Andreasberg op herhaling.....4 t/m 6 juni 2021

Ik dacht ff dat ik in het verkeerde topic zat met al die foto's met mensen erop die ik niet ken :+ _O-
(Tuurlijk herkende ik Rob en Petra en Jan en Marian wel hoor)

Is het al juni?
Ik hoop dat het allemaal door kan gaan, maar ja, niks is meer zeker tegenwoordig. Ik lees net dat die F***ng avondklok waarschijnlijk ook weer wordt verlengd tot 30 maart ;(
 
Wij zijn er ook nog hoor.
R1200RT-LC.JPG

Wel met een andere brommer.
DSC04447 kopie.JPG
 
We hebben het genoteerd Henk. Het is ivm met twee afstudeerders en een examenkandidaat in ons gezin mogelijk geen handig moment, we hebben dit draadje op 'volgen' gezet.
Helaas lukt het ons niet, de vrijdagen zijn voor ons lastig vrij te plannen op dit moment. Daarnaast studeren zoon- en dochterlief af, en dit bewuste weekend is ongeveer de finale. We staan onze reservering graag af aan @Jeroen1969 en Karin. Uiteraard hopen we een volgende keer wel weer aan te haken.
 
Helaas lukt het ons niet, de vrijdagen zijn voor ons lastig vrij te plannen op dit moment. Daarnaast studeren zoon- en dochterlief af, en dit bewuste weekend is ongeveer de finale. We staan onze reservering graag af aan @Jeroen1969 en Karin. Uiteraard hopen we een volgende keer wel weer aan te haken.
Nou nog zien vrij te krijgen bij De Koninklijke. Alvast gefeliciteerd met het afstuderen van het nageslacht Thijs en Noortje!
 
Helaas lukt het ons niet, de vrijdagen zijn voor ons lastig vrij te plannen op dit moment. Daarnaast studeren zoon- en dochterlief af, en dit bewuste weekend is ongeveer de finale. We staan onze reservering graag af aan @Jeroen1969 en Karin. Uiteraard hopen we een volgende keer wel weer aan te haken.
Jammer Thijs en Noortje. Het overzicht van de kamerindeling aangepast en de vrijheid genomen Jeroen en Karin van de reservelijst te halen en onder voorbehoud in te delen.
 
Voor een inventarisatie van de aanmeldingen en boekingen ben ik door de groeps-app en dit draadje heen gegaan en heb het kameroverzicht aangevuld/aangepast.

Het spreekt voor zich maar de groene vakjes betekent dat er een kamer geboekt is.

Mocht je nog niet geboekt hebben maar wel meewillen dan graag boeken op de wijze zoals beschreven in de groeps-app en mij of Hans informeren zodat de administratie blijft kloppen.
 
Ik ben blij voor je dat je blij bent maar betekent dit dat jullie aanhaken?
Dat moeten wij de komende tijd gaan ontdekken.
Volgende week is het een half jaar geleden dat mijn schouder weer in elkaar is gezet, ik vermoed dat ik wel weer kan rijden .
Petra is minder duidelijk: die heeft zeg maar een Marc Marquezje kop van de ellepijp is gebroken en wil niet meer aan elkaar groeien.
Ze kan wel een uurtje of 2 rijden, maar vorig jaar was langer een probleem. consult bij de professor op elleboog gebied geweest, ook die kan niets.
Dus fysio , spieren versterken etc. Vandaar mijn opmerking eerder: wij houden even een slag om de arm... :+
Als het vol is en het is wel mogelijk, helaas en anders als het wel kan sluiten wij alsnog aan.
 
Dat moeten wij de komende tijd gaan ontdekken.
Volgende week is het een half jaar geleden dat mijn schouder weer in elkaar is gezet, ik vermoed dat ik wel weer kan rijden .
Petra is minder duidelijk: die heeft zeg maar een Marc Marquezje kop van de ellepijp is gebroken en wil niet meer aan elkaar groeien.
Ze kan wel een uurtje of 2 rijden, maar vorig jaar was langer een probleem. consult bij de professor op elleboog gebied geweest, ook die kan niets.
Dus fysio , spieren versterken etc. Vandaar mijn opmerking eerder: wij houden even een slag om de arm... :+
Als het vol is en het is wel mogelijk, helaas en anders als het wel kan sluiten wij alsnog aan.
Voorzichtig positief Rob*D Houd mij in de "loop"
 
Beste Andreasberg gangers,

Prive omstandigheden hebben mij doen besluiten niet mee te gaan naar Andreasberg. Ik realiseer mij dat ik deel uit maak van "reisorganisatie" maar gelukkig is het bijna allemaal geregeld en rond gemaakt. Met Hans als reisleider komt het helemaal goed en wordt het een heerlijk motorweekend.

Geniet van het motorrijden en kom veilig en gezond weer thuis.
 
Update Corona in Duitsland Noord Rijn Westfalen (bron: Coronavirus | Das Landesportal Wir in NRW)

§ 14 Gastronomie
(1) Der Betrieb von Restaurants, Gaststätten, Imbissen, Kneipen, Cafés, Kantinen, Mensen und anderen gastronomischen Einrichtungen ist untersagt. Betriebskantinen und Mensen in Bildungseinrichtungen dürfen ausnahmsweise dann zur Versorgung der Beschäftigten bzw. der Nutzerinnen und Nutzer der Bildungseinrichtungen betrieben werden, wenn sonst die Ar- beitsabläufe bzw. ein nach dieser Verordnung noch zulässiger Bildungsbetrieb nicht aufrecht- erhalten werden könnten.
(2) Abweichend von Absatz 1 sind die Belieferung mit Speisen und Getränken sowie der Au- ßer-Haus-Verkauf von Speisen und Getränken sowie der Einsatz von und Zugang zu Lebens- mittelautomaten zulässig, wenn die Mindestabstände und Hygieneanforderungen nach dieser Verordnung eingehalten werden. § 11 Absatz 4 gilt entsprechend. Der Verzehr von Speisen und Getränken ist in einem Umkreis von 50 Metern um die gastronomische Einrichtung, in der die Speisen oder Getränke gekauft wurden, untersagt.
(3) Abweichend von Absatz 1 dürfen Räume und erforderliche Verpflegung für nach dieser Verordnung zulässige Veranstaltungen zur Verfügung gestellt werden.
§ 15 Beherbergung, Tourismus
(1) Übernachtungsangebote zu privaten Zwecken sind untersagt, soweit sie nicht aus Gründen der medizinischen oder pflegerischen Versorgung oder aus sozial-ethischen Gründen drin- gend geboten sind. Die Nutzung von dauerhaft angemieteten oder im Eigentum befindlichen Immobilien und von dauerhaft abgestellten Wohnwagen, Wohnmobilen und so weiter aus- schließlich durch die Nutzungsberechtigten bleibt zulässig. Beim Betrieb von Gemeinschafts- einrichtungen auf Campingplätzen und so weiter sowie bei der Beherbergung von Reisenden einschließlich ihrer gastronomischen Versorgung sind die Hygiene- und Infektionsschutzstan- dards nach § 4 zu beachten.
(1a) Berufskraftfahrerinnen und Berufskraftfahrer, die auf Rastanlagen und Autohöfen über- nachten, dürfen dort gastronomisch versorgt werden. Absatz 1 Satz 3 gilt entsprechend.
(2) Reisebusreisen und sonstige Gruppenreisen mit Bussen zu touristischen Zwecken sind un- zulässig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan