Anti Diefstal

lol dat hebben wij ook op het werk, ding heeft al vaak de winkel zonder reden in de mist gezet :+ Enige nadeel is de paniek die volgt en de bijbehorende schade ... :z
Je motor krijgen ze in ieder geval niet :) En als je geluk hebt lopen ze zichzelf KO tegen de muur. Binnen 2/3 sec. zie je niets meer
 
......------220 Volt ----------.......

Met kaartje erbij..


Wilt u kroeshaar ,
Betast u mn motor dan maar
Bent u nog niet overtuigd van het schokkende effekt
Dan is het mn Pittbull die u nekt

O-) :X })


Als ik hier al lees hoeveel mensen hun schijfremslot vergeten, lijkt het mij geen goed plan.


MF heeft 27654 27377 26218 25133 24222 leden.....
 
Die Bandit kost net zoveel als de losse motorstalling op www.demotorstalling.nl

Lijkt me dat een betere oplossing.. iemand ervaring met die stalling????
 
Het enige dat nog goed werkt is zorgen dat ergens anders makkelijkere prooi staat en heel goed verzekeren.

Uiteindelijk kunnen ze alles pakken wat ze willen, hoe goed het ook beveiligd is.
 
Echt vet ding die motorstalling, heb er alleen helemaal geen plaats voor (dan denk ik nog niet eens aan die diefstalbeveiling, maar meer het beschermen van je kappen e.d.).. Vind hem ook te duur, voor bijvoorbeeld 500 euro zou ik er nog eens goed over nadenken
 
Laatst bewerkt:
of een motorkluis aanschaffen
past helaas niet in mijn binnenzak
dus die flashsmoke.
Binnen 2/3 sec. zie je niets meer
2/3 minuutjes wachten: rook weg
Het enige dat nog goed werkt is zorgen dat ergens anders makkelijkere prooi staat en heel goed verzekeren.

Uiteindelijk kunnen ze alles pakken wat ze willen, hoe goed het ook beveiligd is.
:^ trieste conclusie maar waar.

let wel op de kleine lettertjes van de verzekering, meestal worden ART4 sloten vereist
 
tank open maken, kilo c4 verpakken met gps zender oid (water/benzine/luchtdicht afsluiten)
wanneer fiets gejat is, op afstandsbediening drukken..
je zult vast wel ergens (al dan niet op het nieuws) iets horen over een ge-explodeerde bus of een motor of iets dergelijks :)
 
Ganzen nemen,
stuk of 4
Beste waakmiddel wat er bestaat. Je hoeft er maa in de buurt van t ekomen en de hele buurt is wakker.

dan is je motor niet gejat maar als je in een woonwijk woont dan kan je dus nooit slapen...

een lelijk oud ding werkt ook niet heb ik in andere topics al gezien...

ik denk een camouflagenet :P
 
zo iets zou tog wel helpe?


of zo iets


Dat flach-smoke systeem heeft een vrend van me op ze werk, keer geprobeerd, het demo spul heeft een mint smaak, de echte shit is gewoon peperspray, dat gebruiken ze in banken enzo. nasty m*ther f*cker.

Waren ze allemaal maar zo:
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan