Anti flits truc..

Ben bang van wel ja... maar 't staat wel grappig? Waarvoor zouden ze je kunnen pakken?
Tsja.. je mag geen licht buiten de reguliere verlichting voeren... maar valt 'onzichtbaar' licht daar ook onder? :P
anders kunnen ze je nergens op pakken ;)

ik geloof dat belemmering van opsporing ook strafbaar is ;)
 
Ik heb zelf eens geprobeerd om liggend op mn motor mn linkervoet voor het nummerbord te houden, kon er net niet bij.... :+
 
Ja dat weet ik...maar als je daar nou niet bij nagedacht had O-)

Ok... kutsmoes...

Laatmaar :P :+
Kan je niet zeggen 'het ging perongeluk :o '?
 
Ik heb zelf eens geprobeerd om liggend op mn motor mn linkervoet voor het nummerbord te houden, kon er net niet bij.... :+
zal wel een leuke flitsfoto geweest zijn dan voor de agenten, leuk landelijk aan alle corpsen mailen onder mom van "effe lachuh, weer een malloot :) "

[me]Ted denkt echter dat de poging niet gedaan is bij het te hard voorbijrijden van een flitspaal :P [/me]
 
zal wel een leuke flitsfoto geweest zijn dan voor de agenten, leuk landelijk aan alle corpsen mailen onder mom van "effe lachuh, weer een malloot :) "

[me]Ted denkt echter dat de poging niet gedaan is bij het te hard voorbijrijden van een flitspaal :P [/me]

Ghehe stond nog op de middenbok :+ maar als ik er wel bij had gekunt had ik het zeker gedaan :z
 
wauw, dat is nog eens een systeem! ben wel benieuwd of iemand het al gemonteerd heeft, werkt zeker met electroden in die glasplaat enzo?

valt iig minder op dan zo'n klapplaat


Sommige kristallen hebben als je die onder stroom zet de neiging licht te breken denk dat dit gebaseerd is op datzelfde principe.
 
Misschien offtopic, maar toch het best topic om deze vraag in te posten.

Was vandaag een stuk achterop bij mijn pa op de motor (Kawa Z900 uit 1976) wezen rijden en telkens bij een flitspaal werd er geremd. Een flitspaal die van achteren een foto neemt lijkt me duidelijk om daar voor te remmen, maar een camera van voren is toch gewoon zwaaien en lekker doorrijden?

Of zijn er wel manieren om de eigenaar van de motor die met de voorkant op een flitsfoto staat op te sporen en dan zo nog een bekeuring te krijgen?
 
Misschien offtopic, maar toch het best topic om deze vraag in te posten.

Was vandaag een stuk achterop bij mijn pa op de motor (Kawa Z900 uit 1976) wezen rijden en telkens bij een flitspaal werd er geremd. Een flitspaal die van achteren een foto neemt lijkt me duidelijk om daar voor te remmen, maar een camera van voren is toch gewoon zwaaien en lekker doorrijden?

Of zijn er wel manieren om de eigenaar van de motor die met de voorkant op een flitsfoto staat op te sporen en dan zo nog een bekeuring te krijgen?


HAHA zit je hem ff te knijpen _O- _O-
 
Of zijn er wel manieren om de eigenaar van de motor die met de voorkant op een flitsfoto staat op te sporen en dan zo nog een bekeuring te krijgen?

Als het een enkele keer is niet, maar als dat regelmatig gebeurt hoeven ze daar alleen een BOA'tje neer te zetten en het kenteken te noteren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan