Antelianen op motorfietsen in Rotterdam....... ai,

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp

Gisteravond op de nacht van Motoport Rotterdam waren ook de Antelianen aanwezig die normaal op de maasvlakte racen. Die gasten hebben spektakel gemaakt :icon_biggrin:

Ze rijden allen oude GSX-r 750 & 1000. Ze stonden te rubberen, ff zonnetjes tekenen en dan volgas met een rolling burnout er vandoor. En dat ging dus echt niet zachtjes! Wat ik ook wel knap vond is dat ze ook rolling burnouts maken op bromscootertjes! Wat ook een super mooi gezicht was was een gozer van ong. 120 kilo op zo'n scootertje op het achterwiel en dan gewoon de hele straat uit rijden, ff twee benen aan een kant en het handje los. Die gasten zijn dus niet echt bang, ze deden dit gewoon in het T-shirtje. Niet bang kan je ook lezen als niet bijdehand.

 
GULP..
snap ik (voorlopig) toch ECHT wel niet dat iemand zulks (wheelies, stoppies, rolling burnouts, ...) durft/wil doen zonder fatsoenlijke beschermende kledij..
Ongelukje zit in erg klein hoekje, en da's ook zo voor de ervaren rotten volgens mij. Al gaan die niet zo stom vallen als ik natuurlijk ;(
 
Ja Poohbeer jij bent echt heel lullig neergegaan.
Maar dat doen alle newbies hoor.
Je moet gewoon continue op de andere weggebruikers letten, kijken wie er in zit (vrouw/man etc..) en daar op anticiperen.
Als je rechts gaat of inhalen of gaat tripeleren, zorg dan dat ze je eerst zien(dus beetje douwen) en dan ga je er langs.

Ach je leert het allemaal wel
 
Ik heb ze weleens aan het werk gezien en ze kennen het echt,dat ze het zonder goede beschermende kleding doen geeft alleen maar meer funfactor voor de toeschouwers,(zolang het goed gaat )zo van die zijn echt gestoord.
Trouwens op de maasvlakte is het toch verboden sinds enige tijd?
Bij amsterdam zijn ze ook regelmatig aan het werk.
Ik wist verdorie niet dat ze gisteren bij motoport waren, dan was ik er zeker bij.
 
Ze zijn ook altijd in Drachten bij het dragracen.... Kheb ze ook al een paar keer gezien.. Bang zijn ze idd absoluut niet.....
 
ohjaja, stel hen ene keer voor dat ze je camera effe lenen dan man! :icon_smile:
 
Tussen twee voertuigen door (meestal auto's) inhalen, dus even met z'n drieen (triple) naast elkaar.

edit : spelvaud

[ Dit Bericht is bewerkt door: gertjan op 2001-05-27 18:17 ]
 
Tripleren is altijd leuk als het net aan goed gaat..:icon_wink:

Zo heeft een maat van mij zijn achterrempedaal eraf gereden..
Ik persoonlijk tripleer niet meer zoveel.. beetje listig altijd..

Is ook wel lastig ja als je op een motor rijd die niet harder dan 120 gaat :icon_smile:
 

hahahhahhahhahaha :icon_lol:

Oke jongens, beide het plassertje op tafel en kijken
wie de langste heeft

:icon_lol: :icon_lol:

 
hahahhahhahhahaha :icon_lol:

Oke jongens, beide het plassertje op tafel en kijken
wie de langste heeft

:icon_lol: :icon_lol:

LOL.......

Ik kan niet eens harder dan 180 en klapperende alles te krijgen...

_________________
System Error, hit any user to continue ........[OK] ....[CANCEL]

[ Dit Bericht is bewerkt door: BYM op 2001-05-30 15:56 ]
 
Ze rijden allen oude GSX-r 750 & 1000. Ze stonden te rubberen, ff zonnetjes tekenen en dan volgas met een rolling burnout er vandoor

hehehe... kheb ze wel es bezig gezien bij "onze" dyno boer...
er werd al meewarig om die figuren gedaan... en de banden gaven al aan dat ze alleen rechtdoor konden, ze hadden behoorlijke "schaamprofielen" aan weerszijden.
Leukste vond ik dat ik ze ff later bij een van mijn favoriete bochten tegenkwam.... Banzai!... en ik vloog ze buitenom voorbij.... in me ouwe peugeot 405 1.6 break!
 
Zijn die gasten er nu ook nog steeds bezig, lijkt me wel es leuk om hun nieuwe speeltjes te zien roken, Hayabusa's met verlengde bruggen enzovoort???
:?
 
Kijk vrij vaak naar ze, hele hele zieke gasten.

Echter is er nog een groep antillianen en die rijden op hayabusa.
Das serieus indrukwekkend, dan sta je op de maasvlakte en dan komen er dik 20 busa's aan met 9 van de 10 verlengde achterbrug en allemaal aparte paintjob.

Vind het geen mooie motoren maar die van hun :}
Die gasten op de oude suzuki's doen vaak op straat race en de hayabusa's willen legaal dragracen.

Ach hier ze hobby, weet wel dat er vies veel geld in gaat zitten :x
 
euh is dit niet een HEEL ERG oud topic uit 27-05-2001 13:01 :?
wat doen we hier.. :+ :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan