Andrea Dovizioso

Pertucci zat natuurlijk bij Pramac op dezelfde fiets als Dovi, alleen met minder fabrieksondersteuning.

Precies, vandaar dat ik zei dat hij voor het eerst op deze fiets binnen het fabrieksteam zit..
Ze hebben hem vorig jaar al gebruikt/misbruikt om van alles en nog wat te testen voor Dovi/Jl, dus misschien haalt hij daar wat uit ?!
 
Dovi gelooft er zelf ook al niet meer in.
Logisch, hij is realistisch en weet dat hij kansloos is tegen MM in de vorm van zn leven.
3 keer op een rij best of the rest is ook heel goed, maar toch redelijk frustrerend, lijkt me.
 
Dovi deelt nu alles zijn data met Petrucci en ze werken nauw samen om het resultaat te verbeteren.
En dat idee komt van Dovi zelf, heeft een biografie gelezen over een succesvol motorcross team.
Voorlopig lijkt het beter voor Petrucci te werken. :+

Buiten de race samenwerken om sneller stappen voorwaarts te maken en gedurende de race zelf voor de max. haalbare positie gaan. Niks mis mee toch.
Dat levert het team meer WK punten op dan twee ego's die elkaars progressie proberen te belemmeren.
 
Buiten de race samenwerken om sneller stappen voorwaarts te maken en gedurende de race zelf voor de max. haalbare positie gaan. Niks mis mee toch.
Dat levert het team meer WK punten op dan twee ego's die elkaars progressie proberen te belemmeren.
Het is niet in de natuur / ego / zelfvertrouwen / van coureurs om met de eigen teammaat samen te werken.
Die zien ze voornamelijk als hun eerste concurrent. Het is mooi dat Dovi het doet :Y (voor hoe lang nog?).
 
Uit zijn dak, op mijn "dak"....

IMG-20190811-WA0017.jpeg
 
Fantastische race van deze kleine held.
Alle "aliens" weer verslagen. Werd ook wel weer eens tijd, dat wel.
Hopelijk neemt hij dit kleine stukje extra agressie mee naar de volgende wedstrijden.
 
Fantastische race van deze kleine held.
Alle "aliens" weer verslagen. Werd ook wel weer eens tijd, dat wel.
Hopelijk neemt hij dit kleine stukje extra agressie mee naar de volgende wedstrijden.

Precies wat ik denk.
Hij moet het momentum eens vasthouden en niet zijn koppie laten hangen als het eens minder gaat.
Net een beetje extra risico nemen om eens wereldkampioen worden.
Hij heeft (nog) de potentie
 
Precies wat ik denk.
Hij moet het momentum eens vasthouden en niet zijn koppie laten hangen als het eens minder gaat.
Net een beetje extra risico nemen om eens wereldkampioen worden.
Hij heeft (nog) de potentie
Dan moeten er rare dingen gebeuren bij MM93....
 
Vroeg me trouwens af waarom ie "04" heeft ipv "4". Is zo sinds 2013, met de overstap naar Ducati. Maar waarom?
 
Vroeg me trouwens af waarom ie "04" heeft ipv "4". Is zo sinds 2013, met de overstap naar Ducati. Maar waarom?
Stukje 'brand image', wellicht? Makkelijker verkoopbaar in zijn merchandise of qua design als er een extra cijfer in verwerkt zit? Zet hem apart van andere, vroegere coureurs met nummer 4?
 
Terug
Bovenaan Onderaan