Android browser crasht bij gebruik smileys.

  • Onderwerp starter Anoniempje118
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anoniempje118

Guest
Bij mijn vorige telefoon viel het mij op dat dat de browser steeds vaker crashte als ik op MF een bericht wilde plaatsen met een smiley uit het menu. Ik kan dan tikken wat ik wil, er is dan óf vertraging van vele seconden, óf hij crasht. Zowel bij Google Chrome als bij Firefox.

Inmiddels heb ik al een aantal weken een nieuwe telefoon, maar het probleem blijft.

Oude telefoon: Google Pixel 2XL
Nieuwe telefoon: Google Pixel 5

Het probleem doet en deed zich alleen voor bij MF. Nergens anders.
 
Screenshot_20201122-081438.png
 
Tja. Kweetniet. Maar het is wel volkomen in lijn met het nieuwe (corona)beleid, dat er op gericht lijkt om zoveel mogelijk plezier uit het leven te verwijderen, en zelfs de productiviteit in te perken, terwijl het niets nuttigs toevoegt.

😳🤭😬🤪🤣


Edit: mijn bericht zelf (b)lijkt ook in de lijn van het beleid te zijn, waarvoor excuus. Ik heb geen oplossing voor je.
 
Net getest met 4G. Zelfde probleem met vertraging. Ik gebruik ook geen AdBlock oid. 🤷‍♂️

Het heeft eigenlijk vooral met het pop-up menu te maken. Zowel het openen als het sluiten. (Die kan ik ook niet zomaar wegkijken met het kruisje.) Alles met vertraging.
 
@Duderuud

Het gebeurt alleen met het pulldown menu van de smileys. Er treedt dan een enorme vertraging op. Scrollen, selecteren, of kruisje om af te sluiten.
 
@Duderuud , de problemen lijken veroorzaakt te worden door Avast Mobile Security. Ik heb deze zojuist geforceerd gestopt (dus nog niet verwijderd) en de boel getest.

Het gaat dan ineens stukken sneller en de boel crasht niet.

 
Het probleem wordt inderdaad veroorzaakt door een aanwezig antivirus programma. Ik heb Avast verwijderd, daarna de telefoon opgeschoond en AVG als opvolger geïnstalleerd. Direct weer problemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan