Android Smartphone Navigatie

Iemand ervaring met de app waze?
Heb deze app zelf pas 1x uitgeprobeerd, werkte best goed en gaf leuke weggetjes.
Moet hiervoor wel data aan laten staan, want halverwege de terugweg begon de app gek te doen
 
Iemand ervaring met de app waze?
Heb deze app zelf pas 1x uitgeprobeerd, werkte best goed en gaf leuke weggetjes.
Moet hiervoor wel data aan laten staan, want halverwege de terugweg begon de app gek te doen

Waze gebruik ik dagelijks als navigatie in het blik, vooral om het P2P-netwerk dat erachter hangt en dat mij waarschuwt wanneer er mobiele controles/flitspalen/gevaar op de weg en dergelijke op mijn route ligt. Is inderdaad wat afhankelijk van data, aangezien hij voor actuele verkeersinfo en meldingen een internetverbinding nodig heeft. Ik heb hem wel eens op 'motor' gezet, maar vooralsnog ben ik qua motorroutes blijer met de kronkelroutes van TT Go + Kurviger.
 
Vervelend! Ik heb dezelfde versie maar dat is een versie die vorige week is geupdate! Als ik in MyDrive een route maak kan ik die syncen als optie. In GO moet je die optie ook wel specifiek toestaan he! Kan het daar aan liggen? Dit kun je doen onder Tomtom Services....
Hier ook het probleem dat de nieuwe versie niet wil syncen (2.2.3)
Gisteren de update erop gezet en was al mijn routes kwijt.
Via mydrive geprobeerd weer te syncen maar zonder resultaat.
Ik wist van het probleem af en heb daarom tot na mijn vakantie gewacht om de update te draaien.
Had eigenlijk wel verwacht dat dit intussen was opgelost maar helaas.
Heb nu dus een app waar ik geen routes meer in kan laden, en hoop dat hier snel een oplossing voor zal komen.
Anders by by tt.
 
De uitrol van de nieuwe V2.21 is gefaseerd. Je bent dus overgeleverd aan de Google Play Store of je de nieuwste wel of niet krijgt.
Eventueel kun je hem van een APK mirror site halen.
 
Ik had even dat bericht gemist.
Gister is inderdaad versie 2.2.3 vrijgegeven voor iedereen.

Ik had zelf de vorige versie die nog beperkt was vrijgegeven.
Net getest alle routes staan er ook na de update nog op.

Inmiddels is ook bekent gemaakt dat de GO app ook Android Auto gaat onderstuenen.
 
Ik had even dat bericht gemist.
Gister is inderdaad versie 2.2.3 vrijgegeven voor iedereen.

Ik had zelf de vorige versie die nog beperkt was vrijgegeven.
Net getest alle routes staan er ook na de update nog op.

Inmiddels is ook bekent gemaakt dat de GO app ook Android Auto gaat onderstuenen.
Als je de comments dan leest van het eerste bericht, blijkt het synchroniseren met mydrive voor velen nog een probleem te zijn.
Ook helaas voor mij '( .
 
Als je de comments dan leest van het eerste bericht, blijkt het synchroniseren met mydrive voor velen nog een probleem te zijn.
Ook helaas voor mij '( .
Heb je zowel bij de route instellingen met opslaan in My Drive aangezet dat je wil synchroniseren en ook in de settings in GO dit aangezet?
 
Ik zit nog op de oude versie, en heb automatische updates uitstaan. Ik hoor nl. nog weinig redenen om wel over te stappen naar de nieuwe TT Go.
 
Aan mijn kant niks mis met de nieuwe app, werkt prima. Heb alleen de synchronisatie met Mydrive opnieuw moeten aanzetten, als je dat nou een groot probleem vindt................
 
Ik heb het in de app opnieuw aan moeten zetten , kijk daar eerst even naar....
Dat heb ik natuurlijk al gedaan.
Het staat allemaal goed ingesteld maar dat mag bij mij niet baten, helaas.
Ik zal is met een nieuw mydrive account beginnen, misschien is dat voor mij de oplossing.
 
Dat heb ik natuurlijk al gedaan.
Het staat allemaal goed ingesteld maar dat mag bij mij niet baten, helaas.
Ik zal is met een nieuw mydrive account beginnen, misschien is dat voor mij de oplossing.
Schiet mij maar lek, ik had nog een 2e mydrive account die ik niet meer in gebruik had maar nog wel actief was.
Nu werkt de synchronisatie met mydrive wel 8)7.
Geen idee waarom die wel en de ander niet.
Wie het weet mag het zeggen.
 
Nieuwe routes via MyRoute app opgeslagen in TT Mydrive zie ik niet terug in de nieuwe app. Bestaande routes staan er wel in, maar nieuwe krijg ik er niet bij vooralsnog.
Edit: als ik in TT Mydrive (waar de route wel zichtbaar wordt) een keer de sync switch toggle, staat hij opeens wel in de Mobile app.
 
Laatst bewerkt:
Goeiemiddag,
Ik heb een kort vraagje voor de Kurviger-pro gebruikers onder ons. Ik hoop dat ik op dit topic aan het juiste adres ben.

Als ik rijdt met kurviger (meest recente versie) met een route op 'begeleiding'-modus, en mijn scherm staat uit, stopt hij na verloop van tijd met begeleiden, zonder dat dit merkbaar is via mijn oortje. Als ik hierna het kurviger appje weer aan klik is de route nog wel zichtbaar, maar is de begeleiding uit. Ik heb de batterij-bespaar modus op mijn oneplus 5t al uitgezet voor kurviger, maar dit lijkt geen effect te hebben. Het lijkt er dus op dat kurviger crasht na verloop van tijd als het scherm uit staat. Ik kan op het internet verder niks vinden over deze fout, en heb ook al verschillende instellingen geprobeerd.

Hebben meer mensen deze ervaring?

Alvast bedankt,
Red
blijft je muziekspeler wel spelen zonder laadstroom?
Bij mij dus niet en heb er dus altijd stroom opstaan. Geen idee hoe het op te lossen overigens, trad op na een update (armor 6s, andrid 9)
 
Nieuwe routes via MyRoute app opgeslagen in TT Mydrive zie ik niet terug in de nieuwe app. Bestaande routes staan er wel in, maar nieuwe krijg ik er niet bij vooralsnog.
Edit: als ik in TT Mydrive (waar de route wel zichtbaar wordt) een keer de sync switch toggle, staat hij opeens wel in de Mobile app.

Er zijn wel vaker problemen met de manier waarop MRA de routes verzend naar MyDrive.
De MyDrive App heeft daar ook last van. TomTom test alleen met uploaden via MyDrive zelf en niet via de oude API di MRA gebruikt.

Ik heb nog een hele mail conversatie staan met een support medewerker van TomTom die op zoek was naar een methode om de bug te reproduceren en de product manager te overtuigen. Helaas is dat laatste toen niet gelukt.
 
Ik heb in de nieuwe versie van GO net ook weer een update van de gedownload kaarten uitgevoerd. Wellicht kan dit ook nog een hickup veroorzaken bij syncen vanuit My Drive, al weet ik dat niet zeker...
 
Welke versie van TT go gebruik je? Ik heb 2.2.3 release 20.1 (3367) op mijn android en die sync functie vanuit mydrive werkt nog steeds niet. Zit al weken op die beloofde update te wachten maar voorlopig nada. En de oude 1.8 versie (die feilloos werkte) krijg ik helaas niet meer aan de praat, als ik daarin wil inloggen om de 75km beperking te ontgrendelen krijg ik melding dat ik verplicht moet upgraden naar versie 2.x. Tsja.....hier dus nog even geen tevreden klant.
Ik heb net nog even gecontroleerd. De routes syncen netjes bij mij. Alleen via MyDrive, niet via MyRoute

De optie moet inderdaad aan staan in Mydrive.
Selecteer je route.
Klik op het potloodje rechtboven in het uitgeklapte venster.
Controleer of het synchroniseren geactiveerd is.
Klik vervolgens op "Sla op" rechtsonder en de route moet direct in TomTom GO zichtbaar worden.

In de Mydrive App lijkt het niet te werken. Ik zie daar niet de routes staan die ik op de website wel zie.
 
De Mydrive app is wat dat betreft waardeloos. Je zou toch mogen verwachten dat routes hier gesynct worden.
Het syncen vanuit MyDrive gaat prima. Alleen van MyRoute nog niet. Als dat is geregeld, hoor je mij niet meer.
 
Dat syncen vanuit MyRoute-App moet MRA oplossen. Ik ben zelf ook Gold member en heb ze al doorgegeven hoe je kan tracks kunt synchroniseren zonder deze problemen.

Dat het wel kan kun je zelf testen met "Load Track" (de OV2 functionaliteit werkt niet in de Go app dus OV2 vinkje uit)
 
Dat syncen vanuit MyRoute-App moet MRA oplossen. Ik ben zelf ook Gold member en heb ze al doorgegeven hoe je kan tracks kunt synchroniseren zonder deze problemen.

Dat het wel kan kun je zelf testen met "Load Track" (de OV2 functionaliteit werkt niet in de Go app dus OV2 vinkje uit)
Thx Roadrider, dit werkt prima voor mij.:}
 
Terug
Bovenaan Onderaan