Andrea Dovizioso

Ik snap hem ook gerust maar ben het er niet mee eens, feit blijft dat iedere deelnemer kampioen kan worden.
Realistisch gezien kan er wel eens een mega strijd aankomen tussen de Honda s, Yamaha s , Ducati, Suzuki en misschien nog wel meer merken. We hebben het hier dan toch snel over een 6 tot 12 serieuze kanshebbers.

Al denk ik zelf gewoon dat Marquez volgend jaar weer een makkelijk kampioenschap heeft.

:p

Dan zal Yamaha echt een paar stappen moeten gaan maken in de ontwikkeling van het hok.
Laatste grote stap vooruit: zomer 2015....
 
Dat is juist helemaal niet realistisch.
Suzuki is volgend jaar echt nog niet constant competitief en Yamaha zeer waarschijnlijk ook niet. En over KTM en Aprilia hoeven we het helemaal niet te hebben.

Het zal dus (verwachting!) gaan tussen Marquez/Lorenzo/Dovi en Petrucci.
Petrucci doet sowieso niet mee, te wisselvallig.
Lorenzo moet altijd aan alles lang wennen, niet optimaal is niet presteren, doet ook niet mee dus (misschien in 2020).
Dovi kan alleen kampioen worden als Marquez een pokke-jaar heeft, maar hij is wel de enige serieuze concurrent mits de Duc zo goed blijft als hij nu is.

Je kunt niet in de toekomst kijken en ik ook niet, dat is wat ik je bij mn 1ste reactie al aan wou geven ;)

Jij denkt dat Suzuki volgend jaar niet constant competitief is, ik denk dat ze al aardig in de buurt zitten .

Vergeet vooral niet dat sommige rijders in een winter ineens een "stap" maken en wel constant worden, minder crashen etc etc. Dan doet een petrux bv gewoon mee om het kampioenschap.

Honda zegt dat ze een fiets voor lorenzo "maken" , misschien wint ie Qatar wel ;)

Yamaha kan er ineens weer bij zitten.. Of misschien alleen de eerste 3 races.

En zo kan ik nog wel ff doorgaan
 
Dan zal Yamaha echt een paar stappen moeten gaan maken in de ontwikkeling van het hok.
Laatste grote stap vooruit: zomer 2015....
Klopt ! Maar er kunnen wat dingen veranderen voor volgend seizoen he.. bijvoorbeeld de banden, misschien "werken" ze dan wel in t voordeel van de Yamaha bv.
 
Je kunt niet in de toekomst kijken en ik ook niet, dat is wat ik je bij mn 1ste reactie al aan wou geven ;)

Jij denkt dat Suzuki volgend jaar niet constant competitief is, ik denk dat ze al aardig in de buurt zitten .

Vergeet vooral niet dat sommige rijders in een winter ineens een "stap" maken en wel constant worden, minder crashen etc etc. Dan doet een petrux bv gewoon mee om het kampioenschap.

Honda zegt dat ze een fiets voor lorenzo "maken" , misschien wint ie Qatar wel ;)

Yamaha kan er ineens weer bij zitten.. Of misschien alleen de eerste 3 races.

En zo kan ik nog wel ff doorgaan

Eventuel, nochtans, mischien, immers, dan, als....
Het telt allemaal niet en daarom een zinloze discussie. Feit is dat het kampioenschap over het algemeen maar door een paar man uitgevochten wordt. En daarin heeft Cazzo gewoon gelijk. We mogen al blij zijn dat het de laatste paar seizoenen alweer een stukje spannender was dan de jaren ervoor.
 
Eventuel, nochtans, mischien, immers, dan, als....
Het telt allemaal niet en daarom een zinloze discussie. Feit is dat het kampioenschap over het algemeen maar door een paar man uitgevochten wordt. En daarin heeft Cazzo gewoon gelijk. We mogen al blij zijn dat het de laatste paar seizoenen alweer een stukje spannender was dan de jaren ervoor.

Kampioenschap word idd door een paar man uitgevochten maar ik blijf er bij dat het niet van te voren allemaal vast te stellen is wie dat zijn.
De eerste paar races doet iedereen nog "mee" om het kampioenschap.. 2de seizoenshelft zijn er vaak nog maar 2 a 3 over die realistische kansen maken.

Dat het een oneindige en onnodige discussie is ben ik met je eens en bij deze stel ik voor dit te beëindigen.

Ps. Ik heb ergens een gevoel dat Miller het volgend jaar wel eens heel goed kan gaan doen.. schijnt het knopje omgezet te hebben en nu echt zn best te doen en hard te trainen, daarbij komt dat hij volgend jaar een team genoot heeft die rookie is en daar heb ik ook verwachtingen van ( niet zo zeer voor t kampioenschap)

En bv. Een morbidelli , doet het nu al super op die rare honda en kan misschien wel heel snel zijn op de m1
 
Mee eens. Hopen dat er volgend jaar zich wat meer mengen om het kampioenschap. Maar dovi is goed bezig
 
Ik denk hetzelfde als Yonnie.
De opkomst van Dovi,na het aantreden van Jlo,was opmerkelijk.Dat kakt met het aantreden van Petrucci weer in.

Ook zie ik Jlo wel weer terugkomen bij Ducati,heeft zich in korte tijd toch competitief getoond op de duc,de sfeer binnen Ducati was goed en beide kampen beseffen dat wat er nu gebeurd is(gedwongen vertrek Jlo) niet had gehoeven.
Gaan als vrienden uit elkaar en over 2 jaar treedt Jlo weer aan als Ducati ambassadeur ;)
 
Volgend jaar gewoon weer nieuwe ronde met nieuwe kansen.
Ik zie namelijk wel potentie in het duo dovi en petrux.. heel vergelijkbare rijders en ook qua wensen en eisen.

Daarbij zijn er mensen die meteen wat jl verwachten op de hrc.

En ik denk dat Yamaha er gewoon bij zit volgend jaar
 
Perfecte race weer van deze held.
Volgens de "kenners" hier geen alien, maar hij rijdt ze dit seizoen weer allemaal naar huis op 1 na.
Best of the rest*O*
 
Toch deze man nog even een pluimje geven.
Blijkbaar ben ik de enige fan op MF, maar wat een perfecte race weer van Andrea.
Van begin tot einde de wedstrijd gecontroleerd.
Voorlopig weer de enige die het MM dit seizoen moeilijk gaat maken.
 
Het verschil tussen de snelste 'racealien' op een Ducati van de laatste vijf jaar en de geweldig rijdende Dovi is de 6,4 seconden op Mugello 2018.
Anders had hij die ook kunnen winnen. :+
 
Toch deze man nog even een pluimje geven.
Blijkbaar ben ik de enige fan op MF, maar wat een perfecte race weer van Andrea.
Van begin tot einde de wedstrijd gecontroleerd.
Voorlopig weer de enige die het MM dit seizoen moeilijk gaat maken.

Nee hoor,ik ook :tmaar ik ventileer mijn meningen hier niet zoveel meer.(en ben ook niet meer zo vaak op het forum)
Ik zat voor hem te duimen afgelopen zondag:}:}
Vele zeggen dat ie geen alien is maar tegen die mensen zeg ik : :W:W:W
 
Middenmoter op een goede motor
Hé,dat rijmt(bijna) :+

Die Dovi mede ontwikkeld heeft,it's all in the game.
Allround is Dovi een topper.
U weet dat ik Lorenzo ook een warm hart toedraag,maar het is tijd dat ie zich weer meer laat zien.
De resultaten spreken voor zich}:O
 
Nee hoor. We hebben zelfs vorig jaar onze hondenpup "Dovi" gedoopt. Totdat diverse mensen reageerden met
"Hu.... heet hij "dove" |( Toen hebben we zijn naam maar veranderd.

Mijn kater heet PIppi .
Weet je wel van Langkous.
Iedereen lacht me uitB|,maar hij heet nog steeds Pippi:t
 
Mijn kater heet PIppi .
Weet je wel van Langkous.
Iedereen lacht me uitB|,maar hij heet nog steeds Pippi:t

Iedereen ? En dan ga je waarschijnlijk niet eens met je kat wandelen.
Wij laten onze hond 3-4x /dag uit en omdat het een opvallende verschijning is krijgen we veel aanspraak. We hadden geen zin meer om iedere keer dezelfde uitleg te moeten geven. Ken ook iemand wiens hond "Max" heet. Die is het inmiddels dat het praatje iedere keer uitloopt op F1 geleuter.
 
Middenmoter ?????? Volgens mij rijden er geen middenmoters in MotoGP . |(|(:W
:^

Dat merkengedoe is wel leuk, maar eigenlijk moeten ze iedereen dezelfde Honda CBR600 geven. :+
Zie ook Bautista vorig jaar op de fabrieks Ducati. Ineens front runner.
Quartararo had pech de laatste GP, maar de nummer tien uit de Moto2 had als laatste man wel vaak de snelste ronde op de klokken. _O-
 
Iedereen ? En dan ga je waarschijnlijk niet eens met je kat wandelen.
Wij laten onze hond 3-4x /dag uit en omdat het een opvallende verschijning is krijgen we veel aanspraak. We hadden geen zin meer om iedere keer dezelfde uitleg te moeten geven. Ken ook iemand wiens hond "Max" heet. Die is het inmiddels dat het praatje iedere keer uitloopt op F1 geleuter.

ja-O-,ik noem hem ook wel eens pumuckl maar daar luistert hij niet naar'(
 
Terug
Bovenaan Onderaan