Anti-Diefstalmaatregelen: Zin en Onzin.

Ik gebruik:

  • Stuurslot

    Stemmen: 6 6,0%
  • Schijfremslot

    Stemmen: 23 23,0%
  • Kettingslot

    Stemmen: 8 8,0%
  • Beugelslot

    Stemmen: 3 3,0%
  • Schijfrem+kabel/beugelslot

    Stemmen: 26 26,0%
  • Alle voorgaande + Alarm

    Stemmen: 16 16,0%
  • Alarm + goede verzekering

    Stemmen: 10 10,0%
  • Een foto van Lucy

    Stemmen: 8 8,0%

  • Totaal aantal stemmers
    100
beemert staat nooit op slot, maar das woon werk en dergelijke en ja ik woon in un dorp.

en nee jullie mogen niet weten waar :N .

andere fiets staat binnen, meestal alleen op stuurslot
en als ze die pikken moeten ze hem heel snel heel ver weg sturen,
als hij hier in nederland/duitsland/belgie wordt aangeboden als geheel of als delen, is de kans erg groot dat hij ergens gezien wordt door mede buellers,
en dan vraag ik hem netjes terug ( met betaling van de schade ) :Y
 
beemert staat nooit op slot, maar das woon werk en dergelijke en ja ik woon in un dorp.
Das een beetje erg het punt; mijn bike is ook woon werk!!!
Ik zie het niet zitten om iedere ochtend een half uur bezig te zijn met 't ding te ontdoen van z'n 30 sloten en hoes en weet ik wat nog meer, en als ik moe van een lange werkdag terug kom hetzelfde verhaal maar dan andersom -O-

Het vreselijk nare en vervelende aan dit verhaal is, is dat het mijn onmogelijk gemaakt wordt om het niet te doen B| Ik moet die moeite en tijd erin steken want ja, anders moet ik het maar gewoon zonder vervoer zien te doen :r B|
 
Das een beetje erg het punt; mijn bike is ook woon werk!!!
Ik zie het niet zitten om iedere ochtend een half uur bezig te zijn met 't ding te ontdoen van z'n 30 sloten en hoes en weet ik wat nog meer, en als ik moe van een lange werkdag terug kom hetzelfde verhaal maar dan andersom -O-

Ehm.. Maar de extra effort welke een shurgard eist zag je wel zitten? :?
 
@Mini:
Als je je motor met een alarm met startonderbreker uitrust, en je verzekerd hem bij de KNMV, dan heb je geen slot meer nodig.. Dus bij een eventuele diefstal gaat dat ding lekker loeien..!!
En welk nut heeft dat in mijn geval?
Ik woon 5 hoog. In mijn buurt zal geen hond "de dief" tegen houden/ in de weg lopen. Eer ik beneden ben...
 
ik had mijn motor vaststaan met een abus muuranker met dikke ketting, stuurslot,schijfremslot,contactslot en alarm.
Maar desondanks toch nog weggehaald terwijl ik er nog geen 5 meter vandaan slaap.
Man van de verzekering wist mij al te vertellen dat alarm helemaal niets uithaalt omdat ze gewoon purschuim onder het zadel spuiten.
hierna hoort niemand het alarm meer.
nu een andere motor gekocht en die hebben ze van dit weekend ook al weer proberen te stelen maar ditmaal is het niet gelukt.
wordt er echt doodziek van.
 
ik had mijn motor vaststaan met een abus muuranker met dikke ketting, stuurslot,schijfremslot,contactslot en alarm.
Maar desondanks toch nog weggehaald terwijl ik er nog geen 5 meter vandaan slaap.
Man van de verzekering wist mij al te vertellen dat alarm helemaal niets uithaalt omdat ze gewoon purschuim onder het zadel spuiten.
hierna hoort niemand het alarm meer.
nu een andere motor gekocht en die hebben ze van dit weekend ook al weer proberen te stelen maar ditmaal is het niet gelukt.
wordt er echt doodziek van.
Ehrm... Mja... Als je een Agusta voor de deur hebt staan... Wat een motor! :}
 
Mijn brommet staat in een afgesloten schuur aan de grond(anker) met een Abus granitpowerchain vast aan z`n remschijf. Stuurslot uiteraard en HISS.

ben ^%&$* iedere dag 10min bezig voordat alles los heb, maarja.
 
Thuis niet op slot

Voor de rest heb ik een kryptonite foghettabout kettingslot
Eigenlijk zou ik het liefst iets elektrisch kopen }) Een keer aankome, maar geen 2e keer :9 Toch wel een gat in de markt imo.


En een wijziging van de wetgeving naar Frans model zodat je je eigendom met dodelijk geweld mag beschermen!
 
de motor die ze gestolen hebben was een Yamaha YZF R1 van 5 maanden oud en het voldeed aan alle veiligheidseisen.
Zulke motoren worden gewoon op bestelling gestolen.
Nu heb ik een Agusta en tot mijn verbazing kreeg ik al binnen 3 weken post van verschillende organisaties en bedrijven die mijn motor wel in onderhoud willen.
Ik heb verder aan niemand mijn adres gegeven maar toch weet iedereen al dat ik er 1tje heb staan.
belachelijk gewoon. :( :( :( :(
 
Nu heb ik een Agusta en tot mijn verbazing kreeg ik al binnen 3 weken post van verschillende organisaties en bedrijven die mijn motor wel in onderhoud willen.
Ik heb verder aan niemand mijn adres gegeven maar toch weet iedereen al dat ik er 1tje heb staan.
belachelijk gewoon. :( :( :( :(
:o :o :o Dat is inderdaad werkelijk belachelijk! "Mogen wij je motor in onderhoud?" Na, fijn is dat! Nooit gebeld om te vragen waar ze je gegevens vandaan hebben gehaald?
 
ik denk niet dat het veel zin heeft.
het leed is dan toch al geleden en heel nederland weet toch al alles van mij.
(wat denk je van b.v je pin pas waar je motoronderdelen mee betaald.)
zucht.
zal net als iedereen mee moeten leren leven. -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan