Anthony "Ant" West #13

Als West al niet zeker is of hij überhaupt zijn races wel kan rijden, denk je dat hij dan genoeg financiële slagkracht heeft om in de weer te gaan met advocaten en rechtszaken enz. ?

Elke schade of letsel advocaat die een dikke schadevergoeding of andere financiele compensatie aan de horizon zou zien glinsteren, komt dan wel in beweging. Dus als West een echte zaak had, met een fatsoenlijke win kans, dan zou het vinden van een goede advocaat nog het minste zijn.
En tijd heeft ie genoeg, hij is full time racer....volgens mij doet ie nergens productiewerk of plantsoenen dienst om wat extra bij te verdienen
 
Door de laatste zin weet ik dat jij geen flauw idee hebt wie West is en wat hij doet.
 
Elke schade of letsel advocaat die een dikke schadevergoeding of andere financiele compensatie aan de horizon zou zien glinsteren, komt dan wel in beweging. Dus als West een echte zaak had, met een fatsoenlijke win kans, dan zou het vinden van een goede advocaat nog het minste zijn.
En tijd heeft ie genoeg, hij is full time racer....volgens mij doet ie nergens productiewerk of plantsoenen dienst om wat extra bij te verdienen

Nou ben ik niet thuis in de wereld van advocaten enz. maar stel: Een advocaat ziet gouden bergen en denkt een goede kans te maken tegen de FIM.

Wie betaalt de advocaat als ze de zaak tóch verliezen?
Ik ga er even vanuit dat de advocaat in kwestie dan nog steeds geld wil zien voor het werk dat hij gedaan heeft en niet de volgende zaak oppakt in de hoop dat hij die zaak wél wint en dus wat geld verdient?
 
Elke schade of letsel advocaat die een dikke schadevergoeding of andere financiele compensatie aan de horizon zou zien glinsteren, komt dan wel in beweging. Dus als West een echte zaak had, met een fatsoenlijke win kans, dan zou het vinden van een goede advocaat nog het minste zijn.
En tijd heeft ie genoeg, hij is full time racer....volgens mij doet ie nergens productiewerk of plantsoenen dienst om wat extra bij te verdienen

Dat juist denk ik het probleem hoe ga je het allemaal bewijzen?
 
Elke schade of letsel advocaat die een dikke schadevergoeding of andere financiele compensatie aan de horizon zou zien glinsteren, komt dan wel in beweging. Dus als West een echte zaak had, met een fatsoenlijke win kans, dan zou het vinden van een goede advocaat nog het minste zijn.
En tijd heeft ie genoeg, hij is full time racer....volgens mij doet ie nergens productiewerk of plantsoenen dienst om wat extra bij te verdienen

Je weet dat hij de laatste tijd vrachtwagenchauffeur in Amerika is? Je praat echt totale onzin in dit topic naar mijn mening.
 
Door de laatste zin weet ik dat jij geen flauw idee hebt wie West is en wat hij doet.

Jawel hoor , Anthony West, bijnaam; the Ant, (mier dus) is een Australische motorcoureur, die best vaak van de motor stuiterde,maar erg goed was in de regen.
Is langzaam uit de Motogp afgedaald naar wsbk en reed op een gegeven moment als broodrijder, daar, waar ze maar iemand zochten. Desnoods nam ie geld mee. Of reed gratis. Uiteindelijk raakte hij financieel en prive aan de grond en reisde zo,n beetje het circus rond met als kapitaal zijn motorpak ,laarzen, handschoenen en helm in 1 weekend tas.
Eigenlijk een verhaal over pure passie dus voor de motorsport. Daar had ie best geld van kunnen maken, door zijn levens verhaal te laten verfilmen b.v.
Helaas is ie een beetje buiten de perkjes gaan piesen en stond vervolgens tegen de verkeerde bomen te blaffen. De rest is geschiedenis.....
 
Nou ben ik niet thuis in de wereld van advocaten enz. maar stel: Een advocaat ziet gouden bergen en denkt een goede kans te maken tegen de FIM.

Wie betaalt de advocaat als ze de zaak tóch verliezen?
Ik ga er even vanuit dat de advocaat in kwestie dan nog steeds geld wil zien voor het werk dat hij gedaan heeft en niet de volgende zaak oppakt in de hoop dat hij die zaak wél wint en dus wat geld verdient?
Iemand zoeken op de no cure no pay basis!?
Als je iemand vind ben je vrij zeker van je overwinnning ( dus hoppa: een zaak!)
Als je niemand vind ben je vrij zeker van je nederlaag ( dus hoppa; geen zaak!)
 
Iemand zoeken op de no cure no pay basis!?
Als je iemand vind ben je vrij zeker van je overwinnning ( dus hoppa: een zaak!)
Als je niemand vind ben je vrij zeker van je nederlaag ( dus hoppa; geen zaak!)

Ik denk vooral dat je er erg makkelijk over denkt ;)
 
Jawel hoor , Anthony West, bijnaam; the Ant, (mier dus) is een Australische motorcoureur, die best vaak van de motor stuiterde,maar erg goed was in de regen.
Is langzaam uit de Motogp afgedaald naar wsbk en reed op een gegeven moment als broodrijder, daar, waar ze maar iemand zochten. Desnoods nam ie geld mee. Of reed gratis. Uiteindelijk raakte hij financieel en prive aan de grond en reisde zo,n beetje het circus rond met als kapitaal zijn motorpak ,laarzen, handschoenen en helm in 1 weekend tas.
Eigenlijk een verhaal over pure passie dus voor de motorsport. Daar had ie best geld van kunnen maken, door zijn levens verhaal te laten verfilmen b.v.
Helaas is ie een beetje buiten de perkjes gaan piesen en stond vervolgens tegen de verkeerde bomen te blaffen. De rest is geschiedenis.....
Goed van je, had ik serieus niet verwacht.
Maar West is in de tussentijd gewoon constant bezig met geld verdienen en dingen regelen..
Jij neemt de uitspraak van de Fim voor waar aan, ik twijfel daar ten strengste aan en zou dus eerder West zijn kant van het verhaal geloven
( er stond trouwens 1 a 2 dagen geleden nog weer een extra stukje tekst op zn pagina over de WADA test en hoe ze met de regels om zijn gegaan )
 
Nou west is helemaal klaar met de fim en gooit net eeen knap verhaal online, over bijv. Marquez en Rossi.
Ga even kijken of ik het hier kan delen.
 
I quit. I’m done. These corrupt people are out of control and out to destroy me. I raced in Brazil a championship That was a NOT FIM affiliated. Now they invent there own rules like they have control over me racing there. They already stopped me from racing there by going to Kawasaki japan and making them stop my sponsorship in Brazil. I hate life as it is and I was trying to do my best to come back broke. Kicked out of home from my dad. I have no money. And can’t get a decent job as all I have done in my life was waste my time racing motorcycles. What a loser I am! Here is some advice to everyone dont think you will ever make it racing by working hard. If you want win. Pay for it $
They let Marc Marquez win a Moto2 championship buy cheating with his ecu. When Tom luthi’s team went to complain they said keep quite Spain needs a new champion. You have to accept 2nd place or less. Or you won’t be racing here again next year.
They let Rossi win all his 500cc championship by giving him special tires made for the tracks they were on. They used the helicopters tires in from the factory only for Rossi. So he could win races. Everything you see is fake and controlled. Don’t believe anything you see. They control who wins races and who doesn’t. I’m so fucking angry 😡 I have a 100 other story’s like this. I give up. I planned on coming back racing in September but I can’t take this shit from FIM anymore. It’s destroyed my life to the point I wish I was dead. I hate life. Fuck you again FIM. @fimlive #fim #fuckfim @fim_oceania

Dit is zijn stuk tekst, hier hoort een mail van de fim bij
 
FB_IMG_1579875559715.jpg
FB_IMG_1579875563233.jpg
FB_IMG_1579875566594.jpg
 
Niemand is heilig maar ik geloof echt dat ze hem dwars zitten, hij rijd af en toe een circuitdag en daar hebben ze blijkbaar nog moeite mee ?! Hij had beloofd ooit de beerput los te trekken en ik hoop dat het nu gebeurd!! Zowel zijn verhaal over marquez in de moto 2 en Rossi in de 500 kan ik wel geloven, hij zal het niet hard kunnen bewijzen helaas.

Ik hoop dat er nog veel meer stront gegooid gaat worden, Ik smul er van
 
Zo dan... waarom eisen van West dat ie op geen enkel circuit zelfs meer aanwezig mag zijn? Echt een heel apart verhaal dit...
 
Precies! Die laatste zin die ze er ook nog ff bij in gooien, vrij vertaald ; we verzoeken je dringend om niet meer op een circuit te verschijnen, zes niet vopr training want je bent toch verbannen.

Zal ianonne ook in zo'n lastig parket gaan komen ? Of is dit puur iets tegen West?
Ik denk het laatste
 
Precies! Die laatste zin die ze er ook nog ff bij in gooien, vrij vertaald ; we verzoeken je dringend om niet meer op een circuit te verschijnen, zes niet vopr training want je bent toch verbannen.

Zal ianonne ook in zo'n lastig parket gaan komen ? Of is dit puur iets tegen West?
Ik denk het laatste
Heeft er alle schijn van!
 
'you are banned from any activity in any sport'??? wtf de druiven zijn wel erg zuur....

West zal zeker niet brandschoon zijn maar dit riekt wel heel erg naar een vendetta tegen West...smerig zooitje.
 
Zou wel een bak zijn als ie kan bewijzen wat ie beweert over Marquez!!
 
"Special race tyres" is niks nieuws. ECU-geknutsel is geen nieuws. Natuurlijk gaat er genoeg vals spel om in zowat elk technisch wereldje. Daar sta ik eerlijk gezegd niet zo van te kijken. Ik sta er wel een beetje van te kijken dat Ant West zichzelf elke keer weer boos maakt omdat-ie iets geflikt heeft wat 'm verboden was. Neem een keer een fatsoenlijke advocaat in de arm en kijk of je enig recht hebt. Tot nu toe heeft hij in mijn ogen meer de schijn tegen zichzelf, dan dat ik onder de indruk ben van de zogenaamde vendetta tegen zijn persoon. Immers, als je iemand bant van de sport, kun je niet zeggen "oh ja nee laat maar" als-ie zich daar niet aan houdt.
 
Het geschreeuw op social media en de drama queen spelen helpt hem niets. Blijft voor mij nog steeds de vraag open staan waarom de fim zoveel moeite doet om een oudere coureur te stalken en zelfs nergens meer op een circuit wil zien. Waarom? Wat winnen ze daarmee? En daar maakt West zich ook boos om mijns inziens.
 
Dat geschreeuw op social media is natuurlijk wel zijn enige manier om een hele lading mensen te bereiken, een advocaat zal hij wel niet kunnen betalen want ik heb nog nooit ergens gelezen dat ie niet blut was :P

Ik heb een groot deel van de reacties gelezen op fb en zag daar ook dat diverse monteurs etc uit de race sport zijn verhaal ondersteunen en ook aangaven dit gerust te willen blijven ondersteunen als daar om gevraagd word.. dat zegt mij nou echt iets ! Dat Luthi een kampioenschap niet mag winnen en een spanjaard wel konden we allemaal wel een beetje bedenken toch zo langzamerhand ?
 
"Special race tyres" is niks nieuws. ECU-geknutsel is geen nieuws. Natuurlijk gaat er genoeg vals spel om in zowat elk technisch wereldje. Daar sta ik eerlijk gezegd niet zo van te kijken. Ik sta er wel een beetje van te kijken dat Ant West zichzelf elke keer weer boos maakt omdat-ie iets geflikt heeft wat 'm verboden was. Neem een keer een fatsoenlijke advocaat in de arm en kijk of je enig recht hebt. Tot nu toe heeft hij in mijn ogen meer de schijn tegen zichzelf, dan dat ik onder de indruk ben van de zogenaamde vendetta tegen zijn persoon. Immers, als je iemand bant van de sport, kun je niet zeggen "oh ja nee laat maar" als-ie zich daar niet aan houdt.
Hoezo kan je iemand verbieden te rijden of überhaupt om op een circuit te komen wanneer je geen overkoepelende organisatie bent??

Verbannen van FIM activiteiten en circuits die bij hen zijn aangesloten, ok (vind ik al dictatoriaal, maar OK).

Dit riekt naar machtsmisbruik, want zij willen graag dat hij stopt en hij gaat vervolgens rijden op plekken waar zij geen autoriteit hebben, maar dan toch eisen alsof zij dat wel hebben.

Dat kan alleen als je machtig bent want anders maakt dat op niemand indruk.

Al zit hij zwaar aan de dope. Dit is not done.
Mag hij straks van hen ook niet meer In Noord Korea rijden??
 
Het geschreeuw op social media en de drama queen spelen helpt hem niets. Blijft voor mij nog steeds de vraag open staan waarom de fim zoveel moeite doet om een oudere coureur te stalken en zelfs nergens meer op een circuit wil zien. Waarom? Wat winnen ze daarmee? En daar maakt West zich ook boos om mijns inziens.

Vanaf 1999 heb ik ook een paar jaar een wegrace licentie gehad. Uiteraard via de knmv. Na 2 jaar competitie wordt dat omgezet in een internationale licentie, en kreeg ik ook bericht van de FIM. Maar ook een boekwerk met regels waar ik me aan moest houden. Ik heb heb die toen uitgebreid doorgelezen. En ik begrijp wel waarom West nu zo in de problemen zit. Als je een internationale licentie hebt moet je alles voorleggen en je mag niets zo maar doen. Het gaat echt heel ver. Zelfs als je je misdraagt op de openbare weg kun je wedstrijden geschorst worden. En drugsgebruik is helemaal een no go, alle medicijngebruik moet je melden.
En West is natuurlijk een beetje een onaangepast individu, wat ze nu als voorbeeld gebruiken.
Ik vind het in dit geval allemaal een beetje overdreven, maar je weet waar je voor tekent als je serieus wil gaan racen. Hij had best nog een leuke boterham kunnen verdienen met racen, maar het gebrek aan gezond verstand zit hem in de weg......
 
Hoezo kan je iemand verbieden te rijden of überhaupt om op een circuit te komen wanneer je geen overkoepelende organisatie bent??
Geen idee hoe dat in legal speak werkt, maar verbieden kan altijd... Of de ander zich daar aan houdt, en wat de consequenties zijn, dat verschilt natuurlijk. Effe overdreven: ik verbied jou met je ogen te knipperen. (Gelukkig heb ik geen enkele invloed over jou, dus je houdt je er gewoon niet aan en dan gebeurt er niks. Maar het is je vanaf nu wel verboden. :+)
 
Terug
Bovenaan Onderaan