Android Smartphone Navigatie

Mijn Homtom 20 laadt niet meer, kaputt. Waarschijnlijk toch de trillingen i.c.m. kabel die er constant in zit. Nu een phone met 5000 mA accu in gebruik, die hoeft niet bij te laden tijdens gebruik. Tijdens pauzes of 's nachts kan hij bijladen via de schakelbare usb-poort.
 
Sorry maar wat is een mageetkabel? met wireless laden?
Kan je meer informatie geven aub?

Ron
Jazeker. Ik heb op de Amor 5 een magneetkabel als ik via de usb aan het laden. In de tel stop je een usb type C plug, die magnetisch is en waar de kabel op past.
Zie hier: https://www.allekabels.nl/computer_kabels/data-kabels/magnetische-usb.html
Komt er minder stress op het usb-C contact.

Wireless laden ga ik met deze doen: US $15.96 19% OFF|Ascromy Waterdichte Qi Snelle Draadloze Oplader Opladen Pad Voor iPhone 8 Plus X XS Samsung Galaxy S9 Plus S8 10 w Inductie Oplader-in Draadloze Opladers van Mobiele telefoons & telecommunicatie op Aliexpress.com | Alibaba Groep
Waterdicht en klein en past icm X-grip. Ik klem hem in tussen de hoes van de telefoon. Heb deze ook besteld: US $1.73 13% OFF|Ulefone Armor X/X2/3/6 case X 2 cover silicon Universele case voor Ulefone Mix case cover zachte Elastische-in Telefoonbumper van Mobiele telefoons & telecommunicatie op Aliexpress.com | Alibaba Groep

Over een week op vakantie en es kijken of dat allemaal goed gaat. Met het kabeltje zeker, in de test opstelling werkt het wireless laden ook.
 
Jazeker. Ik heb op de Amor 5 een magneetkabel als ik via de usb aan het laden. In de tel stop je een usb type C plug, die magnetisch is en waar de kabel op past.
Zie hier: https://www.allekabels.nl/computer_kabels/data-kabels/magnetische-usb.html
Komt er minder stress op het usb-C contact.

Wireless laden ga ik met deze doen: US $15.96 19% OFF|Ascromy Waterdichte Qi Snelle Draadloze Oplader Opladen Pad Voor iPhone 8 Plus X XS Samsung Galaxy S9 Plus S8 10 w Inductie Oplader-in Draadloze Opladers van Mobiele telefoons & telecommunicatie op Aliexpress.com | Alibaba Groep
Waterdicht en klein en past icm X-grip. Ik klem hem in tussen de hoes van de telefoon. Heb deze ook besteld: US $1.73 13% OFF|Ulefone Armor X/X2/3/6 case X 2 cover silicon Universele case voor Ulefone Mix case cover zachte Elastische-in Telefoonbumper van Mobiele telefoons & telecommunicatie op Aliexpress.com | Alibaba Groep

Over een week op vakantie en es kijken of dat allemaal goed gaat. Met het kabeltje zeker, in de test opstelling werkt het wireless laden ook.

Dank voor deze info, we gaan het bestellen
Ron
 
even nog een vraagje, heb deze X grip besteld, de USB poort zit eraan vast.
zetten jullie nog een connector ertussen om als de cradlle niet meer nodig deze los kan halen?
Zoja wat voor connector gebruik je?
 
De usb geeft 5 V neem ik aan? Chinees? Ik heb daar matige ervaringen mee: slecht laden door te weinig Amperes en telefoons die de oplader blokkeren.
Nu gewone 12 V sigaretten plug en goed converters (12 -> 5) Maar ja, je kan ook geluk hebben. Ik heb op de tel een Ampere app en dan zie ik als een lader afgeknepen wordt.

Je vraag: die usb kan toch gewoon van de X-grip afklikken? Ik laat die er trouwens meestal opzitten.
 
De afgelopen drie week 4000 km all- en offroad tracks gereden in de Balkan met de Ulefone Armor5 icm Osmand+ en TomTom GO app. Tel in de X-grip en zelfs in single tracks met een bende takken geen problemen.
Combi Osmand en TT GO is handig. Als te soms een laatste stuk over deweg gingen, gewoon op WayPoint in Osmand klikken -> Delen -> Met TT GO en dan pak je alle voordelen van de GO app mee: snelheid, flitsers, etc.
Smarthpone: het schaap met de 5 poten! :t
hoe gaat het bedienen met handschoenen aan?
 
Bij mij gaat het op de armor 5 best prima met handschoenen aan, ligt misschien ook aan de handschoenen, ik heb revit Jerez handschoenen, voor zover ik weet niet speciaal voor smartphone geschikt, maar bij mij werken ze prima.
 
Bij mij gaat het op de armor 5 best prima met handschoenen aan, ligt misschien ook aan de handschoenen, ik heb revit Jerez handschoenen, voor zover ik weet niet speciaal voor smartphone geschikt, maar bij mij werken ze prima.
ik zal er naar kijken
bedankt voor de info
 
Je hebt van verschillende merken ook al handschoenen waarmee je iedere smartphone kan bedienen, maar je kan altijd eerst even je huidige handschoenen proberen.


Ik heb m'n handschoenen aangepast met een geleidende draad. Werkt perfect👌
 
Ik heb m'n handschoenen aangepast met een geleidende draad. Werkt perfect👌
misschien moet ik dit maar doen

tot nu toe vind ik elk touchscreen handschoen die ik probeer niet lekker zitten.

ik neig toch voor de agm A9 te gaan,
die heeft glove mode

maar wat ze zeggen
en kunnen zijn meestal niet hetzelfde

of inderdaad de ulefone armor 6 en mijn handschoenen aanpassen.

welk draad heb je gebruikt?

wel vind ik een stylus van de action met dikke punt alla gum perfect werken op elk touchscreen

verbluffend hoe goed het werkt!!
 

Bijlagen

  • Screenshot_20190715-112501_Chrome.jpg
    Screenshot_20190715-112501_Chrome.jpg
    41,8 KB · Weergaven: 8
Ik heb een paar handschoenen van Course welke een touchscreen kunnen bedienen. Werken prima! M'n nieuwe handschoenen hebben dat dan weer niet. Beetje apart aangezien die van Course stukken goedkoper waren
 
Jazeker. Ik heb op de Amor 5 een magneetkabel als ik via de usb aan het laden. In de tel stop je een usb type C plug, die magnetisch is en waar de kabel op past.
Zie hier: https://www.allekabels.nl/computer_kabels/data-kabels/magnetische-usb.html
Komt er minder stress op het usb-C contact.

Wireless laden ga ik met deze doen: US $15.96 19% OFF|Ascromy Waterdichte Qi Snelle Draadloze Oplader Opladen Pad Voor iPhone 8 Plus X XS Samsung Galaxy S9 Plus S8 10 w Inductie Oplader-in Draadloze Opladers van Mobiele telefoons & telecommunicatie op Aliexpress.com | Alibaba Groep
Waterdicht en klein en past icm X-grip. Ik klem hem in tussen de hoes van de telefoon. Heb deze ook besteld: US $1.73 13% OFF|Ulefone Armor X/X2/3/6 case X 2 cover silicon Universele case voor Ulefone Mix case cover zachte Elastische-in Telefoonbumper van Mobiele telefoons & telecommunicatie op Aliexpress.com | Alibaba Groep

Over een week op vakantie en es kijken of dat allemaal goed gaat. Met het kabeltje zeker, in de test opstelling werkt het wireless laden ook.
Ik heb een Blackview pro6800 die Ik gebruik op de motor om te navigeren.
Thuis wordt die wel eens opgeladen , draadloos.
Gaat heel wat trager dan met een kabel.
 
Jazeker. Ik heb op de Amor 5 een magneetkabel als ik via de usb aan het laden. In de tel stop je een usb type C plug, die magnetisch is en waar de kabel op past.
Zie hier: https://www.allekabels.nl/computer_kabels/data-kabels/magnetische-usb.html
Komt er minder stress op het usb-C contact.

Wireless laden ga ik met deze doen: US $15.96 19% OFF|Ascromy Waterdichte Qi Snelle Draadloze Oplader Opladen Pad Voor iPhone 8 Plus X XS Samsung Galaxy S9 Plus S8 10 w Inductie Oplader-in Draadloze Opladers van Mobiele telefoons & telecommunicatie op Aliexpress.com | Alibaba Groep
Waterdicht en klein en past icm X-grip. Ik klem hem in tussen de hoes van de telefoon. Heb deze ook besteld: US $1.73 13% OFF|Ulefone Armor X/X2/3/6 case X 2 cover silicon Universele case voor Ulefone Mix case cover zachte Elastische-in Telefoonbumper van Mobiele telefoons & telecommunicatie op Aliexpress.com | Alibaba Groep

Over een week op vakantie en es kijken of dat allemaal goed gaat. Met het kabeltje zeker, in de test opstelling werkt het wireless laden ook.
Die magneetkabeltjes heb ik ook , super handig.
 
Ik heb 3 navigatie apps op mijn Samsung s8+ staan.
Voor van a naar b te rijden gebruik ik altijd WAZE. Gebruikt wel (erg weinig) data en jij en je medeweggebruikers kunnen o.a. mobile flitsers melden maar ook andere gevaren zoals bv stilstaand voertuig, file, werkzaamheden,.... werkt heel goed!
Dan heb ik SIGIC staan. Deze gebruikte ik vroeger toen ik geen 3G had.Werkt ook heel goed en verbruikt geen data maar dan krijg je natuurlijk ook geen live feed.

Als 3de gebruik ik Naviki. Eigenlijk een schitterend fietsnavigatie waar je surprise ritjes kan laten berekenen. Als je bv ergens bent bij een hotel dat kan je bv de navigatie een route laten berekenen van een door jou bepaald afstand....heel leuk maar helaas niet met de motor te doen want soms kom je op kleine paadjes uit die enkel voor fietsers bedoeld zijn.
Maar die naviki is heel gemakkelijk te gebruiken om een gpx route af te laten spelen en dan lukt het uitstekend. De app is gratis maar bv stem begeleiding is eenmalig te betalen (maar wel spotgoedkoop)De app kan je zonder data gebruiken door de kaarten de downloaden maar je hebt wel altijd even data of Wi-Fi nodig om de route te berekenen om te starten.

Sinds vandaag heb ik een heerlijke houder gekocht gemaakt uit aluminium. Normaal met een houder voor rond een ronde buis te monteren maar ik heb het net iets anders gedaan.
Vroeger zat mijn smartphone in zo'n afsluitbare hoes maar hij verhitte heel snel in de zomer.
Gezien mijn Samsung waterdicht is kan ik hem dus zonder probleem in zijn blootje monteren .
De houder is degelijk gemaakt en kost nog geen 20 euro....je telefoon zit er in 3 seconden in en zit geklemd tussen wat rubber.in mijn helm heb ik gewoon oortjes gemonteerd en met de kabel gewoon verbinden. Meer hoeft dat niet te zijn voor mij.
20190723_200605.jpg

20190723_200600.jpg

20190723_210214.png
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 3 navigatie apps op mijn Samsung s8+ staan.
Voor van a naar b te rijden gebruik ik altijd WAZE. Gebruikt wel (erg weinig) data en jij en je medeweggebruikers kunnen o.a. mobile flitsers melden maar ook andere gevaren zoals bv stilstaand voertuig, file, werkzaamheden,.... werkt heel goed!
Dan heb ik SIGIC staan. Deze gebruikte ik vroeger toen ik geen 3G had.Werkt ook heel goed en verbruikt geen data maar dan krijg je natuurlijk ook geen live feed.

Als 3de gebruik ik Naviki. Eigenlijk een schitterend fietsnavigatie waar je surprise ritjes kan laten berekenen. Als je bv ergens bent bij een hotel dat kan je bv de navigatie een route laten berekenen van een door jou bepaald afstand....heel leuk maar helaas niet met de motor te doen want soms kom je op kleine paadjes uit die enkel voor fietsers bedoeld zijn.
Maar die naviki is heel gemakkelijk te gebruiken om een gpx route af te laten spelen en dan lukt het uitstekend. De app is gratis maar bv stem begeleiding is eenmalig te betalen (maar wel spotgoedkoop)De app kan je zonder data gebruiken door de kaarten de downloaden maar je hebt wel altijd even data of Wi-Fi nodig om de route te berekenen om te starten.

Sinds vandaag heb ik een heerlijke houder gekocht gemaakt uit aluminium. Normaal met een houder voor rond een ronde buis te monteren maar ik heb het net iets anders gedaan.
Vroeger zat mijn smartphone in zo'n afsluitbare hoes maar hij verhitte heel snel in de zomer.
Gezien mijn Samsung waterdicht is kan ik hem dus zonder probleem in zijn blootje monteren .
De houder is degelijk gemaakt en kost nog geen 20 euro....je telefoon zit er in 3 seconden in en zit geklemd tussen wat rubber.in mijn helm heb ik gewoon oortjes gemonteerd en met de kabel gewoon verbinden. Meer hoeft dat niet te zijn voor mij.
Bekijk bijlage 1411732
Bekijk bijlage 1411733
Bekijk bijlage 1411734
welk merk is de houder?
 
welk merk is de houder?
De houder heb ik gekocht hier gekocht op "wish.com" voor 17 euro incl. verzending: hier (ik weet niet in hoever dit reclame toegelaten is moderator?)
Voor IEDEREEN die hem wenst te kopen, gebruik promocode dvwxvfp bij jullie bestelling. Normaal krijgt de verkoper EN koper dan een kleine extra korting.
 
Terug
Bovenaan Onderaan