Anders win ik even...

race boy

Rookie
30 okt 2004
2
0
VeEnEnDaAl
Ben ik op weg naar familie, vlak bij vinkeveen bij de afslag. Dus ik bij die afslag deraf.. staat daar een volkswagen v6. grof getunede motor. Dus ik sta voor het stoplicht en kijk opzij. ik kijk hem recht in zn ogen aan en gaste een paar keer..Bij groen gingen we er tegen aan. Ik op mijn achterwiel :] weg.. toen hij in zn 2 zat zat ik al op de 200 :o dus ik iets vaart minderen komt ie met een rotgang voorbij.. maar die race zou ik winnen hoor.. dus ik naar zn 5 en ik won makkelijk. Hij was daar niet blij mee..Dus ik met een blije kop feest vieren bij mijn familie. dit was mijn verhaaltje " :} Ik zal vanaf nu niet meer aan die breezah taal doen.. sorry :o hwha ik wilde ff stoere praat houde :P kben 13 ;) jammer genoeg want ik wil zoow graag motor rijde '(
 
Laatst bewerkt:
Wowwwwwww, vetcool maat. Ik snap dat jij megawappie werd toen je van die swa won. Ik kan da niet hoor, zo retehard wegtrekken op mijn voorwiel. Knettervet hoor.

Peace Bro.....


:r :r :r :r
 
OMG...en dat als allereerste post ooit op MF...ik neem even een afwachtende houding aan .. :X :X


En ik heb je topictitel aangepast....geen breezahtaal als norm aanhouden aub.
 
tja mensen ik wou dat ik 18 was!!! ik ben jarloers op mensen die al een rijbewijs hebben en dan ook nog zon groffe motor
 
Laatst bewerkt:
Wowwwwwww, vetcool maat. Ik snap dat jij megawappie werd toen je van die swa won. Ik kan da niet hoor, zo retehard wegtrekken op mijn voorwiel. Knettervet hoor.

Peace Bro.....


:r :r :r :r

full


En nu slotje wat mij betreft voor de arme jongen een MF complex oploopt voor ie goed en wel aanwezig is. Geboortedatum 1970 en nog steeds opschool :?
 
Ik rij in me auto altijd op me achterwielen weg...

Vergis me ook steeds heh |(
Tis een auto met 4 wielen en niet een motor met 2 wielen |( B|
 
Geboorte datum: 01-01-1970
Woonplaats: VeEnEnDaAl
Beroep: school:S

Geen geboorte datum ingevuld dusz.
Maar ik gok rond de 1986 ofzo.
En idd, knap van je op je voorwiel :?
 
Geboorte datum: 01-01-1970
Woonplaats: VeEnEnDaAl
Beroep: school:S

Geen geboorte datum ingevuld dusz.
Maar ik gok rond de 1986 ofzo.
En idd, knap van je op je voorwiel :?
Dat ventje is 13!... :X

Als die uit 86 zou zijn, had ie motor kunnen rijden.. ;)
 
Dat ventje is 13!... :X

Als die uit 86 zou zijn, had ie motor kunnen rijden.. ;)

Oeps, overheen gelezen.
Mja, komt denk ik door de tranen in mijn ogen van het lachen :P

EDIT Helemaal niet overheen gelezen dusz. Heeft ff lekker zijn eerst bericht gewijzigd |(
 
Die weg ligt in m'n 'achtertuin'. Gevaarlijke weg voor bekenden. Ik rij daar ook regelmatig ietsie te hard en trek as hard as possible op bij elk stoplicht, want je kan zo lekker lang doorschakelen.
Hé... ik besef me ineens waarom het als een gevaarlijke weg wordt beschouwd :+
 
Oeps, overheen gelezen.
Mja, komt denk ik door de tranen in mijn ogen van het lachen :P

EDIT Helemaal niet overheen gelezen dusz. Heeft ff lekker zijn eerst bericht gewijzigd |(
Sorry, ik schakelde wat laat in... O-)
Ik zag het in eerste instantie al staan.. |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan