Animo???? Meeting/Treffen 22/09 boulevard Zandvoort??

WIJUKO84

Die hard MF'er
12 mrt 2013
513
172
Regio Amersfoort
Locatie:

Parkeerplaatsen aan het strand beginnen bij Hotel Bloemendaal aan zee dus aan de Noord-kant van de boulevard.

Aanvang: 12:00 uur

Dit is niks officieels ik heb ook niks gepland gewoon een spontane oproep of er mensen zijn die dit leuk vinden en als er genoeg mensen zijn die dit leuk vinden spreek dan vooral af via dit topic met elkaar en wie weet rolt er een leuke meeting uit!

Als het weer zo blijft wordt het prima a.s. zondag dus dat zou goed moeten komen!
 
Hey boemba het is voor mij ook een stukkie rijen hoor, maar als het weer maar mee zit maakt me dat niet zo veel uit!!
 
(imgatt)
full
 
nou als er wat word gedaan ben ik wel in staat die kant op te komen moet alleen die avond werken dus zal niet al te lang blijven ...
 
dat zijn al 2 enthousiastelingen met mij en me maat erbij maakt dat 4!!!

kom op mensen er is nog plek zat!!! doe Es' gek :)
 
Ik cbr 600 f4 was er vorige week.. Met mijn buurman BMW gs. Alleen ik heb geen flauw idee hoe je daar komt.. Haha.. Ik zal hem eens vragen of hij meegaat..
 
hoi Bert ben bang dat jij de enige was! ik vond de belangstelling op jou na echt teleurstellend. ik hoop dat je niet te ver hebt om hoeven rijden! volgende x beter
 
hoi Bert ben bang dat jij de enige was! ik vond de belangstelling op jou na echt teleurstellend. ik hoop dat je niet te ver hebt om hoeven rijden! volgende x beter

Volgende keer beter :)

Ach Purmerend Zandvoort is toch op zich al een leuk ritje om te rijden,dus kijk ik niemand er op aan dat ik de enigste was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan