Anti flits truc..

Pino

MF'er
31 mrt 2002
183
0
Misschien hebben jullie hier op te zeggen ofzo maar ik mezelf vandaag ff gered van 'n flitsboete.
Ik heb namelijk een tijdje geleden van een oud cd 'n stukkie onder m'n kenteken en boven m'n kenteken geplakt. Effe een test foto gemaakt en het licht word weerkaatst. Ik reed zo'n 95 in de b.b.k. Dus, misschien ook een tip voor jullie. Haarlak schijnt ook te werken trouwens
 
haarlak werkt niet.

CD's werkt tegen laseren wel.. daardoor word ut moeilijker..

maar overbelichting..dat is zo weg gewerkt hoor..en dan krijg je nog een boete wegens belemmering..

have fun :D

(haarlak is bullshit)
 
Misschien hebben jullie hier op te zeggen ofzo maar ik mezelf vandaag ff gered van 'n flitsboete.
Ik heb namelijk een tijdje geleden van een oud cd 'n stukkie onder m'n kenteken en boven m'n kenteken geplakt. Effe een test foto gemaakt en het licht word weerkaatst. Ik reed zo'n 95 in de b.b.k. Dus, misschien ook een tip voor jullie. Haarlak schijnt ook te werken trouwens

Van die cd geloof ik misschien nog wel maar die haarlak is pure stierenpoep. Is ff vragen aan een vriendje van me op de TUE, heeft ie weer een onderzoekje ghe ghe
 
Dus, misschien ook een tip voor jullie. Haarlak schijnt ook te werken trouwens

dit is een broodje aap verhaal,
dat haarlak helpt is absolute bullshit

het verhaal over de cd daar kan ik nog inkomen echter de nieuwe kasten werken anders waardoor ze hier geen last van zullen hebben (tegenflitsen zichzelf zal ff het topic zoeken)
 
Veel kasten hier in de buurt (A10 A9) flitsen met zo'n leuk rood lampje en volgens mij helpt je cd dan niet meer.
 
Veel kasten hier in de buurt (A10 A9) flitsen met zo'n leuk rood lampje en volgens mij helpt je cd dan niet meer.

Oké, paar tipjes tegen het kostbare geflits van de vaste flitspalen.
* Gaatje inboren en volpurren
* Brandgel opspuiten en vlammetje bijdoen
* Rubberbandje omheen leggen en aansteken
* Spuitbusje verf en raampje vrolijk versieren
* Alleen van voren passeren
* Lens intikken met zwaar voorwerp
* Snelheidsbegrenzer. Nèèèh

Heb dit niet zelf verzonnen hoor, komt uit het internest :P :P :P
 
Oké, paar tipjes tegen het kostbare geflits van de vaste flitspalen.
* Gaatje inboren en volpurren
* Brandgel opspuiten en vlammetje bijdoen
* Rubberbandje omheen leggen en aansteken
* Spuitbusje verf en raampje vrolijk versieren
* Alleen van voren passeren
* Lens intikken met zwaar voorwerp
* Snelheidsbegrenzer. Nèèèh

Heb dit niet zelf verzonnen hoor, komt uit het internest :P :P :P

Ik mis wat:
*Je aan de snelheid houden??! ;)
 
Wat dacht je van
ketting erom heen en vol gas
of met het ijzerzaagje aan de gang

De vroege uren beginnen me verstand aan te tasten :z :z
 
Zou een lawinepijl ook werken? })

Tuurlijk kan dat
jesse1.gif
;) ff mailen als je gaat, want dat wil ik dan uiteraard ff digitaal dcumenteren :P
 
Nogmaals:
Als een paal kan flitsen voor beide rijstroken,
-Van voren heb je als motorrijder dus voordeel (of deze nu aan de linker- of rechterkant (vooraanzicht vanuit motorrijder) is geplaatst, maakt niet uit)
-Van achter:
Als de paal aan de rechterkant (vooraanzicht vanuit motorrijder) is geplaats (in bijna alle gevallen!)
Ga dan zoveel mogelijk aan de rechterkant van de rijstrook rijden tegen de verfstreep aan!
[Nuttige tip van de rij-instructeur]

DIT WERKT ! ! !
 
Heerlijk hier in brabant.. blij altijd met die werk lui of die boeren.. gewoon met de trekker omver duwen en zo.
 
Nogmaals:
Als een paal kan flitsen voor beide rijstroken,
-Van voren heb je als motorrijder dus voordeel (of deze nu aan de linker- of rechterkant (vooraanzicht vanuit motorrijder) is geplaatst, maakt niet uit)
-Van achter:
Als de paal aan de rechterkant (vooraanzicht vanuit motorrijder) is geplaats (in bijna alle gevallen!)
Ga dan zoveel mogelijk aan de rechterkant van de rijstrook rijden tegen de verfstreep aan!
[Nuttige tip van de rij-instructeur]

DIT WERKT ! ! !

Heb je het getest? Lijkt me toch dat die dingen en vrij breed zichtveld hebben :?
 
En de wel bekende vouw techniek met de kenteken plaat, werkt dat nou wel ( op oude kasten ) of is dat ook een broodje aap verhaal????????

sander
 
Helpt een goed uitstekend achterlicht?

De bovenste twee letters van mijn kentekenplaat kan ik niet lezen als ik er op kijk boven de 45gr. :)
 
Misschien hebben jullie hier op te zeggen ofzo maar ik mezelf vandaag ff gered van 'n flitsboete.
Ik heb namelijk een tijdje geleden van een oud cd 'n stukkie onder m'n kenteken en boven m'n kenteken geplakt. Effe een test foto gemaakt en het licht word weerkaatst. Ik reed zo'n 95 in de b.b.k. Dus, misschien ook een tip voor jullie. Haarlak schijnt ook te werken trouwens


Hoe kan dat nou in godsnaam :? Dat werkt toch alleen als de foto recht van achteren wordt genomen? Werkt toch als een spiegel? Dus als de flits van rechts (vangrail) komt, komt ' ie onder een bepaalde hoek binnen ---> onder diezelfde hoek gaat 'ie ook weer weg (naar links dus).

Volgens mij klopt hier geen broodje aap van :9
 
Hoe kan dat nou in godsnaam :? Dat werkt toch alleen als de foto recht van achteren wordt genomen? Werkt toch als een spiegel? Dus als de flits van rechts (vangrail) komt, komt ' ie onder een bepaalde hoek binnen ---> onder diezelfde hoek gaat 'ie ook weer weg (naar links dus).

Volgens mij klopt hier geen broodje aap van :9
Dan niet joh, ik heb 't met m'n huistuin en keuken camera nog getest al 't licht word weerkaatst. Stelletje zwartkijkers hierow :j
 
Dan niet joh, ik heb 't met m'n huistuin en keuken camera nog getest al 't licht word weerkaatst. Stelletje zwartkijkers hierow :j


Hallo zeg.. Wat is er met jou aan de hand?

We mogen toch wel over jou SUPERTIP discusseren, of geef je garantie? In dat geval kun je een hoop post verwachten ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan