anti-flits spray ?

pmponer

MF veteraan
4 nov 2002
1.182
0
Ik gebruik gewoon van die spray van de hema
vaak in metallic en zwart werkt prima

Viccie

MF veteraan
Donateur
8 mrt 2003
45.300
22
39
Breda
Bezoek site
is al een topic over geweest maar ik ben te lui om het nu op te zoeken :P

Anyway, het werkt niet. :)

Autovisie heeft het ook getest en kwam tot de conclusie dat het perfect werkt. Je nummerbord werd nog beter leesbaar met die spray erop |(

tommylee

MF veteraan
12 nov 2003
2.278
15
Ik heb het er al een hele tijd opzitten (motor en koekblik) en het
werkt wel, heb namelijk nog steeds niks binnen gekregen van het CJIB :}

of rij ik gewoon als een homofiel :X

Wullebolle

MF veteraan
20 dec 2003
7.707
4
53
Belgischen kust
Lijkt me prsies tzelfde produkt dat bij ons in Belgie gebruikt wordt om olifanten uit onze tuinen weg te houden. Je spuit er wat van op de vier hoeken van je tuin en je hebt nooit geen langsdenderende olifanten meer. Ik kan je garanderen dat sinds ik die spray gebruik nog nooit geen last heb gehad van olifanten in men tuin. :+

noidee

Rookie
8 mrt 2004
15
0
Alkmaar
Ik kan je garanderen dat sinds ik die spray gebruik nog nooit geen last heb gehad van olifanten in men tuin. :+

Waar halen jullie al die olifanten eigenlijk vandaan. Ik ben toch blij dat ik geen tuin heb.

Hulzie

MF veteraan
10 nov 2002
9.321
1
56
Staphorst
Als je eens in Engeland bent, laat daar een plaat persen, en dat kan, die geven ze een laag mee (op verzoek) dat ie blank op de foto komt. Arjen, maar van me heeft dat ook gedaan, als ie weer gaat krijgt ie mijn papieren mee, wil ook zo'n plaat

Maniac Rider

MF'er
10 jan 2004
164
0
antwerpen
Lijkt me prsies tzelfde produkt dat bij ons in Belgie gebruikt wordt om olifanten uit onze tuinen weg te houden. Je spuit er wat van op de vier hoeken van je tuin en je hebt nooit geen langsdenderende olifanten meer. Ik kan je garanderen dat sinds ik die spray gebruik nog nooit geen last heb gehad van olifanten in men tuin. :+
Ook voor geveltuintjes? :+

-Racer-

Die hard MF'er
20 jul 2004
414
0
Doe mij ook een!!

Als je eens in Engeland bent, laat daar een plaat persen, en dat kan, die geven ze een laag mee (op verzoek) dat ie blank op de foto komt. Arjen, maar van me heeft dat ook gedaan, als ie weer gaat krijgt ie mijn papieren mee, wil ook zo'n plaat

Acid Burn

MF veteraan
8 mei 2003
1.679
0
46
Koudekerke
www.TheGlassEye.nl
Is dat zo'n gladde (zonder letters in relief)? Die zijn niet goedgekeurd, dus mogen niet in NL. Krijg je toch weer een boete.