Andrea Dovizioso

Das nog eens een uitspraak;

Dovizioso 'never received Ducati MotoGP offer', 'Gigi closed doors in 2019'​

 
Dit kan nog wel eens heel naar worden in de toekomst voor meneer Dall'igna. Als Dovi volgend jaar echt op die Honda van MM stapt en hij doet het gelijk goed, heeft Gigi echt een probleem in Italie.
Maar goed eerst maar eens zien wat Dovi op die Honda kan als het zover komt.
 
Dit kan nog wel eens heel naar worden in de toekomst voor meneer Dall'igna. Als Dovi volgend jaar echt op die Honda van MM stapt en hij doet het gelijk goed, heeft Gigi echt een probleem in Italie.
Maar goed eerst maar eens zien wat Dovi op die Honda kan als het zover komt.
Nee hoor, volgens de Italianen is Gigi de man die Aprilia groot heeft gemaakt en Ducati heeft verbeterd... hij is de held, daar komt niks tussen.
 
Nee hoor, volgens de Italianen is Gigi de man die Aprilia groot heeft gemaakt en Ducati heeft verbeterd... hij is de held, daar komt niks tussen.
Precies, Appie haalde het ene na het andere kampioenschap binnen in de Wsbk onder zijn leiding. Maar mensen vergeten snel.
 
Dit kan nog wel eens heel naar worden in de toekomst voor meneer Dall'igna. Als Dovi volgend jaar echt op die Honda van MM stapt en hij doet het gelijk goed, heeft Gigi echt een probleem in Italie.
Maar goed eerst maar eens zien wat Dovi op die Honda kan als het zover komt.
Vind het voor Dovi nog steeds zeer lullig, zoals het gelopen is. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, zie Zarco als voorbeeld. Dovi komt wel weer terug. Is het niet in 2021 dan wel het seizoen erop. En Gigi kan wel een potje breken bij de Italianen, gezien zijn CV.
 
Dit kan nog wel eens heel naar worden in de toekomst voor meneer Dall'igna. Als Dovi volgend jaar echt op die Honda van MM stapt en hij doet het gelijk goed, heeft Gigi echt een probleem in Italie.
Maar goed eerst maar eens zien wat Dovi op die Honda kan als het zover komt.

Nee hoor want dan zegt hij gewoon , het is meer een Honda man dan geschikt voor Ducati.
 
Vind het voor Dovi nog steeds zeer lullig, zoals het gelopen is. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, zie Zarco als voorbeeld. Dovi komt wel weer terug. Is het niet in 2021 dan wel het seizoen erop. En Gigi kan wel een potje breken bij de Italianen, gezien zijn CV.
Dan is hij 35/36 jaar, komt hij niet meer terug. Het zijn niet allemaal Rossi's.
 
Weet je nog die invalbeurt van SuperSic op de RSV4 op ik meen Imola, samen met Biaggi, wauw dat waren tijden! :9~

Sorry, ff off-topic dit :$
Ik zag pas recentelijk dat Sic idd een keer in is gevallen bij de WSBK. Dat heb ik niet bewust gezien toen helaas. Dat Biaggi heer en meester was op de Appie heb ik op meerdere circuits van dichtbij gezien: Assen, Nurburgring, Silverstone en Magny Cours. En ik was niet eens voor Biaggi :)
 
Laatst bewerkt:
Jorge en Dovi vergelijken is als Ronaldo met Messi. Kweet voetbal en motorsport... Ronaldo met veel trainen, discipline, en overmatige wilskracht, Messi met dit alles iets minder maar: vaardigheid en talent. De 2 komen elkaar steeds tegen net als.... De sneer welke de een uitdeelt naar de ander, maakt de ander weer iets meer gedreven en zo aan de top is het lonely... Als je dan een coach hebt die je niet ligt, of iets in je ream klapt: zit er 1 ding op: andere club! Intussen roddelt de pers, de ene na de andere negatieve quote, schandalen en... over elkaar, als het echt uit de hand loopt of onwaar blijkt te zijn. Ik zie gelijkenis met een Messi en Dovi: vertrouwen, komt wel, professionaliteit, en pas echt iets te vertellen hebben als het ertoe doet. Ronaldo is : uitstraling, kracht, temperament, maar ook emotie, overmoed en tja,.... Jorge
 
Jorge en Dovi vergelijken is als Ronaldo met Messi. Kweet voetbal en motorsport... Ronaldo met veel trainen, discipline, en overmatige wilskracht, Messi met dit alles iets minder maar: vaardigheid en talent. De 2 komen elkaar steeds tegen net als.... De sneer welke de een uitdeelt naar de ander, maakt de ander weer iets meer gedreven en zo aan de top is het lonely... Als je dan een coach hebt die je niet ligt, of iets in je ream klapt: zit er 1 ding op: andere club! Intussen roddelt de pers, de ene na de andere negatieve quote, schandalen en... over elkaar, als het echt uit de hand loopt of onwaar blijkt te zijn. Ik zie gelijkenis met een Messi en Dovi: vertrouwen, komt wel, professionaliteit, en pas echt iets te vertellen hebben als het ertoe doet. Ronaldo is : uitstraling, kracht, temperament, maar ook emotie, overmoed en tja,.... Jorge
LB ;)
 
E02eu8QXIAAEM15.jpg
 
Dovi heeft toch ook gewoon best wel veel kansen gehad? Yamaha, Honda, Ducati. Denk dat het op aprilia na wel klaar is idd.
Ik denk dat tie als testrijder veel toegevoegde waarde heeft, juist omdat tie zoveel ervaring heeft.
En langzaam was tie ook niet.
 
Ik twijfel aan zn aanpassings capaciteiten.
Prima snelle rijder maar misschien kan of heeft hij net niet dat ene stukje wat hem verder kan brengen, niet dat hij het zo slecht gedaan heeft hoor.
 
Dovi heeft zich altijd goed kunnen aanpassen. Heeft op verschillende merken heel aardig gepresteerd:

Op Honda 16 podiums in 4 jaar
Op Tech3 Yamaha 6 podiums in 1 seizoen
Op Ducati 40 podiums totaal

Ook op alle 3 de merken top 4 (en beter) geëindigd in het kampioenschap.

Of Dovi zich nu hij in de herfst van zijn carrière is, nog steeds goed kan aanpassen, dat weten we alleen als het daadwerkelijk zover komt.
 
Las ergens dat Dovi hetzelfde "commentaar" gaf over de fiets als Aleix nu ook deed, dus dan hoef je hem inderdaad niet meer te vragen. Je wil graag iets anders horen dat de fiets sneller zou kunnen maken dan je eigen rijders aangeven. De test van Dovi gaf dus aan dat ze op het juiste pad zitten.... bedankt voor de moeite en bevestiging en op zoek naar een getallenteerde jongeling zou ik zeggen :t Kan me voorstellen dat dat zoeken nu wat makkelijker is met de stap die ze gemaakt hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan