Anti-flits folie ?????

Peter_SP2

Die hard MF'er
1 mei 2003
670
0
Wilrijk
Weet iemand van jullie of die folie om over je kenteken te kleven ( en die vanaf bepaalde hoeken dit onleesbaar zou maken ) effectief werkt ?
En ook belangrijk natuurlijk : Waar is het te verkrijgen ??
 
Weet iemand van jullie of die folie om over je kenteken te kleven ( en die vanaf bepaalde hoeken dit onleesbaar zou maken ) effectief werkt ?
En ook belangrijk natuurlijk : Waar is het te verkrijgen ??
en wat is het nut?

de fotocamera(met flits) heeft zijn langste tijd gehad,dus...
 
Er per abuis wat vaseline of andere plakkerige zooi op morsen, even flink door demodder rijden, fiets weer mooi poetsen en per ongeluk de nummerplaat vergeten.
 
Je gewoon aan de max. snelheid houden biedt meer bescherming :9

En anders even op en neer naar Duitsland, of een circuitje pakken...
 
Jongens die folie helpt niet!
En zoals gezegd gaan onze vrinden van de pliesie nu met digitale camera's werken die geen flits meer nodig hebben,dus het hele glimglitter-effect van een folie is dan weg!
Gewoon dubbelvouwen (kost je €56,-) of niet betrapt worden (kossie nix) :+
 
en wat is het nut?

de fotocamera(met flits) heeft zijn langste tijd gehad,dus...
Die fotocamera zal nog wel een tijdje meegaan. Brengt nog steeds massa's geld op en eenmaal aangeschafd kost t weinig. Ook geen onderhoudkosten of iets dergelijks dus die "flits" zul je nog wel lang (hopelijk niet) zien.

Maar die folie's e.d., straks komt er weer iemand met "tips" van haarlak, of sealfolie over je plaat, helaas..... Niets helpt onopvallend.
 
moet niet onopvallend zijn hè !
ben het beu om van die nare briefjes in de bus te krijgen :(
vorige week weeral 2 :r
 
Jongens die folie helpt niet!
En zoals gezegd gaan onze vrinden van de pliesie nu met digitale camera's werken die geen flits meer nodig hebben,dus het hele glimglitter-effect van een folie is dan weg!
Gewoon dubbelvouwen (kost je €56,-) of niet betrapt worden (kossie nix) :+

Niet wassen helpt hier ook :+
 
Op zondag 22 juni 2003 21:20 schreef Baksteen het volgende:Maar die folie's e.d., straks komt er weer iemand met "tips" van haarlak, of sealfolie over je plaat, helaas..... Niets helpt onopvallend.

Dat van die haarlak werkt toch al heel erg lang niet meer, ik dacht dat dat een truc uit de jaren ´70 was.

En over de folie ik heb er ooit eens iemand over gehoord maar dat werkt dus ook niet hij kreeg de ene na de andere contributie aanmaning mee.

Michael.

Die helaas voor de eerste keer geflitst is op zijn motor bij Lelystad. ;(
Maar die wel de flitsers op de A27 op tijd zag. })
 
Helpt absoluut niet! Folie is niet reflecterend. Tegenwoordig zijn het "rode" (andere) flitsers. Geen zichtbare flits meer en de opbouw van je nummerplaat kunnen ze makkelijk duidelijk krijgen. (diepteverschillen van letters/ cijfers/ tekens)

Gatso sucks..

Helaas.... Gewoon opletten dus.. :?
 
Mijn autokentekenplaat heb ik ooit eens ingesmeerd met Tectile.
Zou voor de motor ook kunnen werken.
Zorg wel dat je een goede smoes klaar hebt voor het geval ze je staande houden en je het goedje er ter plekke niet af krijgt.........
 
Die folie had mij niet echt geholpen gisteren '(

Meneer de motoragent heeft mij namelijk gewoon staande gehouden met de politiemotor en vervolgen een bekeuring gegeven van 115 euro vanwege een doorgetrokken streep negeren ;(


Maar ja, life goes on en het zal vast niet de laatste zijn |( |(
 

Hahahaha, heb net even die bullshit-verkoopstalk gelezen op hun site, deze 2 punten zijn hilarisch: Super! :} Ik post het hier even:

Is it legal?
Absolutely. Of course, you would never use it on the street because of course that would be illegal. The cover is perfectly clear when it is in the clear mode and doesn't restrict viewing of your plate from behind. The whole point of the Stealth Plate is that you can comply with all laws and regulations by displaying your plate as required by law. When you park off the road, or when you hit the track, or when you are in a show, or on private property, you can obscure your plate without having to unscrew it or have a cover you use - you simply flick a switch and your plate is invisible. You should check to be sure a clear plate cover does not interfere with local laws and regulations.

Why do people buy these things?
There are lots of reasons to want a Stealth Plate. We have sold units to people who enter shows... it adds to the "wow!" factor and also gives you peace of mind that you have some anonymity while you're showing your ride to a group of people. It makes it easy to take pictures of your bike for putting online (after all, you don't want to be showing off your plate!). It is especially useful for people who race their bikes... there have been numerous cases of warranties being cancelled after people were "discovered" at race tracks. Given so many people videotape things nowadays and take so many pictures, and given that your plate can be tied back to your VIN number, your address, and alot of personal information about you, don't you want to have some measure of privacy? If not, how will you know that a video or picture of you doing something isn't being watched by the wrong people? We have sold many of these units to police officers and security personnel who do not want people to see their license plates on their private vehicles while parked at the station. Everyone is entitled to their privacy.



Sure! :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan