Anti dubbelpost functie

Sjaap

MF veteraan
20 dec 2001
4.699
0
Groningen
Op andere fora is er vaak een dubbelpost beveiliging ingebouwd. Je kan dan niet meer dan één bericht per 30seconden plaatsen. Is dit niet wat voor MF??
Aangezien er redelijk vaak DP's zijn. :)
 
Op andere fora is er vaak een dubbelpost beveiliging ingebouwd. Je kan dan niet meer dan één bericht per 30seconden plaatsen. Is dit niet wat voor MF??
Aangezien er redelijk vaak DP's zijn. :)

Maar misschien is het verschil met andere forums wel dat wij hier heeeeeele oplettende en scherpe modjes hebben met hele grote hangsloten, zodat die protectie niet nodig is. :)
 
Die functie ontlast de modjes anders wel.
Dan doen ze nog eens een keer wat nuttigers dan slotjes op DP's zetten :+
 
Ja, maar het kan beter toch??
Ik stoor me er niet aan hoor, maar ik dacht dat het misschien wel ingebouwd worden. :)
 
Ok.
Zullen we dan nu maar onzin uit gaan kramen? Dan kan er een slotje op, en heeft Rev weer wat extra centen verdiend. :P
----

BLAAT! ;)
 
NEEEEEEEEEEEEEEE, het was maar een grapje! ;(

Is nog steeds vrijwilligerswerk, mod zijn. ;)
 
Mods steunen elkaar, maar dat snappen velen nog niet hier
Net als veel in overleg gaat.
 
Voor 30 seconden niet mogen reageren?! Dat kan niet hoor! De highspeedposter onder ons zouden dan benadeeld worden. Het is misschien handiger om de laatste 3 postings van de gebruiker te controleren op overeenkomsten qua tekst.

P.S. Kan zijn dat iemand dit al gezegd heeft, maar had dus geen zin om te lezen...
 
Mods steunen elkaar, maar dat snappen velen nog niet hier
Net als veel in overleg gaat.

Misschien een goed punt om ff in de FAQ te zetten. Denk idd dat veel van de mensen hier denken dat een mod maar wat doet en dat er dus niet onderling overlegt word. Dus een kleine uitleg over hoe en wat jullie doen is misschien nog niet eens zo'n gek idee :?
 
Ik vind het géén optie en zoveel dubbelposts zijn er nu ook weer niet!
Men moet zich gewoon aan de regels houden en niet zeuren.
 
Deze functie had nu toch al wel zeker 4 slotjes gespaard de afgelopen 10 minuten...
 
Ach, ik twijfel.

Ik weet ook niet of het technisch kan, maar bijvoorbeeld niet kunnen posten binnen ** seconde in hetzelfde topic is misschien wel handig...
 
Terug
Bovenaan Onderaan