Animo voor een brikken treffen?

Welke datum een algemene brikkentreffen

  • - 4 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • - 11 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • - 18 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • - 25 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • - 2 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • - 9 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • - 16 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • - 23 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • - 30 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • - Anders

    Stemmen: 7 100,0%

  • Totaal aantal stemmers
    7

EvN

MF veteraan
5 mei 2006
2.264
4
Ik dacht er zijn hier op het forum een aantal treffens.
zo heb je het xs/xj p&p, de CBBQ enz.
mischien is het een keer leuk om een brikken treffen te organiseren.
Dus niet per merk/model/serie maar brikken in het algemeen.

Als er animo voor is zou ik eventueel voor een locatie kunnen zorgen, deze is alleen wel in zierikzee wat denk ik voor veel mensen een beetje te ver is.

EDIT: let maar niet meer op de pol, het staat voorlopig vast op 11 oktober maar het kan nog verplaatst worden als er veel vraag naar is
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens bij "waar is wat te doen". Er worden regelmatig OBT's (oude brikken toer) georganiseerd, en zelfs OBT-weekends.


OBW 2008 (OBT XXL)
 
Laatst bewerkt:
Denk dat EvN meer een soort Brikken-Mega-Meeting bedoelt en niet een brikken-toer

Echt veel brikken zie je op een reguliere MFMM niet.
Op zich rijden mensen ook voor een OBT naar Goes toe. Dan is Zierikzee maar een klein eindje meer, voor randstadders zelfs dichterbij.

P.S. terrein van de club?
 
Laatst bewerkt:
ik zou zeggen kom met een leuk voorstel en dan kijk ik wel of het in de agenda past :)
 
Leuk initiatief! Organiseer het maar hoor, als het in mijn agenda past kom ik.

En als het mooi weer is...
 
Laatst bewerkt:
leuk initiatief en Zierikzee is echt wel de moeite waard om naar toe te rijden *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik zal vanavond even kijken of kan wat ruimte betreft, ik denk het wel maar moet het eerst even kijken wat de mensen in de club er over denken. het zal waarschijnlijk dan volgend jaar pas worden want we hebben 12-13 september al een feestje (mosseltreffen ischien bij een paar bekend) en daarna staan er wat schoonmaak en andere werkzaamheden op de planning
maar ik zal zeker even kijken wat de mogelijkheden zijn.

datums (ongeveer) kunnen altijd even gepost worden

jullie horen nog van me

groeten,
nils
 
De mogelijkheden zijn er, nu zou er alleen nog een datum geprikt moet worden.
mischien ergens in April of Mei. laat maar horen waar de voorkeuren naar toe gaan
 
Ik meestal ook niet, maar het is ook meer een beetje kijken wanneer ongeveer.
als het zover is dan laat ik het wel weten.
 
Laatst bewerkt:
Waarom zo lang wachten??
Voor de meeste brikkers is een paar honderd kmetertjes extra op een dag geen probleem, dus Zierikzee?? Prima :]
 
Helemaal mee eens, geen tijd verspillen. Gewoon even de koppen bij elkaar steken en een datum afspreken. Voor mij kan in principe elk weekeinde. Zierikzee lijkt me voor iedereen een prima plek. Oh ja, ik zal nog wel even stemmen.

:] "Opa"Jan
 
Zeg maar wanneer het voor jullie uit zou komen. het weeken van 13 sep, van 20 sep en 1 november kan zowiezo niet want dan staan er al dingen op het programma, voor de rest maakt het niet zoveel uit dan denk ik. mischien ergens in oktober?
om even een datum neer te zetten 11 oktober?
 
Laatst bewerkt:
11 oktober staat, wat mij betreft, genoteerd(ik kan elk weekeinde in oktober dus ik ben makkelijk). Je zegt maar waar en of ik ergens mee moet helpen, dan komt alles dik voor mekaar! 8-) .
 
Laatst bewerkt:
11 oktober staat, wat mij betreft, genoteerd(ik kan elk weekeinde in oktober dus ik ben makkelijk). Je zegt maar waar en of ik ergens mee moet helpen, dan komt alles dik voor mekaar! 8-) .

Dan zullen we het voorlopig maar op de 11e houden

Waar iedereen mee kan helpen is zoveel mogelijk mensen strikken. voor de rest is er geloof ik niet zoveel te doen. mischien achteraf een beetje helpen opruimen maar dat zien we dan wel weer.

Ik weet niet hoe gedaan wordt met drinken en eventueel eten maar het is bij een motorclub (waar ik lid van ben) en dan zou er dus voor drinken betaald moeten worden, dit zal niet echt veel zijn.
 
Laatst bewerkt:
He, jammer. 11 oktober komt voor mij niet uit. Dan ga ik een weekje op vakantie en da's natuurlijk ook niet verkeerd.

Ik wens jullie veel plezier en zie de foto's wel terug in dit topic.
 
Het weekend van 11 oktober is voor mij ook niet te doen, een weekend verder of eerder zou prima zijn.

Als de datum staat dan natuurlijk ook even posten in Waar is wat te doen?

Is belangrijk voor een goede opkomst :Y

en liefst even een andere datum aub :9
 
Zodra alles zeker is zet ik het daar zeker even neer.
en omdat er nu al meerdere zijn waarbij het niet uitkomt moet het mischien maar naar de 18e verplaatst worden.

Ik wil graag aan het eind van de week weten wat iedereen hiervan vind, want dan zet ik de datum vast, en kan ik wat dingen gaan regelen.

Gr,
Nils
 
Valt helaas dus ook in mij weekje vakantie.

Laat het niet van mij alleen afhangen hoor, als er een hoop gegadigden zijn voor de 18e: doen!!!
 
Ik heb ook even een topic aangemaakt bij wat is war te doen. maar ik hou het allebei in de gaten dus het maakt niet uit waar je reageert.

Brikken treffen:
 
Terug
Bovenaan Onderaan