anti-flits spray ?

Ik gebruik gewoon van die spray van de hema
vaak in metallic en zwart werkt prima
 
Gebruik de search eens...

Troep werkt alleen als je de bus op je plaat vast taped..

precies })

je kan ook es met 120 langs een paal rijden en wachten op de postbode een paar weken later, geen post ? dan werkt het, wel post ??? werkt het niet O-)
 
is al een topic over geweest maar ik ben te lui om het nu op te zoeken :P

Anyway, het werkt niet. :)

Autovisie heeft het ook getest en kwam tot de conclusie dat het perfect werkt. Je nummerbord werd nog beter leesbaar met die spray erop |(
 
Ik heb het er al een hele tijd opzitten (motor en koekblik) en het
werkt wel, heb namelijk nog steeds niks binnen gekregen van het CJIB :}


of rij ik gewoon als een homofiel :X
 
Ik ben momenteel op zoek naar een spray tegen trajectcontroles....

dat hebben we al
hier te halen
www.antitrajectcontroles.nl
full










:+
 
Lijkt me prsies tzelfde produkt dat bij ons in Belgie gebruikt wordt om olifanten uit onze tuinen weg te houden. Je spuit er wat van op de vier hoeken van je tuin en je hebt nooit geen langsdenderende olifanten meer. Ik kan je garanderen dat sinds ik die spray gebruik nog nooit geen last heb gehad van olifanten in men tuin. :+
 
Ik kan je garanderen dat sinds ik die spray gebruik nog nooit geen last heb gehad van olifanten in men tuin. :+


Waar halen jullie al die olifanten eigenlijk vandaan. Ik ben toch blij dat ik geen tuin heb.
 
Als je eens in Engeland bent, laat daar een plaat persen, en dat kan, die geven ze een laag mee (op verzoek) dat ie blank op de foto komt. Arjen, maar van me heeft dat ook gedaan, als ie weer gaat krijgt ie mijn papieren mee, wil ook zo'n plaat
 
Lijkt me prsies tzelfde produkt dat bij ons in Belgie gebruikt wordt om olifanten uit onze tuinen weg te houden. Je spuit er wat van op de vier hoeken van je tuin en je hebt nooit geen langsdenderende olifanten meer. Ik kan je garanderen dat sinds ik die spray gebruik nog nooit geen last heb gehad van olifanten in men tuin. :+
Ook voor geveltuintjes? :+
 
Doe mij ook een!!

Als je eens in Engeland bent, laat daar een plaat persen, en dat kan, die geven ze een laag mee (op verzoek) dat ie blank op de foto komt. Arjen, maar van me heeft dat ook gedaan, als ie weer gaat krijgt ie mijn papieren mee, wil ook zo'n plaat
 
Als je eens in Engeland bent, laat daar een plaat persen, en dat kan, die geven ze een laag mee (op verzoek) dat ie blank op de foto komt. Arjen, maar van me heeft dat ook gedaan, als ie weer gaat krijgt ie mijn papieren mee, wil ook zo'n plaat

Is dat zo'n gladde (zonder letters in relief)? Die zijn niet goedgekeurd, dus mogen niet in NL. Krijg je toch weer een boete.
 
Terug
Bovenaan Onderaan