Android Multimeter

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.641
113.160
Rèswèk
Ik wil mezelf graag een universeelmeter / multimeter cadeau doen die op een smart-dinges met zo'n veegscherm werkt

Na wat gesurf over het WWW kom ik bij een Voltset terecht die niet of moeilijk verkrijgbaar is.

Het is de bedoeling dat het ding ook een beetje grafieken kan maken zonder dat het gelijk een oscilloscoop is en vanwege de galvanische scheiding zou BT best een voorkeur hebben boven USB
Heeft er iemand iets dat hij mij aan kan bevelen?

Met name het ding dat E.G.J. hier presenteerde wekt mijn interesse

 
Oplossing
"Rob RD, poste op oudjaarsdag om 08:35, toen E.G.J. nog uitsliep, deze vraag-->]Die App die hij gebruikt om zijn tabel te meten, wat is dat????

En omdat E.G.J. niet binnen een half uur antwoorde, opende Rob RD gewoon een topic.:+
En nu ik onder het genot van een kopje koffie lees dat er een vraag is gesteld, kan ik antwoorden dat het zich hier om de "Owon B35" handelt.

"Rob RD, poste op oudjaarsdag om 08:35, toen E.G.J. nog uitsliep, deze vraag-->]Die App die hij gebruikt om zijn tabel te meten, wat is dat????

En omdat E.G.J. niet binnen een half uur antwoorde, opende Rob RD gewoon een topic.:+
En nu ik onder het genot van een kopje koffie lees dat er een vraag is gesteld, kan ik antwoorden dat het zich hier om de "Owon B35" handelt.

 
Oplossing
En omdat E.G.J. niet binnen een half uur antwoorde, opende Rob RD gewoon een topic.:+
En nu ik onder het genot van een kopje koffie lees dat er een vraag is gesteld, kan ik antwoorden dat het zich hier om de "Owon B35" handelt.



Meer omdat het in een off-topic gein en grappen topic voorbij kwam...
 
Ja bij eledinges gekocht, ik mocht hem van de baas aanschaffen... Goeie toko werk ik. Het instapmodelletje is 45, ik heb die met BT en logging besteld
Die is 75 eurie...

Image1.jpg
 
En omdat E.G.J. niet binnen een half uur antwoorde, opende Rob RD gewoon een topic.:+
En nu ik onder het genot van een kopje koffie lees dat er een vraag is gesteld, kan ik antwoorden dat het zich hier om de "Owon B35" handelt.

dit is een Duitser die nederlands schrijft :Y


[edit] Verrek, het is echt zo [/edit]
 
Terug
Bovenaan Onderaan