Another newguy

Packie

Rookie
14 okt 2009
28
0
Uithoorn
Heya,

Ik zit ondertussen al een aantal weekjes hier op het forum en ik heb zo nu en dan wat topics gelezen. En nu dacht ik dat het wel tijd was om mezelf eens voor te stellen.

Ik zal maar beginnen met m'n naam: Patrick.
Ben van plan om begin volgend jaar m'n rijbewijs A te halen met zo'n versnelde cursus (van twee weken .o.i.d). Zo heb ik ook m'n B gehaald en dat ging prima.

Ik droom al van kinds af aan van een motor en binnenkort gaat het er dan eindelijk van komen *D
Lijkt me heerlijk :)

Ik hoop dat ik hier op het forum ook nog veel plezier ga hebben. Ik zal al een topic over vrijdagmiddag onzin. . ben benieuwd of iemand nog ergens mee komt vandaag :P

Grtz!
 
full


Welkom op het MF !!!!

full


full
 
Nou, gisteren dan m'n intest gehad op het parkeerterrein bij de bazaar te Beverwijk.
En wat is motorrijden toch ontzettend cool!
Het was de allereerste keer in m'n leven dat ik motor heb gereden, maar het ging wel redelijk. 1 keer de Honda laten donderen, maar gelukkig hadden de lesmotoren van die valbeugels en boeide het niet.
En als je in een bocht de motor af laat slaan, dan doe je er nog vrij weinig tegen :P

Ik ga maar zeer binnenkort versneld lessen. Ze hebben een aanbieding die tot 1 mei geldig is - dus voor degene die ook nog willen. . ;) - en daar wil ik wel gebruik van maken. Scheelt wel aardig als ik het zo zag *D

Dus binnenkort heb ik dan ook m'n B!

Waarom hoor ik motorrijders er trouwens nooit over dat motorrijden ZO COOL is?! Ik ken er wel een paar, maar die komen over het algemeen met de auto. Ik heb net 1 keer gereden, bakte er nog niet veel van (zou zo niet op de openbare weg durven!) maar ik vind het nu al ontzettend cool!
 
:) ik ken geen motor rijders die NIET zeggen dat het cool is :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan