maar gewoon los gedraaid, zoveel mogelijk vast laten zitten en vervolgens op de andere vast gedraaid.

@bradpiet waar zit je zelf aan te denken, heb nog wel een bonnetje liggen van het materiaal ergens, was uit m'n hoofd +-€725.

@RoyalClub, sowieso dempers en volgens mij ook e-keur, maar dat zou ik even moeten nakijken thuis.

@maarten heb je bericht beantwoord.
 
Excuses heren, ben last minute op vakantie gegaan en ben vergeten dat hier te vermelden.

@MaartenP, ik heb eerlijk gezegd geen idee wat er precies vervangen moet worden, Ik heb hem een keer overgezet van de ene sv naar een andere, maar gewoon los gedraaid, zoveel mogelijk vast laten zitten en vervolgens op de andere vast gedraaid.

@bradpiet waar zit je zelf aan te denken, heb nog wel een bonnetje liggen van het materiaal ergens, was uit m'n hoofd +-€725.

@RoyalClub, sowieso dempers en volgens mij ook e-keur, maar dat zou ik even moeten nakijken thuis.

@maarten heb je bericht beantwoord.

zoveel. dacht dat dat spul wel goedkoper zou zijn dan een gilles setje. dan weet ik niet of je met 100 euro akkoord gaat, maar dat is wel wat ik ervoor over heb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan