Android Smartphone Navigatie

Dat werkt idd erg goed. Had zelf ook nog een wat oudere liggen. Gereset, alleen Google Maps en TomTom opgezet en draait prima. Geen flauw idee of de camera nog werkt, hierop toch niet nodig en ook als ie nat wordt vind ik dat wat minder spannend.

Ben nog wel nieuwsgierig naar ervaringen met de Macxa (iemand hier?). Vooral dan de afleesbaarheid met zonnig weer. Dat blijft wel een dingetje met de gewone telefoon als navigator.
 
Voordeel van Quadlock en SP-Connect is dat die draadloze laders leveren. Geen risico dat je laadpoort kapot trilt. Kost wel wat. En een vibratiedemper is wel aan te raden.
 
Ik heb het hier al veel vaker gezegd: ik rij met een AliExpress houder die draadloos laadt en mijn Nokia xr20 smartphone er in. Waterdicht, stofdicht en valbestendig. Gratis route maken in Kurviger en gratis spraakbegeleiding in OsmAnd. Alles op de telefoon, geen ander apparaat nodig.
 
Hier ook. Kurviger om routes te maken en als navigatie om te rijden. Waze/Here om thuis te komen als het snel moet. Muziek op SD
 
Is er ook een goede oplossing om een Android telefoon waterdicht te krijgen? Of zal een diepvrieszakje met een zipper ook voldoende zijn?
 
Is er ook een goede oplossing om een Android telefoon waterdicht te krijgen? Of zal een diepvrieszakje met een zipper ook voldoende zijn?
Wel waterdicht, maar je ziet geen moer meer erop als het regent is mijn ervaring.
Mijne is nu waterdicht. Anders tape op de poorten?
 
Klein beetje investeren in een rugged phone. Waterdicht en hufterproof. Kan je mooie dure in je binnenzak blijven. Data met eigen sim of vanaf je eigen phone.
 
De meeste telefoon zijn eigen wel spatwaterdicht. De poorten zijn inderdaad altijd het zwakke punt. Smartphones die niet officieel gecertificeerd zijn moet je dus problemen bij de poorten verwachten.

Wederom gebruik gewoon een oudere gebruikte smartphone. Je hebt er vast wel 1 in de la liggen. Problemen als kapotte camera's en vocht problemen, zijn dan ineens niet zo erg meer. Een speciale rugged smartphone is ook een goede oplossing
 
Nieuwe motor, dus ook nieuwe houder/oplader. De nieuwe versie van Sp connect. Trillingsdempertje incl draadloos opladen! Heb de Samsung s23+ gekocht en gebruikt nog steeds de TomTomgo app! Ideaal
IMG-20230405-WA0000.jpeg
 
Mooi. Was alleen laatst wel een beetje geïrriteerd mbt SP Connect . Had voor mijn vrouw een mooie nieuwe SPC+ hoes aangeschaft. Die past dus niet op de oude lader. Moest ik ook nog die nieuwe lader aanschaffen. Beetje hekel aan als producten van dezelfde leverancier niet compatibel zijn. Verder prima spul.
 
Mooi. Was alleen laatst wel een beetje geïrriteerd mbt SP Connect . Had voor mijn vrouw een mooie nieuwe SPC+ hoes aangeschaft. Die past dus niet op de oude lader. Moest ik ook nog die nieuwe lader aanschaffen. Beetje hekel aan als producten van dezelfde leverancier niet compatibel zijn. Verder prima spul.
Ja...de nieuwe lijn is helemaal gebaseerd op wat dunner hoesjes en ze zeggen wat steviger. Natuurlijk maken ze dan een nieuwe bevestiging...want dan moet je alles nieuw kopen B|. Het is dat ik de vorige houder met motor en al verkocht dus toch wat nieuw moest hebben, anders had ik spullen van de "oude" lijn wel weer gekocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan