anti flits-flits

Waarom heb ik nu het gevoel dat dit deze absoluut onfeilbare methode is: Je aan de snelheid houden

;)
 
Ik hoor het wel als iemand anders eindelijk het mailtje van Guido heeft gehad en er niet zo\'n \"geheim\" van maakt.

Ik heb ook eens een spuitflesje RADARFLUID gehad vanuit Canada.
Heb er toen digitale <flits> foto\'s van gemaakt en inderdaad onleesbaar kenteken.

40 piek per flesje van 25ml. en ik moet afkloppen geen boetes gehad destijds.

tegenwoordig www.anti-radar.com

De Yuco stoorder
Verwart de werking van snelheidsradars doordat hij een FM-toon toevoegt aan het originele radarsignaal en dit laatste in gewijzigde vorm terugkaatst.


Anti-Radar tegenflits
De tegenflits van Yuco technologies maakt u nummerplaat onleesbaar, dit door middel van een overbelichting van uw nummerplaat tijdens een snelheidsradarcontrole.
 
er is nog een andere methode die ik heb maar hou ik liever geheim. deze werkt echt 100% altijd. eventueel per email wel mededeelbaar aan serieuze geintereseerden.

Ik ben benieuwd! mail me! mijn e-mail staat in m\'n profiel
 
er is nog een andere methode die ik heb maar hou ik liever geheim. deze werkt echt 100% altijd. eventueel per email wel mededeelbaar aan serieuze geintereseerden.
Nou Guido, je hebt de aandacht van alle mf bezoekers op het moment. Tell us!! please, blijf niet :X !!
fizzer600r@hotmail.com
 
Je kunt ook een magnetron ontdoen van de buitenkant, en die achter op je fiets aanzetten. Dan is er geen enkele radar in de wijde omtrek die nog iets anders ziet dan een mooie zwarte vlek.
Werkt geheid.
Maak je vrienden mee bij het vliegveld trouwens })
 
Tja. Sommige mensen vinden dat lachen geblazen. Maar of dat nou van de humor komt...
 
Terug
Bovenaan Onderaan